فروشگاه

کره بادام درختی

۲۲۰,۰۰۰ تومان
(دیدگاه 53 کاربر)

وزن:۲۰۰ گرم

کره بادام درختی یک خوراکی با خواص شگفت انگیز بوده که مصرف آن می‌ تواند فواید متعددی داشته باشد. محصول عرضه شده در فروشگاه اینترنتی مزرعه روغن فاقد هرگونه شیمیایی، شکر و نمک است. با بررسی ترکیبات موجود در این خوراکی متوجه می‌ شویم که سرشار از مواد مغذی مفید بوده که می‌ توانند برای پیشگیری از بیماری‌ ها و حتی درمان آن ها نیز موثر عمل کنند. این میان وعده خوشمزه را می‌ توان در طول روز مصرف کرد. علاوه بر این همراه صبحانه نیز می‌ توان از این خوراکی استفاده نمود.

خواص، ویژگی‌ ها، قیمت و خرید کره بادام درختی

کره بادام درختی یک خوراکی با خواص شگفت انگیز بوده که مصرف آن می‌ تواند فواید متعددی داشته باشد. محصول عرضه شده در فروشگاه اینترنتی مزرعه روغن فاقد هرگونه شیمیایی، شکر و نمک است. با بررسی ترکیبات موجود در این خوراکی متوجه می‌ شویم که سرشار از مواد مغذی مفید بوده که می‌ توانند برای پیشگیری از بیماری‌ ها و حتی درمان آن ها نیز موثر عمل کنند. این میان وعده خوشمزه را می‌ توان در طول روز مصرف کرد. علاوه بر این همراه صبحانه نیز می‌ توان از این خوراکی استفاده نمود.

همانگونه که از نام کره بادام درختی مشخص است، برای تهیه آن باید به سراغ دانه‌ های بادام درختی رفت. برخلاف تصور بخش زیادی از مردم که گمان می‌ کنند کره به دست آمده از دانه بادام درختی دارای چربی بالایی بوده ولی باید بدانید که چربی‌ های موجود در این خوراکی از نوع مفید و اشباع نشده هستند.

کره بادام درختی چیست ؟

 

خرید کره بادام درختی در دهه های اخیر رشد چشمگیری داشته است. این موضوع به دلیل خواص کشف شده این کره برای بدن انسان می باشد. اما نکته مهم در خرید کره بادام درختی تازه بودن و طبیعی بودن این محصول است . کره بادام درختی مزرعه روغن فاقد هرگونه افزودنی شیمیای ( حتی شکر و نمک ) میباشد و از تازه ترین و با کیفیت ترین مواد اولیه  تولید میشود. این کره خوشمزه از فشردن مغر بادام درختی تهیه می شود .

 

بادام درختی یکی از پر استفاده ترین مغزهای دنیاست که در اکثر کشور ها رشد می کند . این درخت از خانواده درختان هلو , زردآلو و امثالهم می باشد.خوراکی های مقوی و سالم از جمله کره های آجیلی کمک می کنند تا برای شروع یک روز سخت کاری بتوانید انرژی لازم را کسب کنید. در این بین کره بادام درختی با توجه به خواص فوق العاده ای که دارد می‌تواند طعمی تازه و جدید به وعده های غذایی شما ببخشد. همانگونه که می دانید فواید بسیار زیادی که در کره مغزیجات وجود دارند می‌تواند کمک کند تا افرادی که از کمبود ویتامین و پروتئین رنج می برند با یک محصول طبیعی و ارگانیک بتوانند کمبودهای بدن خود را برطرف کنند. به عنوان مثال فیبر بسیار بالا و پروتئین ایده‌آل موجود در کره بادام درختی کمک می کند تا با کاهش کالری مصرفی بتوانید از یک محصول طبیعی کمک گرفته و برای ایجاد تعادل در وزن خود اقدامات مناسبی انجام دهید.

 

 

با مصرف کره های آجیلی مزرعه روغن سلامت را تجربه کنید.

برای دریافت مشاوره رایگان پوست , مو و تغذیه اینجا کلیک کنید.

دریافت مشاوره پوست و مو

 

خواص کره بادام درختی

خواص کره بادام درختی متنوع هستند. با توجه به وجود انواع ویتامین و همچنین مواد مغذی مفید در ترکیبات این خوراکی، استفاده از آن می تواند برای تقویت قلب و همچنین مقابله با بیماری‌ های مختلف مفید عمل کند. فواید شگفت انگیز کره بادام درختی به حدی متعدد هستند که در طب سنتی تاکید شده برای مقابله با بیماری‌ های قلبی، سرطان و آلزایمر و همچنین مقابله با پروستات می‌ توان از این خوراکی ایده‌ آل کمک گرفت. از جمله خواص بادام درختی می‌ توان موارد زیر را نام برد.

  • جلوگیری از خطر ابتلا به آلزایمر
  • کمک به کاهش وزن و کوچک شدن شکم
  • کمک به تقویت قلب
  • کاهش کلسترول بد یا LDL
  • کاهش بیماری‌ های قلبی
  • دارای خاصیت آنتی اکسیدانی برای مقابله با بیماری‌ های مختلف مانند سرطان، آلزایمر و آب مروارید چشم
  • کمک به حفظ سلامت پروستات
  • جلوگیری از تخریب سلول‌ ها
  • جلوگیری از ابتلا به سنگ کیسه صفرا
  • کمک به شفاف شدن موها
  • کاهش قند خون و بیماری دیابت
  • کمک به استحکام استخوان
  • تقویت عملکرد ریه
  • کمک به شادابی و جوانی پوست به واسطه بهره‌ مندی از ویتامین E
  • تقویت بینایی
  • کمک به درمان درد کبد و سرفه
  • درمان زخم روده و مثانه
  • جلوگیری از گرفتگی عضلات و کمردرد
  • کمک به کاهش سرطان دهانه رحم به واسطه وجود اسید فولیک

 

خواص شگفت انگیزه بادام درختی

ویتامین‌ های موجود در کره بادام درختی و ساختار این خوراکی به شما کمک می‌ کنند تا از فواید بی‌ نظیر آن نهایت بهره را ببرید. این خوراکی ارگانیک به شما کمک کرده تا انرژی خود را ذخیره کرده و با استفاده از آن به کنترل اشتها بپردازید. از جمله خواص شگفت انگیز کره بادام درختی می‌ توان موارد زیر را نام برد.

 

مواد مغذی و خواص کره بادام درختی

 

در ابتدا بد نیست بدانید که بخش عمده ای از پزشکان و کارشناسان معتقدند که خواص موجود، ویتامین، پروتئین و مواد معدنی کره بادام درختی، به مراتب بیشتر از کره بادام زمینی هستند. به عنوان مثال در برخی از مکان‌ها برای افزایش کیفیت کره بادام زمینی با اضافه کردن شکر سعی در طعم دهی آن نیز دارند. این روند موجب می شود که مشکلاتی برای افرادی که دارای دیابت خون هستند، ایجاد کند. در طرف مقابل کره بادام درختی هیچ‌گونه افزودنی در آن به کار نرفته و با کیفیت بسیار بالایی که دارد، بخش عظیمی از نیازهای بدن را برطرف می‌کند. با ما همراه باشید تا مواد مغذی و خواص موجود در این محصول ارگانیک را برای شما بیان کنیم.

 

کالری کره بادام درختی :

 

ارزش غذایی در هر ۱۰۰ گرم ارزش روزانه DV%
انرژی ۵۷۵ کیلوکالری
پروتئین ۲۱٫۲۲ گرم
کربوهیدرات ۲۱٫۶۷ گرم ۷
چربی اشباع ۳٫۷۳ گرم ۱۸
چربی غیر اشباع ۱ ۲۶٫۸۹ گرم
چربی غیر اشباع ۲ ۱۲٫۷ گرم
کلسترول ۰
سدیم ۴۵ میلی گرم ۱٫۸
فیبر ۱۲٫۲ گرم

 

خرید کره بادام درختی

ارزش غذایی کره بادام درختی :

به ازای هر ۲ قاشق چایخوری :

 

کالری : ۲۰۰

چربی کل : ۱۸ گرم

کلسترول : ۰ 

کربوهیدرات کل : ۶ گرم

فیبر : ۳.۴ گرم

قند : ۱.۴ گرم

پروتئین : ۶.۸ گرم

منیزیم : ۳۰% نیاز روزانه

فسفر : ۱۳% نیاز روزانه

زینک : ۱۰% نیاز روزانه

مس : ۳۴% نیاز روزانه

ویتامین ب۲ : ۲۴% نیاز روزانه

 

 

 

کلسیم:

 

 

بررسی مواد و خصوصیات انواع آجیل نشان می‌دهد که بادام درختی در میان آن‌ها به عنوان یک منبع غنی از کلسیم شناخته می شود. یک مشت بادام درختی می تواند هشت درصد کلسیم مورد نیاز شما را برای یک روز در رژیم غذایی تامین کند. علاوه بر این، کلسیم موجود در بادام درختی کمک می کند تا دندان های سالم داشته و برای استحکام استخوان ها نیز از قابلیت های آن بهره ببرید. اگر از جمله افرادی به شمار می روید که علاقه چندانی به مصرف لبنیات ندارید و برای دریافت کلسیم دچار نگرانی شده اید، توصیه ما به شما مصرف روزانه بادام درختی یا کره بادام درختی است.

 

منیزیم:

 

علاوه بر این که این نوع کره به عنوان منبع غنی از کلسیم شناخته می‌شود، مصرف روزانه کره بادام درختی کمک می کند تا ۲۰ درصد از منیزیمی که بدن به صورت روزانه نیاز دارد تامین شود. منیزیم موجود در این خوراکی کمک می‌کند تا برای تنظیم عملکرد عضلات بدن بتوانید از محصولی طبیعی استفاده کنید. در کنار این که منیزیم موجود در بادام درختی برای قلب، یک محصول ایده‌آل شناخته می شود، با توجه به اینکه می تواند ریتم سالمی به قلب دهد، برای کنترل تولید کلسترول و کنترل فشارخون نیز گزینه ای ایده‌آل شناخته می شود.

 

 

 

ویتامین E:

 

کره بادام درختی حاوی مقدار بسیار زیادی ویتامین E است. آنتی اکسیدان موجود در ویتامین E کمک می کند تا از آسیب های سلولی بتوانید خود را در امان نگه دارید. علاوه بر این برای افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن، آنتی اکسیدان موجود در ویتامین E عملکرد مناسبی خواهد داشت.

 

 

فیبر:

 

بدون تردید اگر بدن شما از فیبر کافی بهره مند نباشد، مشکلات عدیده‌ای را می‌توانید مشاهده کنید. به عنوان مثال وجود فیبر در مواد غذایی کمک می کند تا بتوانید سطح گلوکز بدن خود را کنترل کرده و به عملکرد مناسب روده ها نیز کمک فراوان نمایید. در کنار این موارد، فیبر موجود در کره بادام درختی کمک می کند تا با کاهش کلسترول بدن، از مشکلات پیرامون آن بتوانید در امان باشید. مردان و زنان باید روزانه مصرف فیبر را در دستور کار قرار دهند. هر وعده کره بادام درختی کمک می‌کند تا فیبر مورد نیاز بدن را به خوبی بتوانید تامین کنید.

 

خواص کره بادام درختی برای کودکان

خواص کره بادام درختی برای کودکان بسیار متنوع هستند. با توجه به اینکه این خوراکی سرشار از ریبوفلاوین و کارنیتین است، مصرف آن موجب افزایش عملکرد مغز خواهد شد. کودکان می‌ توانند با هدف بهبود عملکرد مغز و حفظ سلامت این دستگاه از یک خوراکی بی‌ نظیر نهایت بهره را ببرند. علاوه بر این مصرف کره بادام درختی برای کودکان سبب افزایش انرژی و داشتن استخوان‌ های قوی می‌ شود.

 

کالری کره بادام درختی:

 

در کنار تمام مواردی که بیان کردیم، کره گرفته شده از بادام درختی به عنوان یک منبع ایده آل از کالری، با توجه به مواد مغذی موجود در آن شناخته می شود. چربی های سالم این کره کمک می‌کنند تا یک محصول طبیعی با قابلیت های فوق العاده بتوانید مصرف کنید. علاوه بر تمام مواردی که بیان کردیم، مصرف روزانه بادام درختی یا کره این آجیل، به‌خوبی می‌تواند ۵۰۰ کالری را برای شما فراهم کند.

 

کره بادام درختی برای لاغری:

 

همانطور که پیش ترخواندید کره بادام درختی دارای مقادیر بالای فیبر می باشد . فیبر بالای موجود در این محصول باعث افزایش حس سیری در فرد مصرف کننده شده و باعث می شود فرد کمتر به سراغ خوراکی ها و تنقلات مضر در بین وعده های غذایی رود. پیشنهاد می شود این محصول را صبح ها و با وعده صبحانه میل کنید تا باعث افزایش حس سیری در طی روز شود.

 

مقایسه کره بادام درختی و کره بادام زمینی:

 

محبوبیت بالاتر کره بادام زمینی موجب شده که بسیاری از افراد از خواص بی نظیر کره بادام درختی بی اطلاع باشند. بد نیست بدانید که بررسی محققان نشان می دهد که کره گرفته شده از بادام درختی می تواند درصد بسیار بیشتری از اسیدهای چرب مورد نیاز بدن را در خود به همراه داشته و مواد مغذی متفاوت‌تری را نیز به بدن تزریق خواهد کرد. بسیاری از افراد نیز معتقدند که برای حفظ سلامت، جلوگیری از انواع مشکلات روده و به منظور کاهش وزن، مصرف کره بادام درختی گزینه ای ایده آل تر می تواند معرفی شود.

با توجه به اینکه بادام درختی و کره گرفته شده از آن به عنوان یک منبع غنی ویتامین ها و همچنین پروتئین های گیاهی شناخته می‌شود، هیچگونه کمبودی در مقایسه با کره بادام زمینی از خود نشان نمی دهد. اگر به دنبال محصولی برای کاهش وزن و همچنین بهبود سلامت قلب هستید، توصیه ما به شما مصرف کره بادام درختی خواهد بود.

 

کره بادام زمینی

 

ویژگی ها و مزایای کره بادام درختی:

 

در کنار تمام مواردی که بیان کردیم و به عنوان ترکیبات به کار رفته در کره بادام درختی شناخته می‌شوند، بد نیست بدانید که خواص و ویژگی های فوق العاده ای می توانید از این محصول ارگانیک و طبیعی به دست آورید.

 

خواص کره بادام درختی

 

پیشگیری از بیماری های قلبی:

 

بدون تردید امروزه مصرف مواد غذایی نامناسب و بی‌کیفیت موجب افزایش بیماری‌های قلبی شده است. با توجه به این که پزشکان و محققان همواره تاکید می کنند برای جلوگیری از انواع بیماری‌های قلبی و عروقی روی به استفاده از محصولات طبیعی بیاورید، بادام‌درختی با توجه به خواص گسترده‌ای که دارد می‌تواند گزینه ایده‌آل در این زمینه معرفی شود. چربی های اشباع نشده موجود در کره بادام درختی کمک می کنند تا با کاهش کلسترول غیرضروری و مضر بدن بتوانید به افزایش کلسترول HDL که بسیار برای بدن ضروری است اقدام کنید. علاوه بر این، سایر مواد و ترکیبات موجود در این ماده خوراکی کمک می‌کنند تا برای بهبود سلامت قلب خود و جهت جلوگیری از بیماری‌های قلبی بتوانید از یک محصول کامل استفاده کنید. اسیدهای چرب امگا ۳ نیز با توجه به اینکه از ریتم نامنظم قلب جلوگیری می کنند به عنوان یکی دیگر از مزایای این ماده خوراکی شناخته می شوند. در کنار تمام مواردی که بیان کردیم، ویتامین E بسیار بالایی که در کره بادام درختی وجود دارد به خوبی می‌تواند از تجمع پلاک در رگ ها جلوگیری نماید.

 

 

کنترل قند خون:

همانگونه که می‌دانید دیابت یا قند خون در چند سال اخیر به عنوان بیماری فراگیر به همراه فشارخون شناخته می شود. با توجه به اهمیت بسیار بالایی که بیماری دیابت دارد، در تقویم می توانید روزی را به عنوان روز بیماری دیابت مشاهده کنید. این شرایط موجب می شود تا برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری با مصرف مواد طبیعی بتوانید اقدامات مناسبی انجام دهید. بادام درختی با وجود بهره مندی از حجم زیادی منیزیم، کمک می کند تا افرادی که نسبت به مصرف مواد قندی در خطر هستند به‌ خوبی بتوانند از مشکلات این بیماری در امان بمانند. علاوه بر این، منیزیم موجود به افزایش حساسیت به انسولین به مقدار قابل توجهی کمک خواهد کرد.

 

 

جلوگیری از گرفتگی عضلانی:

هنگامی که صحبت از منیزیم می‌شود می‌توان به افزایش جریان خون در بدن اشاره کرد. با توجه به منیزیم و پتاسیم فوق‌العاده‌ای که در کره بادام درختی وجود دارد، با افزایش جریان خون در بدن و همچنین حمل سریع تر مواد مغذی به خوبی می توانید موجبات جلوگیری افزایش ضربان قلب را فراهم کنید. فراموش نکنید که منیزیم موجود در بادام درختی بسیار بیشتر از اسفناج و جو بوده و عملکرد مناسب تری در این زمینه دارد. این ترکیبات کمک می‌کنند تا با انقباض عضلات، متعادل کردن فشار خون، به جریان درآوردن اعصاب و همچنین عملکرد بهتر قلب، از مزایای آن بهره ببرید.

 

 

جلوگیری از سرطان:

کلسیم و پروتئین بسیار بالای موجود در این خوراکی کمک می‌کند تا با به همراه فیبر موجود در این ماده خوراکی بتوانید از سرطان روده خود را در امان نگه دارید. علاوه بر این، اسید فولیک موجود در بادام و کره آن نیز به خوبی می توان بانوان را یاری کند که بتوانند از سرطان دهانه رحم در امان باشند.

 

تقویت عملکرد ریه:

در حالت کلی بررسی بادام درختی و کره بادام درختی نشان می دهد که برای جلوگیری از ابتلا به برونشیت مزمن و تنگی نفس می توانید از این ماده خوراکی فوق‌العاده استفاده نمایید. علاوه بر این سلنیوم موجود در بادام و سایر آجیل ها نیز به عنوان یک آنتی اکسیدان فوق العاده کمک فراوان به بدن برای پیشگیری از انواع بیماری ها خواهد نمود.

 

استحکام استخوان:

مواد مغذی فوق ‌العاده، کلسیم و منیزیم ایده‌آل و چربی‌های غیر اشباع در بادام درختی کمک می کنند تا برای استحکام استخوان ها و حفظ سلامت دندان بتوانید از این ماده خوراکی بهره ببرید. محققان با ارائه تحقیقات جامع بیان می کنند که مهمترین و غنی ترین منبع کلسیم غیر حیوانی، بادام‌ درختی به شمار می رود. در کنار این موارد، فسفر موجود در بادام درختی نیز به خوبی می تواند به تقویت دندان ها و استخوان ها کمک کند. پس اگر به دنبال محصولی برای جلوگیری از پوکی استخوان هستید و قصد مصرف لبنیات را ندارید، می توانید از بادام درختی و کره آن استفاده کنید.

 

خانم های باردار بخوانند

خانم های باردار نیاز به مواد غذایی که دارای اسید فولیک هستند خواهند داشت.این ویتامین می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا برای نگهداری سلول ها و عمل ساخت به خوبی اقدام نمایند. با توجه به اینکه منیزیم برای رشد و تقسیم سلولی اهمیت بسیار بالایی دارد، در زنان باردار و نوزادان آنها نیاز شدید به آن خواهند داشت. برای رشد جنین و تکامل هرچه بهتر آن اسید فولیک موجود در بادام درختی کمک می‌کند تا یک منبع ایده آل را بتوانند در اختیار داشته باشند. وجود اسید فولیک موجود در بادام درختی موجب رشد مغز جنین و طناب نخاعی آن می شود. فراموش نکنید همواره تاکید می شود برای حفظ سلامت نوزاد مصرف مکمل های اسید فولیک به عنوان گزینه کاربردی بیان می شوند.

بارداری

 

سایر ویژگی ها:

علاوه بر مواردی که بیان کردیم و می‌توانند به عنوان ویژگی‌ها و خواص کره بادام درختی معرفی شوند، برای شفافیت موها، تقویت بینایی و همچنین درمان زخم روده و اسهال نیز می‌توان از این ماده خوراکی بهره برد. علاوه بر این با توجه به حجم زیاد ویتامین E موجود در کره بادام درختی، شادابی و جوانی پوست خود را نیز می‌توانید با مصرف آن به همراه داشته باشید. بادام درختی به عنوان یک محصول فوق العاده برای پیشگیری از آلزایمر و آب مروارید چشم شناخته می شود. فراموش نکنید این قابلیت و ویژگی ها تنها زمانی در دسترس شما قرار می گیرند که هنگام خرید این محصول، دقت بالایی به خرج دهید.

 

طبع کره بادام درختی

طبع کره بادام درختی دارای خاصیتی است که با تمام مزاج‌ های هشتگانه سازگاری کامل دارد. در طب سنتی طبع این خوراکی را گرم و تر می‌ دانند. یادآور می‌ شویم مصرف بیش از حد این خوراکی ممکن است برای برخی از افراد مضر باشد. به واسطه اینکه این خوراکی دارای طبع گرم و تر بوده، مصرف آن سبب افزایش نیروی جنسی آقایان خواهد شد. در طرف دیگر بانوان با مصرف این خوراکی با کاهش نیروی جنسی مواجه می‌ شوند.

 

طرز تهیه کره بادام درختی

طرز تهیه کره بادام درختی در خانه یکی از سوالات پرتکرار مشتریان از مجموعه مزرعه روغن است. برای تهیه این خوراکی ابتدا باید پوست قهوه‌ ای که بر روی بادام درختی قرار دارند را جدا کنید.

در گام بعدی بادام‌ هایی که اکنون فاقد پوست هستند را درون یک ماهیتابه بگذارید.

یادآور می شویم که نیاز به استفاده از روغن نخواهید داشت.

ماهیتابه را بر روی حرارت ملایم قرار دهید. انجام این کار سبب می‌ شود که خامی بادام‌ های درختی از بین برود.

در گام بعدی باید بادام درختی را درون دستگاه میکسر قرار داد. هر چند دقیقه یک مرتبه دستگاه میکسر را خاموش کرده تا خنک شود.

این فرآیند را به حدی ادامه دهید تا بادام درختی میکس شده حالت کره‌ ای و خمیری به خود بگیرد.

در گام بعدی می‌ توانید مقداری نمک و پودر قند به کره به دست آمده از بادام درختی بیفزایید.

مجددا برای چند ثانیه مخلوط ایجاد شده را درون میکسر بگذارید.

اکنون می‌ توانید کره بادام درختی را درون ظرف دربسته قرار داده و برای مدت زمان طولانی از آن استفاده نمایید.

اگر قادر به تهیه کره بادام درختی در خانه نیستید، ما در فروشگاه مزرعه روغن این محصول را با بالاترین کیفیت در دسترس شما قرار داده‌ ایم.

مضرات کره بادام درختی

مضرات کره بادام درختی در مقایسه با فواید شگفت انگیز این خوراکی بسیار ناچیز هستند. تنها عده کمی از افرادی که بیش از حد این خوراکی را مصرف می‌ کنند ممکن است با مشکلاتی مانند یبوست مواجه شوند. علاوه بر این گرفتگی شکم، نفخ و همچنین اسهال را می‌ توان از دیگر مضرات کره بادام درختی نام برد. اگر این خوراکی را به مقدار لازم و اصولی مصرف کنید، به هیچ عنوان عوارضی متوجه شما نخواهد شد.

قیمت کره بادام درختی

قیمت کره بادام درختی را ما در فروشگاه اینترنتی مزرعه روغن به روز کرده‌ ایم. این خوراکی را در بسته‌ بندی‌ های ۲۰۰ گرمی و با قیمت ۲۲۰۰۰۰ هزار تومان می‌ توانید خریداری کنید.

خرید کره بادام درختی

خرید کره بادام درختی اصل و درجه یک را از فروشگاه اینترنتی مزرعه روغن با اطمینان خاطر انجام دهید. پس از خرید اینترنتی کره بادام درختی، ما در سریع ترین زمان محصول خریداری شده را به دست شما خواهیم رساند.

 

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

    تفاوت مصرف بادام درختی باکره بادام درختی در چیست چرا باید از کره بادام بجای خود بادام استفاده کرد
  1. 0 رأی
    س تفاوت مصرف بادام درختی باکره بادام درختی در چیست چرا باید از کره بادام بجای خود بادام استفاده کرد...... ادامه مطلب حالا جواب بده
    ج

    درود

    به دلیل راحت تر بودن و خوشمزه بودن کره که برای صبحانه یا میان وعده میتونید با عسل میل کنید و اینجوری همیشه در دسترستون هست.

  2. مکان نگهداری و انقضائش چطوریه؟ ازتون خرید کردم
  3. 0 رأی
    س مکان نگهداری و انقضائش چطوریه؟ ازتون خرید کردم حالا جواب بده
    ج

    درود

    بیرون از یخچال تا دو ماه میتونید نگه داری کنید چون داخل یخچال کره مقداری سفت میشه و از لطافتش کم میشه

  4. سلام وقتتون بخیر کره بادام درختی باعث جوش‌ نمیشه؟
  5. 0 رأی
    س سلام وقتتون بخیر کره بادام درختی باعث جوش‌ نمیشه؟ حالا جواب بده
    ج

    درود

    کلا مغزیجات به خاطر طبع گرمی که دارن اگه مستعد جوش باشید شاید جوش بزنید ولی در کل بادام درختی گرما کمتری نسبت به بقیه کره ها داره

  6. واوو من خریدم عالیههه
  7. 0 رأی
    س واوو من خریدم عالیههه
    هنوز پاسخی برای این سوال وجود ندارد. حالا جواب بده
  8. من تا حالا استفاده نكردم ميخواستم ببينم كالريش بالاس و چرا ميگن براي كاهش وزن مفيده؟
  9. 0 رأی
    س من تا حالا استفاده نكردم ميخواستم ببينم كالريش بالاس و چرا ميگن براي كاهش وزن مفيده؟...... ادامه مطلب حالا جواب بده
    ج بله عزیزم به دلیل فیبر بالایی که داره مدت زمان زیادی شما رو سیر نگه میداره و باعث میشه کم تر سمت خوراکی های مضر برید و وزنتون کاهش پیدا کنه اما همان طور که اشاره کردید کالری بالایی داره و بهتره به عنوان صبحانه مصرف بشه و بعد از غروب مصرف نشه

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.

53 دیدگاه برای کره بادام درختی

  1. profile avatar

    محدثه

    من حقوق بگیرم حتمن میخرم…الان بزاق دهنم ترشح شد با دیدن این🤤

  2. profile avatar

    ورنال

    بینظیرررره طعمششش عالییییه و مقوی😍😍😍😍

  3. profile avatar

    ورنال

    فوق العادسسس خیلی خوشمزس😍😍

  4. profile avatar

    vernaall

    طعمش بینظیرررررره😍😍😍

  5. profile avatar

    محدثه یاری مقدم

    خیلی عالیه که مواد افزودنی نداره وخالصه😍
    پیشنهاد میکنم حتماامتحان کنید برای صبحانه محشره🥰❤️

  6. profile avatar

    فاطمه

    من خیلی دلم میخواد تستش کنم انشالله برنده بشم ❤❤❤❤

  7. profile avatar

    صبا

    فقط نظرات مثبت رو قبول می کنید؟🥲 به نظر من اصلا به قیمتش نمی ارزه.. حجمش خیلی کمه! هر چند طعمش خوبه!

  8. profile avatar

    مریم زارع

    خیلی خوشمزه وخوش طعم هستش وبوی خوبی داره من خیلی دوسش دارم عالی

  9. profile avatar

    مینا

    عالی 😋😋😋😋😋

  10. profile avatar

    مینا

    من این محصولو قبل خریداری کردم واقعا عالی😋😋😋😋😋

  11. profile avatar

    مریم آزادی

    از طعم و خاصیتش نگم براتون… معرکه، با شیره ی انگور یا شیره ی خرما یه میان وعده و صبحانه ی کامل😋😋😋 واسه بچه ها که فوق العاده خوبه…. این سری خریدم زیاد بود نتونستم بخرم😢
    ممنون از محصولات عالیتون…🌹🌹🙏🙏

  12. profile avatar

    malihe

    والا تاحالا امتحان نکردم ولی اینجوری که شما خوردین احتمالا خوشمزس باید تست کنم😊

  13. profile avatar

    زینب.م

    قطعا خوبه چون شما محصول بی کیفیت ندارین🥰

  14. profile avatar

    زینب.م

    بهترین 😍😋

  15. profile avatar

    زینب.م

    عالی و خفن😍

  16. profile avatar

    Far

    من که این محصولو استفاده نکردم ولی حتما مثل بقیه محصولاتتون عالیه…از بوش طبیعی و خالص بودن رو میشه فهمید

  17. profile avatar

    محدثه

    چقدر خوش مزه به نظر میاد. واقعا دلم خواست امتحانش کنم.

  18. profile avatar

    صدیقه

    خیلی خوشمزه و مقوی دخترم ۳ سالشه عاشق این کره ست⁦❤️⁩

  19. profile avatar

    فاطمه

    این کره به جرئت میتونم بگم جزو بی نظیرترین هاست توی خوراکی های روزانه
    هم بعنوان عصرونه و هم صبحونه
    و هم واسه ورزشکارا چون کالری کمتری داره و لی در عوض مفیده و باعث تحلیل عضله نمیشه و تقویتش میکنه
    و میتونه جایگزین بادم خوراکی ک روزانه باید چهارده عدد بشه رو بگیره
    در کل میتونم بگم شک کردن تو خریدش واقعا جا موندن از میانوعده سالمه
    😍😍😍😍

  20. profile avatar

    زینب

    دلم خواست 😍😍
    روغن نارگیل و کره بادام توی لیست خریدم نوشتم .

  21. profile avatar

    محمدحسین

    این کره با عسل عالی میشه

  22. profile avatar

    راضیه

    من از هر محصولی که از شما گرفتم واقعا راضی بودم در واقع فوق العاده هستن این کره بادوم هم از بهترین هاست

  23. profile avatar

    راضیه

    عالی و بی نظیر من از هر محصولی که از شما گرفتم واقعا راضی بودم در واقع فوق العاده هستن

  24. profile avatar

    دکتر رضا مختاری

    فوق العاده مقوی و عالی برای صبحانه

  25. profile avatar

    مينا

    بی نظیره😍

  26. profile avatar

    نرگس

    به نظر خیلی خوش مزه میاد🤩🤩🤩🤩🤩
    طبیعی هست و ضررهای بقیه ی کره ها رو نداره… ان شاءالله در اولین فرصت که پول دستمون اومد بخریمش😁🤩🤩

  27. profile avatar

    فاطمه

    همه محصولاتتون عالی هست🥰

  28. profile avatar

    زینب (خریدار محصول)

    خیلی خوبه این کره. اگه کسی مثل من بادوم دوست داشته باشه حتما عاشقش میشه😍

  29. profile avatar

    فاطمه

    تازگی همه محصولات شما به شدت محصوصه و من از این محصول شما هم مثلا همه محصولات دیگتون به شدت راضی بودم 👌🏼🌹 آمین که موفق تر و پر رونق تر باشید 🙏🏽

  30. profile avatar

    زینب

    🌸❤️🌸❤️🌸❤️👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻

  31. profile avatar

    زینب

    واقعا عالیههه 😻🌸هر چی بگم کمه، ممنون از این محصول باکیفیت و خوبتون، عشقید

  32. profile avatar

    مریم

    من عاشق طعم کره بادام زمینی ام و مطمئنم عاشق کره بادام درختی هم میشم 😍😍

  33. profile avatar

    غزل

    خوشمزه و با کیفیت 😍👍👍

  34. profile avatar

    لعیا

    عااالیه🥰 من تو دوران بارداری ام و برای تامین کلسیم از کره بادام درختی شما استفاده میکنم😍✌🏻

  35. profile avatar

    عاطفه فلاح نژاد

    کره بادام درختی رو تست نکردم ولی طعم کره بادام زمینی و کره فندق رو خیلی دوست داشتم ،حتی داشتم به این فکر میکردم چقدر خوب بود اگه توی محصولات عصاره بادام درختی هم بود تا توی شیرینی ها ازش استفاده میکردیم، من خیلی به شیرینیهایی که طعم قوی بادام دارند علاقه دارم

  36. profile avatar

    مهناز

    عالی و خوشمزه

  37. profile avatar

    امنه

    باید خوشمزه ترین و موقوی باشه بنظر 👌

  38. profile avatar

    سحر

    کره بادام زمینی و نارگیل خریدم عالی بودن …مطمئنم اینم بی نطیره دوس دارم تست کنم 😍

  39. profile avatar

    عادله بیگی

    سلام تا حالا تست نکردم ،ولی مطمئن هستم مثل بقیه محصولات تون عالیه،یلدا خوبی داشته باشید

  40. profile avatar

    صفا شکراللهی

    عالیه ، مثل همه ی محصولات دیگه تون

  41. profile avatar

    بهاره کیومرثی

    تا حالا کره بادوم درختی نخوردم ولی حدس میزنم خوشمزه باشه،البته که محصولات شما همه با کیفیت و عالین.

  42. profile avatar

    مینا

    محشره‌خیلی‌یاکیفیت‌وخوشمزه

  43. profile avatar

    سارا

    کره بادام و پسته تون خیلی باکیفیت و خوشمزست

  44. profile avatar

    آتنالشگری

    به طرز فوق العاده ای واقعیه این محصول و باقی محصولاتتون 😍 # خالص،خوشمزه،خوش طعم…
    مثلا عکسا رو هم میبینی و دلت میخوادش
    مرسی که انقدر خوبید 😍

  45. profile avatar

    سمیه آلبوغبیش

    مزه فوقالعاده که داره میتونی خالی خالی بخوری من که بعضی شبا که دلم چیز چیزین مبخواد میخورم 😁😁

  46. profile avatar

    سمیه آلبوغبیش

    من خیلی دوست دارم جز لاینفک عصرانه منه چون خیلی صبحانه نمبخورم😍😍😍😍

  47. profile avatar

    نغمه

    بهترین♥♥♥

  48. profile avatar

    پریسا

    خوشمزه ترین🥰

  49. profile avatar

    فرناز

    برای صبحانه و میان وعده عااالی

  50. profile avatar

    فرنازوجدان طلب

    عالی خوش طعم سبک و‌پر انرژی

  51. profile avatar

    مهشید

    طعمی بی نظیر

  52. profile avatar

    شکیلا

    عاااالی بینظیر بهترین

  53. profile avatar

    شکیلا

    عاااالی بینظیر

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…