پوست, مقالات

خواص روغن خراطین

روغن خراطین

امروزه بسیاری از افراد از روغن های طبیعی برای درمان بیماری های متفاوت استفاده می‌ کنند. با خرید روغن خراطین شما می توانید از مزیت های متفاوت آن استفاده نمایید. روغن خراطین سال ‌های زیادی است که در طب سنتی اروپا و آسیا به عنوان بهترین روغن حجم دهنده مورد استفاده قرار می گیرد. در طب سنتی از این روغن به جای کرم های شیمیایی جهت بوتاکس، حجم موضعی عضلات و غیره استفاده می کنند. بسیاری از خانم ها جهت افزایش سایز اندام شان مانند گونه، لب، باسن، سینه، خط خنده و غیره روغن خراطین را می ‌توانندخریداری نمایند. آقایان نیز برای افزایش سایز آلت تناسلی به دنبال روش های طبیعی می‌ روند. یکی از این روش های طبیعی استفاده از روغن خراطین می باشد.

 

خرید روغن خراطین و ترکیبات آن:

 

روغن خراطین اصل در بازار به ندرت پیدا می شود. در واقع شما باید به خوبی بدانید که روش استفاده از روغن خراطین اصل را باید به خوبی بشناسید. ویژگی ها و مشخصات روغن خراطین را بشناسید و سپس از آن استفاده کنید. روغن خراطینی که اصل است غلیظ و دارای بوی نامطبوع می باشد.این روغن با بیشتر پوست ها سازگار است. ولی افرادی که پوست ‌شان مستعد جوش زدن می باشد بهتر است که از این روغن استفاده نکنند. با هر پوستی که داشته باشید می توانید این روغن را مورد استفاده قرار دهید. ترکیبات روغن خراطین متفاوت است.اولانتین، امگا ۳ ۶ و ۹ ، کلاژن و ویتامین ها از جمله مهمترین ترکیبات درون این روغن طبیعی به شمار می روند.

خرید روغن خراطین و مزیت های استفاده از آن:

 

اگر شما مایل هستید که اقدام به خرید روغن خراطین نمایید باید به خوبی در مورد مزیت های این روغن طبیعی اطلاعات بیشتری کسب نمایید. برخی از مهم ترین مزیت های مربوط به این روغن طبیعی عبارت است از :

 

۱. از بین بردن چین و چروک های روی صورت:

از بین بردن خط خنده، خط پیشانی و خط اخم به عنوان یکی از مهم‌ ترین کاربردهای روغن خراطین شناخته می ‌شود. کاهش چین و چروک روی پوست و از بین بردن خطوط پیشانی به وسیله این روغن انجام می گردد. شما با استفاده از این روغن می توانید جوانسازی پوست تان را چندین برابر نمایید. با درخشندگی و شفافیت در پوست خود لطافت و نرمی بی نظیری را به پوستتان می بخشید. این روغن یکی از روغن های گران قیمت در جهان به شمار می رود. جهت کمرنگ کردن و محو نمودن انواع لکه های پوستی تاثیر زیادی دارد. در بین انواع روغن های طبیعی شما باید به خوبی بدانید که این روغن هزینه بیشتری برای خریداری دارد.

۲. افزایش سایز و حجم سینه خانم ها:

افزایش حجم و سایز سینه به عنوان یکی دیگر از مزیت های مربوط به روغن خراطین می باشد. روش های متفاوتی جهت افزایش حجم و سایز سینه ها وجود دارد. جراحی یکی از روش‌ های خطرناک و پرهزینه به شمار می رود که بسیاری از خانم ها شاید از این روش استفاده کنند. استفاده کردن از حجم دهنده ها یکی دیگر از روش های مربوط به بزرگتر کردن سایز سینه می ‌باشد. ترکیبات شیمیایی ژل های حجم دهنده و کرم های حجم دهنده عوارض زیادی برای پوست خانم ها می آورد. لکه دار شدن پوست یکی از مهمترین عوارض این کرم ها می باشد. شما باید به خوبی بدانید که استفاده از روغن مناسب، افزایش حجم سینه ها را به همراه دارد. شما می توانید از این روغن استفاده کنید و هیچ عوارضی را در آن مشاهده نخواهید کرد.

۳. حجیم تر کردن گونه ها:

حجیم تر شدن گونه ها به عنوان یکی دیگر از مزیت های مربوط به روغن خراطین می باشد. تزریق بوتاکس و همچنین قرار دادن پروتز برای حجیم تر کردن گونه ها یکی از اقداماتی می باشد که خانم ها انجام می دهند. این روش ها عوارض متفاوتی مانند التهاب سلولی، تورم و کبودی را به همراه دارند. این روش ‌ها توسط بسیاری از متخصصان جراحی انجام می ‌شود که برخی از آنها شاید تخصص کافی در این زمینه نداشته باشند. این روغن طبیعی می تواند بعد از یک دوره یک الی دو ماه اندازه مناسب و دلخواه را در گونه های شما به وجود بیاورد. بنابراین شما جهت حجیم تر کردن اندازه گونه های خود را می توانید از روغن خراطین اصل دریافت کنید.

 

خرید روغن خراطین اصل

 

۴. حجیم تر کردن لب ها:

از دیگر مزیت های مربوط به روغن خراطین اصل این است که لب ها را حجیم‌ تر می ‌کند. داشتن لب های باریک و نازک در آرایش هایی که امروزه انجام می‌ شود چندان مورد پسند نیست. لب هایی که بزرگ و حجیم هستند چهره بی نظیر و مطلوبی را به وجود می ‌آورند. روش های مورد استفاده بیشتر خانم‌ ها برای حجیم کردن لب ها استفاده از پروتز و ژل می باشد. این روش ها هزینه ‌های زیادی دارند و همچنین عوارض جبران ‌ناپذیری را به همراه می آورند. شما می توانید از روغن های طبیعی مانند خراطین جهت افزایش حجم لب استفاده کنید. در واقع اگر شما می‌خواهید سایز لب های خود را تغییر دهید و آنها را بزرگ تر نمایید نیاز است که به مدت یک ماه هر روزه از این روغن استفاده کنید.

 

۵. حجم دادن موضعی به عضلات ورزشکاران:

حجم دادن موضعی به عضلات ورزشکاران به عنوان یکی دیگر از مزیت های مربوط به روغن خراطین می باشد. بسیاری از ورزشکاران جهت پرورش اندام شان اقدام به خرید روغن خراطین می نمایند. به طور کلی عوارض مصرف داروهای شیمیایی و هورمونی برای بدن ورزشکاران زیاد است. به همین دلیل ورزشکاران به دنبال بهترین روش های طبیعی برای حجم دادن به عضلات خود هستند. هر یک از ورزشکاران می توانند از این روغن روزانه استفاده کنند و روی عضلات خود روغن را بمالند. بعد از دوره یک ماهه تاثیر روغن را می توانند مشاهده نمایند.

 

۶. تغییر سایز آلت جنسی آقایان:

تغییر سایز آلت جنسی آقایان به عنوان دیگر مزیت این روغن طبیعی به شمار می‌ رود. به طور کلی بسیاری از آقایانی که از اندازه آلت جنسی خود رضایت ندارند می توانند به جای استفاده از روش های غیر معقول از روغن مناسب خراطین استفاده کنند. اگر آقایان برای تغییر دادن سایز آلت جنسی خود از طریق روش طبیعی اقدام نمایند به رابطه جنسی خود می ‌توانند بهبود ببخشند. در واقع مزیت‌ های زیادی در مورد این روش وجود دارد که هر یک از آقایان بعد از استفاده از روغن متوجه آن می ‌شوند.

۷. کمک به تقویت مو و رشد موهای سر:

کمک به تقویت و رشد مو به عنوان یکی دیگر از مزیت های مربوط به روغن خراطین می باشد. این روغن علاوه بر تقویت و کمک کردن به رشد مو موجب درخشندگی موها می شود.شما می توانید لطیف شدن و شادابی موهای خود را بعد از استفاده به خوبی مشاهده کنید. بسیاری از خانم ‌ها و آقایان برای کمک به رشد موهای خود روزانه از این روغن استفاده می کنند. شما می توانید این روغن را به کف سر خود بمالید تا رشد موهایتان را در کمترین بازه زمانی افزایش دهید. جهت استفاده از این روغن برای افزایش رشد مو نیاز است که روزانه از آن استفاده کنید. همچنین می توانید به ساقه موهایتان این روغن را بزنید تا درخشندگی موهایتان بیشتر شود.

 

۸. افزایش دهنده شدت جریان خون در رگ ها:

از آنجایی که این روغن طبیعی به عنوان یکی از بهترین روغن های افزایش دهنده جریان خون در رگ شناخته می‌ شود بسیاری از افراد اقدام به خرید روغن خراطین می‌ نمایند. ماساژ دادن این روغن روی موضع عضلات موجب می گردد که خون رسانی بهتری در عضلات و با سرعت بیشتری انجام شود. به دلیل خواص ماساژ درمانی و افزایش گردش خون جهت تسکین دادن درد مفاصل و همچنین درد روماتیسم از این روغن استفاده می‌ کنند. یکی از مهمترین مزیت هایی که موجب شده بسیاری از افراد این روغن طبیعی را استفاده کنند این است که جریان خون در رگ را بهبود می بخشد. با بهبود بخشیدن به جریان خون در رگ ها شما می توانید ایمنی بدن خود را افزایش دهید.

 

 نحوه استفاده از این روغن :

 

بسیاری از افراد هستند که در مورد نحوه استفاده از روغن خراطین اطلاعات زیادی ندارد. در واقع آنها بر این باور می باشند که نحوه استفاده از این روغن خاص و منحصر به فرد می باشد. شما باید به خوبی بدانید که نحوه استفاده کردن از این روغن طبیعی بسیار آسان است. پیش از استفاده از این روغن باید ناحیه مد نظرتان را به خوبی شستشو دهید. پس از خشک کردن ناحیه به مدت یک دقیقه به آرامی با انگشت تان ناحیه را ماساژ دهید.
یا اینکه با حوله آن ناحیه را گرم کنید. بعد از آن چند قطره از روغن خراطین را روی پوست بریزید و به مدت ۳ الی ۴ دقیقه ماده را به آرامی ماساژ دهید. پس از آن پارچه ای را که با آب سرد به خوبی خیس کرده‌ اید را روی ناحیه ماساژ داده بگذارید. جهت رسیدن به نتیجه مطلوب باید این اقدام را روزانه یک بار و به مدت دو ماه به طور دائم انجام دهید. به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که نحوه استفاده کردن از روغن خراطین به صورت ماساژ درمانی می باشد.
شما باید به صورت دورانی بعد از اینکه روغن خراطین را روی ناحیه مد نظر ریختید ماساژ صورت را انجام دهید. در هر یک از ناحیه های مد نظر این روغن ریخته می شود و مورد استفاده قرار می گیرد. بر همین اساس شما نیازی نیست که نگران باشید روغن با پوست شما هماهنگی دارد یا ندارد. این روغن تنها برای افرادی نباید استفاده شود که مستعد جوش زدن هستند. بعد از اینکه آنها این روغن را روی پوست خود بزنند. شدت جوش های شان افزایش پیدا می‌ کند.

 

 

خرید روغن خراطین برای چاقی صورت

 

شما برای چاق تر کردن صورت خود می توانید روغن خراطین را مورد استفاده قرار دهید. این روغن از کرم خاکی تولید شده است و تاثیر زیادی روی چاق تر کردن صورت دارد. بسیاری از افراد که صورت های باریک دارند مایل می باشند اعضای متنوع صورت خود را حجم دهند. در واقع آنها برای حجم دهی به گونه ها و لب های خود اقدام به استفاده از روش های شیمیایی می نمایند. آنها م ی‌توانند از این روغن طبیعی استفاده کنند تا تاثیر آن را بعد از مدت یک ماه مشاهده نمایند.
شما با استفاده از روغن خراطین اصل به صورت روزانه می توانید برای چاق تر شدن صورت خود اقدامات لازم را انجام دهید. به بخش های متنوع صورت تان این روغن را بمالید و ماساژ دهید. لب ها و گونه های تان را به خوبی با این روغن ماساژ دهید. همچنین جهت از بین بردن چین و چروک هایی که روی صورت تان به وجود آمده است می توانید از این روغن استفاده کنید.
خرید روغن خراطین و روش تهیه آن
برای تهیه کردن روغن خراطین اصل باید از کرم خراطین استفاده شود. جهت تهیه نمودن این روغن برای هر ۶۰ سی سی نیاز است که ۶ عدد کرم خراطین به کار گرفته شود. به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که روش های تهیه روغن خراطین متفاوت می باشد در هر یک از این روش ها استانداردهای مشخص شده ای در نظر گرفته می شود. هر یک از استانداردها و روش‌ های مربوط به تهیه روغن عبارت است از :

۱. روش اول

در روش اول کرم خراطین را به خوبی می کوبند تا پودر شود. سپس پودر به دست آمده را درون مقداری آب و کنجد می ریزند. محلول را در بالای آتش یا روی سماور می گذارند. بعد از جوشیدن مشاهده می کنید که مقداری از آب و روغن بخار شده است. در نهایت مایع را از صافی رد می کنند و تفاله آن را به دور می‌ اندازند .

 

۲. روش دوم

روش دوم به این صورت است که کرم خراطین را خشک می کنند و تا نیمه می ‌کوبند. سپس در روغن کنجد می ریزند. پس از آن به مدت ۱۵ روز محلول را در معرض نور خورشید می گذارند. در نهایت از صافی آن را رد می‌ کنند و تفاله اش را دور می ‌ریزند.

 

۳. روش سوم

در روش سوم خراطین نیم کوب شده را درون روغن زیتون می ریزند. سپس آن را در زیر نور آفتاب می گذارند. بعد از ۱۵ روز باید روغن را از درون صافی رد کنند.

 

روغن خراطین برای حجم دهی

خرید روغن خراطین و دوره استفاده از آن:

 

دوره مصرف هر یک از انواع روغن های طبیعی بستگی به نوع پوست شما دارد. شما برای اینکه از روغن خراطین جهت درمان مشکلات پوستی استفاده کنید باید ابتدا نوع پوست خود را بشناسید. در واقع شدت چین و چروک و همچنین میزان حجم دهی به اعضای صورت نقش مهمی روی این مسئله دارد. این مسئله که شما در چه دوره ای برای ماساژ درمانی از روغن خراطین استفاده کنید بستگی به نیاز پوست شما خواهد داشت. به طور کلی اگر مایل هستید که نتیجه سریعتری را از این روغن طبیعی دریافت کنید بهتر است روزانه یک بار این روغن را روی صورت خود یا بخش های دیگر بدن تان بریزید و ماساژ دهید.

شما هر بخش بدن که مد نظرتان باشد را با استفاده از روغن خراطین می توانید حجم بدهید. بر همین اساس دوره مصرف روغن را طبق میزان حجم دهی باید تعیین نمایید. در صورتی که اطلاعاتی در این زمینه ندارید می توانید از کارشناسان فروشگاه مزرعه روغن مشورت های لازم را دریافت کنید. آنها به خوبی در مورد نکاتی که مربوط به استفاده از روغن می باشد اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار می دهند. در این صورت می توانید از این روغن جهت حجم دهی و اعضای متفاوت بدن خود در دوره مشخص شده استفاده کنید.

 

 

خرید روغن خراطین و عوارض آن:

 

برخی از افراد مایل هستند که پس از خرید روغن خراطین در مورد عوارض این روغن اطلاعات بیشتری کسب کنند. به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که این روغن هیچ نوع عوارضی برای پوست شما نخواهد داشت. شما با هر نوع پوستی می توانید از این روغن استفاده کنید. تنها افرادی که پوست شان دارای جوش زیادی می باشد از این روغن باید با دقت بیشتری استفاده نمایند. افرادی که جوش دارند و می‌خواهند از این روغن در جهت حجم دهی استفاده کنند می توانند دو ساعت بعد از ماساژ درمانی اقدام به شستشوی پوست خود نمایند.
در این صورت عوارض جدی برای پوست آنها به وجود نمی ‌آید. روغن‌خراطین به سرما و گرما حساسیت زیادی دارد. این روغن را باید در دمای متعادل که بین ۱۵ الی ۳۰ درجه سانتیگراد است قرار دهید. در این صورت ساختار و کیفیت خود را از دست نمی‌ دهد. دقت داشته باشید که این روغن را نباید زیر نور آفتاب بگذارید چرا که در این صورت خاصیتش به طور کلی از بین خواهد رفت.

 

نکاتی در مورد خرید روغن خراطین اصل و نحوه تشخیص روغن:

 

اگر شما قصد خرید روغن خراطین را دارید باید به خوبی اصل بودن روغن را مورد بررسی قرار دهید. یکی از مهمترین مسئله ای که زمان استفاده از این روغن اهمیت پیدا می کند اصلی بودن روغن می باشد. با چهار روش شما می توانید به راحتی روغن تقلبی را تشخیص دهید. یکی از آنها این است که روغن تقلبی قیمت بسیار کمتری نسبت به روغن اصلی دارد. در واقع باید به خوبی بدانید که این روغن طبیعی هزینه خریداری اش تا حدودی بالا است.
روغن تقلبی خراطین غلظتش بسیار کم است و شما درون این روغن لرد مشاهده نمی‌ کنید. روغن تقلبی خراطین رنگ زرد روشن و یا شرابی دارد. در واقع رنگ روغن اصلی خراطین قهوه‌ ای می‌ باشد. در برخی از مواقع رنگ آن به قهوه ای تیره گرایش پیدا می ‌کند. بوی خاص و زننده‌ ای در روغن اصل خراطین وجود دارد. به همین دلیل اگر مشاهده کردید که روغن مورد نظر دارای بوی بسیار عالی می باشد باید شک کنید و در مورد تقلبی بودن آن اطمینان خاطر داشته باشید. در صورتی که این چهار مورد را درون روغن خراطین مشاهده کردید آن را خریداری نکنید، چرا که تقلبی می باشد.

 

خرید روغن تقلبی چه عوارضی دارد ؟

 

بر اساس ویژگی هایی که بیان کردیم شما زمان خرید روغن خراطین باید اصلی بودن روغن را بررسی کنید. اگر از روغن تقلبی خراطین استفاده نمایید عوارض جدی را برای سلامتی تان به وجود می آورید. در واقع باید بدانید که روغن تقلبی خراطین با استفاده از مواد بی کیفیت تولید می شود. این روغن ها دارای مواد اصلی نیستند و با استفاده از روش‌ های مناسب تولید نمی‌ شوند. به همین دلیل از خریداری روغن های تقلبی که ارزان قیمت هستند به صورت جدی باید خودداری کنید. روش های تشخیص روغن تقلبی و اصل خراطین را بشناسید و سپس اقدام به خریداری این روغن طبیعی نمایید. شما می توانید با خرید روغن خراطین تمامی مزیت‌هایی که بیان کردیم را برای سلامتی تان به ارمغان بیاورید. اما اگر اقدام به خریداری نمونه های تقلبی روغن نمایید امکان دارد عوارض جدی برای سلامتی شما به وجود آید.

 

 

خرید روغن خراطین از فروشگاه مزرعه روغن:

 

شما می توانید جهت خرید روغن خراطین از فروشگاه مزرعه روغن به صورت اینترنتی این روغن را تهیه نمایید. کارشناسان فروشگاه اینترنتی مزرعه روغن در مورد مزیت ها و ویژگی های روغن به خوبی قادر هستند که شما را راهنمایی کنند. در این صورت شما با اطمینان و آگاهی بیشتری می توانید انواع بسته بندی های روغن خراطین را تهیه کنید. هر یک از بسته بندی های روغن خراطین ارائه شده توسط مزرعه روغن اصل می باشد و کیفیت بالایی دارد. شما باید به خوبی بدانید که پیش از خریداری انواع بسته بندی های روغن خراطین نیاز است قیمت آن ها را مورد بررسی قرار دهید.

برخی از بسته بندی هایی که حجم بیشتری از روغن را شامل می شوند دارای قیمت بالاتری هستند. به طور کلی مزرعه روغن با قیمت مناسب و به صرفه انواع محصولات درمانی را به مشتریان خود ارائه می دهد. شما می توانید تمامی روغن های طبیعی را به صورت اینترنتی از این فروشگاه خریداری کنید. کارشناسان فروشگاه از آنجایی که تخصص کافی در زمینه شناخت روغن های طبیعی دارند می توانند جهت خریداری روغن ها شما را راهنمایی نمایند. در واقع اگر نمی دانید که برای هر یک از مشکلات خود چه روغنی مورد نیازتان خواهد بود بهتر است که با کارشناسان فروشگاه مزرعه روغن مشورت کنید