پوست, مقالات

روغن زیتون و زیبایی

روغن زیتون فرابکر

خواص روغن زیتون برای زیبایی و سلامت پوست و مو  

 

خواص دارویی و درمانی شگفت انگیز روغن زیتون بر هیچکس پوشیده نیست. با این حال امروزه متخصصین حوزه زیبایی و سلامت پوست و مو نیز به شکل گسترده از خواص و ویژگی های روغن زیتون استفاده می کنند. اگر دقت کرده باشید در بسیاری از رژیم های غذایی مناسب تاکید می شود که از روغن زیتون مرغوب یا فرابکر استفاده نمایید. در واقع هیچکس نمی تواند اهمیت و تأثیر این روغن ارگانیک را برای سلامت بدن ‏کتمان کند.

روغن زیتون به همراه این ویژگی‌ها، خواص شگفت آوری برای سلامت پوست و مو می‌تواند برای شما به همراه داشته باشد. اگر به دنبال خرید محصولی طبیعی و مرغوب برای حفظ سلامت قلب و برطرف کردن مشکلات دیگر بدن هستید و قصد دارید از این محصول برای ایجاد طراوت بر روی پوست خود بهره ببرید، توصیه ما به شما خرید روغن زیتون خواهد بود.

روغن زیتون با طبعی گرم که دارد می‌تواند با مواد دیگر ترکیب شده و عملکرد بی نظیری بر روی پوست و مو داشته باشد. امروزه برای جلوگیری و رفع یبوست و همچنین از بین بردن چین و چروک صورت، روغن زیتون به عنوان محصولی کاربردی مد نظر قرار گرفته است. این روغن سرشار از آنتی اکسیدان بوده و با خواص ضد التهابی که با خود به همراه دارد، یک محصول کامل از هر جهت عنوان می شود. با ما همراه باشید تا علاوه بر کاربردهای روغن زیتون برای سلامت بدن، از ویژگی ها و مزایای این محصول برای سلامتی و زیبایی پوست نیز با شما سخن گوییم.

 

برای دریافت مشاوره رایگان پوست و مو اینجا کلیک کنید.

دریافت مشاوره پوست و مو

 

خواص روغن زیتون خوراکی برای بدن

 

قبل از اینکه به ویژگی ها و کاربردهای روغن زیتون در حوزه سلامت و زیبایی پوست و مو بپردازیم، بهتر است آشنایی کاملی با خواص روغن زیتون خوراکی داشته باشید. روغن زیتون به عنوان یک ماده ای سرشار از چربی های سالم و کاملا طبیعی می تواند مورد استفاده قرار گیرد. طبع این روغن به مانند روغن بادام شیرین، گرم و تر است. به همین علت در رژیم های غذایی و طب سنتی جایگاه ویژه ای توانسته به دست آورد. روغن زیتون به واسطه بهره مندی از ۱۴ درصد چربی اشباع شده و همچنین حجم مناسبی از اسیدهای چرب اشباع نشده مانند امگا ۳ و امگا ۶، محصولی کامل برای بدن عنوان می شود. در کنار این موارد، اسید چربی اشباع نشده‌ای با نام اولئیک اسید در روغن زیتون وجود دارد. اولئیک اسید بیش از ۷۳ درصد از حجم روغن زیتون را تشکیل داده و موجب افزایش کیفیت و کاربرد این محصول برای بدن خواهد شد. اگر بخواهیم به ویژگی ها و مزایای روغن زیتون برای سلامت بدن و اعضای داخلی بپردازیم، گزینه های متنوعی را باید عنوان کنیم. با این حال استفاده از روغن زیتون این امکان را می دهد که بتوانید ریسک ابتلا به بیماری های قلبی و مغزی را به میزان قابل توجهی کاهش دهید.

این روغن می تواند در برابر اکسیداسیون با حفاظت از کلسترول خون، ضمن حفظ سلامت قلب، ریسک ابتلا به این بیماری ها را به شکل قابل توجهی کم نماید. در واقع می توان عنوان کرد که آنتی اکسیدان هایی که در روغن زیتون قرار دارند، به واسطه بهره مندی از خاصیت ضد التهابی می توانند پروتئین های محرک التهاب و بسیاری از ژن ها را مهار کنند.

 

برای خرید روغن زیتون اصل اینجا کلیک کنید.

 

جلوگیری از سکته قلبی با روغن زیتون

 

سکته قلبی به عنوان یکی از شایع ‌ترین دلایل مرگ در جهان شناخته می‌شود. متاسفانه در کشور ما آمار مرگ و میر بر اثر سکته قلبی نسبت به سایر کشورهای جهان با افزایش چشمگیری مواجه شده است. در این بین مصرف محصولات طبیعی و ارگانیک می‌تواند به خوبی شما را کمک کند تا خود را از ریسک ابتلا به بیماری های قلبی در امان نگه دارید. مصرف روغن زیتون به عنوان یک گزینه بی‌نظیر در این زمینه همواره مورد تاکید قرار می گیرد.

 

 

جلوگیری از سکته مغزی

 

فشار روانی و اختلال جریان خون به مغز به عنوان دلایل مهم سکته مغزی شناخته می شوند. با توجه به این که لخته شدن خون در مغز، افراد را در معرض سکته قلبی قرار می دهد، باید بتوانید با مصرف مواد طبیعی از خونریزی و لخته شدن خون جلوگیری نمایید. پزشکان تاکید می‌کنند که ترکیبات بی‌نظیر موجود در روغن زیتون این امکان را میدهد که بتوانید از لخته شدن خون در مغز جلوگیری کنید. این شرایط کمک می‌کند تا بتوانید نسبت به سایر افراد، کمتر در معرض سکته مغزی قرار بگیرید.

 

 

مقابله با آلزایمر

 

آلزایمر به عنوان یک بیماری عصبی شایع در دنیا شناخته می شود. تحقیقات گسترده ای که امروزه بر روی روغن ‌زیتون انجام گرفته است، نشان داده که با مصرف آن می توانید عملکرد مغز را به شکل قابل توجهی بهبود بخشید. به همین علت مصرف این روغن طبیعی به خوبی برای مقابله با بیماری آلزایمر به شما کمک خواهد نمود. در کنار این مورد برای تنظیم قند خون بدن و کاهش ریسک ابتلا به دیابت نوع دو، روغن زیتون مرغوب یکی از بهترین گزینه ها می تواند عنوان شود.

 

 

کاهش خطر افسردگی

 

محافظت از سیستم عصبی کمک می کند که بتوانید از بیماری های خطرناک دیگری نیز خود را در امان نگه دارید. به عنوان مثال افسردگی یکی از بیماری های شایع امروزه عنوان می‌شود. برخی از عوامل زمینه ای ممکن است افراد را با این بیماری خطرناک مواجه کنند. تحقیقات صورت گرفته در سال ۲۰۱۱ نشان داد، افرادی که از چربی های ناسالم یا چربی‌های ترانس استفاده می کنند، در مقایسه با افرادی که از روغن زیتون بهره برده اند، بیشتر در معرض ابتلا به افسردگی قرار دارند. با توجه به اینکه روغن زیتون با ترکیبات بی‌نظیر خود سیستم عصبی را به خوبی کمک می‌کند، در مقابله با افسردگی نیز عملکرد بی‌نظیری از خود نشان خواهد داد.

 

 

محافظت از کبد 

 

طبق مطالعات آزمایشگاهی گسترده، روغن زیتون با مولکول های بین ظیر مفیدی که دارد، می تواند به ترمیم آسیب های کبد کمک فراوان کند. در موقع ترکیبات MUFA که به وفور در این روغن مشاهده می شوند، می‌توانند به همراه ترکیبات فنلی، یک محصول کامل برای مقاومت در برابر انسولین و استرس اکسیداتیو برای شما فراهم نمایند. با توجه به این که این تغییرات موجب آسیب دیدگی کبد می‌شوند، استفاده از روغن زیتون به عنوان یک عامل بازدارنده بی‌نظیر همواره مورد تاکید قرار می گیرد.

 

 

روغن زیتون برای یبوست

 

عوامل متعددی وجود دارند که موجب یبوست خواهند شد. روغن زیتون با توجه به اینکه هیچگونه چربی اشباع با خود به همراه ندارد، کمک می‌کند تا در روده به راحتی جریان پیدا کند. به همین علت بخش زیادی از مشکلات گوارشی را می‌توانید با مصرف این روغن برطرف کنید. این روغن کمک می‌کند تا برای مدفوع راحت و جلوگیری یبوست بتوانید محصول کامل در اختیار داشته باشید. برای رفع یبوست با استفاده از روغن زیتون می توانید هنگامی که معده شما خالی است، یک قاشق غذاخوری از این روغن را مصرف کنید. فراموش نکنید که اگر پس از مصرف غذا و با معده پر از این روغن استفاده نمایید، ممکن است با اسهال و مشکلات شکمی مواجه شوید.

 

روغن زیتون فرابکر

سایر خواص درمانی

 

اگر بخواهیم به معرفی ویژگی ها و خواص روغن زیتون برای بدن بپردازیم، باید طیف گسترده‌ای از کاربردها را عنوان کنیم. با این حال علاوه بر مواردی که عنوان کردیم، امروزه به منظور جلوگیری از افزایش وزن، تاکید می‌شود که در رژیم های غذایی خود از روغن زیتون استفاده کنید. مطالعات انجام گرفته نشان داده که با مصرف این روغن می توانید علاوه بر افزایش سطح آنتی اکسیدان در خون، برای کاهش وزن خود از محصولی کامل بهره ببرید.

خواص ضد سرطانی موجود در روغن زیتون از دیگر ویژگی ها و مزایای این محصول می تواند عنوان شود. با توجه به حجم زیادی از آنتی اکسیدان های موجود در روغن زیتون، به خوبی می توانید با کاهش تخریب اکسیداتیو که محرک های اصلی سرطان شناخته می شوند، خود را در مواجهه با این بیماری مهلک در امان نگه دارید. اگر میخواهید به جنگ سلول‌های سرطانی بروید توصیه ما به شما مصرف این روغن است.

برای درمان روماتیسم مفصلی و همچنین مواجهه با هلیکوباکتر پیلوری که به عنوان یک میکروب خطرناک برای معده شناخته می شود، روغن زیتون یک دیوار دفاعی مطمئن خواهد بود. در واقع زخم‌ معده یا سرطان معده به واسطه این باکتریها به وجود خواهد آمد. روغن زیتون می‌تواند با مقاومت بی نظیری که دارد، در کمتر از دو هفته عفونت هلیکوباکتری پیلوری را برای شما برطرف نماید.

 

برای خرید روغن زیتون اصل اینجا کلیک کنید.

 

روغن زیتون مالشی

 

روغن زیتون را در دو گرید خوراکی و مالشی می توانید خریداری کنید. در واقع فواید بسیار زیادی که این روغن برای سلامتی به همراه دارد، موجب شده که امروزه به شکل های مختلف قابلیت استفاده داشته باشند. روغن زیتون مالشی با کیفیت مناسب و خاصیت بی نظیری که دارد برای استفاده موضعی در اختیار مصرف کننده قرار داده می شود. خواص شگفت انگیزی از این روغن نیز می توانید برای پوست و مو در اختیار داشته باشید. اگر از روغنی با کیفیت بالا بر روی پوست خود استفاده کنید، می‌توانید فواید شگفت انگیز آن را به خوبی مشاهده نمایید.

 

روغن زیتون مالشی برای چی خوبه؟

همانگونه که عنوان کردیم در کنار فواید شگفت انگیز روغن زیتون خوراکی، این روغن بصورت مالشی نیز می‌تواند برای بدن اثرگذاری فوق ‌العاده‌ای داشته باشد. استفاده موضعی از این روغن طبیعی همواره توسط فعالان در حوزه پوست و مو تاکید می شود. از روغن زیتون مالشی برای تقویت پوست، درمان دردهای مفاصل و کاهش التهابات می توانید استفاده نمایید. در کنار این موارد، افرادی که با معضل ترک کف پا مواجه هستند، برای رفع این مشکل می توانند از روغـن زیـتون مالشی با کیفیت بهره ببرند.

بدون تردید تقویت مو برای افراد اعم از بانوان و آقایان از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین علت امروزه از انواع و اقسام محصولات شیمیایی برای حفظ کیفیت و سلامت موهای خود بهره می‌برند. در عین حال روغن زیتون مالشی به عنوان یک محصول طبیعی بی نظیر می تواند اثر گذاری فوق العاده خود را برای تقویت موهای شما نشان دهند.

 

روغن زیتون فرابکر مزرعه روغن

 

بررسی خواص روغن زیتون برای پوست و مو

 

از جنبه های خوراکی روغن زیتون که گذر کنیم، به ویژگی‌ها و خواص بی نظیر این محصول برای پوست و مو خواهیم رسید. روغن زیتون به واسطه بهره مندی از حجم زیاد ویتامین e می تواند برای پوست و مو بسیار مفید باشد. علاوه بر این، بسیاری از افراد قبل از شامپو زدن و شستشوی موی سر با استفاده از روغن زیتون و ماساژ دادن بر روی سر و موها، کمک می‌کنند تا موهایی با استحکام بالا داشته باشند. این روش به عنوان راهکاری بی نظیر برای درخشش مو نیز شناخته می شود. در این بخش به معرفی و بررسی خواص شگفت انگیز روغن زیتون برای پوست و مو می پردازیم.

 

روغن زیتون برای مو

 

کیفیت بی نظیر روغن زیتون مرغوب کمک می‌کند که از راه‌های مختلفی بتوانید به سلامت و رشد موها کمک کنید. با توجه به ترکیبات به کار رفته در این روغن و بهره مندی از مواد معدنی و انواع ویتامین ها، با استفاده از آن می توانید به خوبی آسیب دیدگی موها را برطرف کنید.

روغن زیتون به عنوان یک منبع سرشار از آنتی اکسیدان ها برای برطرف کردن آسیب های مواد شیمیایی می تواند مورد استفاده قرار گیرد. متاسفانه امروزه انواع محصولات آرایشی و بهداشتی از عوارض مختلفی برخوردار هستند. به همین علت می توانید برای رفع این عوارض و آسیب‌های ناشی از مصرف آنها، از یک محصول ارگانیک و طبیعی استفاده کنید. روغن زیتون برای مو خواص بی نظیر دیگری نیز به همراه دارد. در واقع ماساژ پوست سر با استفاده از این روغن کمک می‌کند تا بتوانید گردش خون را به بهترین شکل ممکن بر روی پوست سر تقویت کنید. این شرایط کمک می‌کند تا فولیکول های مو برای تغذیه بتوانند عملکرد مناسب تری داشته باشند.

انواع چربی های اشباع شده و مواد مغذی که در روغن زیتون وجود دارند، به تغذیه پوست و موی سر کمک خواهند نمود. در کنار این مورد خواص ضد میکروبی که در این روغن طبیعی مشاهده می شود، به خوبی می تواند برای از بین بردن قارچ ها عملکرد بی نظیر خود را نشان دهند.

شرایط مختلف آب و هوایی و استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی ممکن است بر روی پوست سر، باکتری های مختلفی تولید کنند. به همین علت این محصول قدرتمند با خواص شگفت انگیزی که دارد می تواند موجب از بین رفتن باکتریهای پوست شود.

در این بین بد نیست بدانید که در کنار مصرف موضعی روغن زیتون بر روی پوست و موی سر، بسیاری از پزشکان تاکید می‌کنند که به صورت خوراکی نیز می توانید از ویژگی ها و مزایای این محصول برای استحکام و درخشش موها بهره ببرید.

 

 

 

  • جلوگیری از ریزش مو با روغن زیتون

انگل ها و ارگانیسم های میکروسکوپی، موجب آسیب رسانی به مو خواهند شد. به همین علت باید برای مقابله با این موارد از محصول کاربردی استفاده کنید. روغن زیتون یک فرد محکم در مقابله با این شرایط عنوان می‌شود. این روغن با حجم بی نظیری از اسید اولئیک به عنوان آنتی اکسیدان بی‌نظیر به جلوگیری از ریزش مو کمک خواهد نمود. علاوه بر این خواص بی نظیری که اسید اولئیک به همراه دارد، موجب جلوگیری از تولید هورمون DHT خواهد شد. این هورمون به عنوان عامل مهم در ریزش مو شناخته می شود. برای بهره گیری از این خاصیت می توانید یک قاشق غذاخوری از روغـن را به یک لیوان آب اضافه نمایید. سپس می توانید با گرفتن آب یک عدد لیمو، آن را به ترکیب تولید شده اضافه کرده و معجونی بی‌نظیر را برای حفظ استحکام موهای خود در اختیار داشته باشید.

 

 

 

  • درمان موی سوخته

بسیاری از بانوان هنگام رنگ کردن متعدد و دکلره کردن موها با عوارض متعددی مواجه می شوند. سوختن و حرارت بالای موها به واسطه استفاده از اتو مو نیز از جمله معضلات برای بانوان شناخته می شود. به همین علت می توانید از روش های طبیعی برای رفع این مشکلات استفاده نمایید. روغن زیتون حجم زیادی از ویتامین e و ویتامین a را در خود به همراه خواهد داشت. به همین علت به عنوان یک آبرسان، به خوبی می تواند موهای شما را براق و مرطوب نماید. آنتی‌اکسیدان‌های موجود در این روغـن کمک می‌کند که برای رفع نازکی مو نیز از محصولی کامل بتوانید استفاده کنید. بنابراین برای افزایش استحکام مو و مرتب کردن آن ها، روغـن زیـتون یک محصول کاربردی خواهد بود.

 

 

 

روغن زیتون برای پوست

 

بهره‌مندی از ترکیبات معدنی، آنتی اکسیدان ها، ویتامین‌ها و مواد آلی این امکان را می‌دهد که روغن زیتون، خواص فوق‌العاده‌ای با خود به همراه داشته باشد. سوای این بحث ها، استفاده از این روغن برای پوست می‌تواند به عنوان یک ماسک صورت، مشکلات عدیده ای را برای شما برطرف کند. روغن زیتـون یک محصول بی نظیر برای جلوگیری از سرطان پوست نیز شناخته می شود. ترکیب معجزه آسای روغن زیتون با آبلیمو کمک می کند تا برای ایجاد لطافت بر روی پوست خود بتوانید از قابلیت های آن بهره ببرید. روغـن زیتـون و ترکیب کردن آن با آبلیمو موجب نرمی و انعطاف پوست نیز خواهند شد. آب لیمو به واسطه بهره مندی از حجم زیادی ویتامین c کمک می کند تا با استفاده از این روغــن بتوانید روند کلاژن سازی پوست را به خوبی تحریک کنید. علاوه بر این موارد، برای از بین بردن لکه های پوست و روشن کردن پوست نیز می‌توانید از خواص فوق العاده آبلیمو بهره ببرید.

 

برای خرید روغن زیتون اصل اینجا کلیک کنید.

روغن زیتون فرابکر مزرعه روغن

 

  • روغن زیتون برای پوست صورت

یکی از مواردی که در میان خواص روغن زیتون طرفداران بسیاری دارد، تاثیر این روغن برای پوست صورت است. خانم هایی که اهمیت بالایی برای زیبایی چهره قائل هستند، به شکل گسترده از این روغن استفاده می کنند. امروزه با ترکیب کردن روغـن زیـتون و مواد دیگر می توانید ماسک های مختلفی برای حفظ کیفیت و طراوت پوست صورت خود ایجاد کنید. خواص بی نظیری که روغن معجزه گر زیتون با خود به همراه دارد، موجب شده که از آن به عنوان یک تغذیه بی نظیر برای پوست صورت استفاده کنند.

با توجه به حجم زیادی از مواد آلی و ترکیبات بی‌نظیر موجود در این روغـن، می توانید برای حفظ شادابی پوست از قابلیت‌های آن بهره ببرید. در کنار این موارد، استفاده مداوم از روغن زیتون به عنوان یک لایه بردار طبیعی کمک می‌کند که جوانسازی پوست خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

راهکارهای مختلفی وجود دارند که می‌توانند کمک کنند از این روغن به عنوان اسکراب و با مواد دیگر بهره ببرید. علاوه بر تمام این موارد، خاصیت ضد آفتاب بودن روغن زیتـون نیز کمک می‌کند که در برابر اشعه آفتاب و همچنین سوختگی بتوانید از محصول کامل بهره برده و محافظت از پوست خود را به بهترین شکل انجام دهید.

اگر قصد دارید از این روغن به عنوان یک لایه بردار استفاده کنید، می توانید در طول هفته ۲ مرتبه آن را بر روی صورت قرار داده و به مدت ۲۰ دقیقه نگه دارید.

 

 

  • رفع جوش و پاکسازی با روغن زیتون

یکی از مشکلات پوستی، ایجاد جوش های سرسیاه و جوش های چرکی معمولی است. به همین علت بسیاری از افراد با استفاده از انواع محصولات شیمیایی به دنبال برطرف کردن آن ها هستند. توجه داشته باشید محصولات ارگانیک و طبیعی به واسطه عدم ایجاد عوارض، به عنوان راهکاری موثرتر می توانند انتخاب شوند. در واقع این راه حل طبیعی و ساده کمک می‌کند تا پوستی سالم و شفاف داشته باشید.

روغن زیتون می تواند برای از بین بردن جای جوش و آکنه نیز به بهترین وجه عملکرد خود را نشان دهد. کافیست به مدت ۲ تا ۳ هفته این روغن را به آرامی بر روی پوست صورت خود مالش دهید. اگر در بخش هایی از صورت خود با جوش های عمیق و قدیمی مواجه هستید، سعی کنید مدت زمان بیشتری را برای این کار اختصاص دهید.

 

 

  • روغن زیتون برای رفع لک صورت

خواص معجزه آسای روغن زیتون کمک می کند که از یک جادوی زیبایی بتوانید بهره ببرید. اگر به دنبال یک محصول کامل برای از بین بردن لک صورت هستید، می‌توانید این روغن را با مواد دیگر ترکیب کرده و مخلوطی بی‌نظیر در اختیار داشته باشید. بسیاری از بانوان ترجیح می دهند که ماسک روغـن زیـتون و عسل را بر روی پوست خود قرار دهید. این ماسک می‌تواند یک محصول کامل و سرشار از مواد مغذی باشد. خاصیت آبرسانی قوی این ماسک کمک می کند تا پوست های حساس و خشک بتوانند از قابلیت‌های آن بهره ببرند. علاوه بر این، ماسک روغـن زیتـون و روغن نارگیل نیز به عنوان یک ترکیب کامل دیگر برای رفع لک صورت و جلوگیری از پیری می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

اگر از جوش های سرسیاه رنج می برید و یا لکه های ناشی از جوش های چرکین بر روی صورت شما مشاهده می شوند، سعی کنید ترکیب روغن زیتون با روغن جو را مورد استفاده قرار دهید. این ترکیب با خاصیت نرم کنندگی و آبرسانی قوی که دارد این امکان را می دهد که بتوانید برای از بین بردن لکه های پوستی و جوش های سر سیاه یک ماسک فوق العاده را استفاده نمایید.

 

 

  • روغن زیتون برای چروک صورت

پیری پوست و ایجاد چروک بر روی صورت یکی از معضلاتی محسوب می‌شود که بانوان همواره به دنبال راهکارهایی برای برطرف کردن آن خواهند بود. به همین علت توصیه ما به شما استفاده از این محصول طبیعی خواهد بود. خواص بی‌نظیری که این روغن برای از بین بردن چروک صورت خصوصا چروک دور چشم، به همراه دارد، کمک می کند تا بتوانید بدون هیچگونه نگرانی از محصولی کامل استفاده کنید. برای کاهش سیاهی و چروک دور چشم، ویتامین های K، E و A به عنوان ترکیبات مورد نیاز پوست در این روغن به وفور مشاهده خواهند شد. ویتامین‌های موجود می توانند پوست شما را جوانتر کنند.

علاوه بر این، آنتی اکسیدان موجود در روغن زیتون این امکان را میدهد که بتوانید از پیری زودرس خود را در امان نگه دارید. در کنار این موارد اگر دچار آفتاب سوختگی بر روی پوست صورت خود هستید و از چروک شدن آن آزرده شده اید، می توانید از این روغن استفاده کنید.

 

 

 

 

روغن زیتون پس از کاشت مو

 

یکی از مهمترین مواردی که پس از کاشت مو باید در نظر داشته باشید، نگهداری از پوست و موی سر خواهد بود. ریزش مو به عنوان یک عارضه بسیار شایع امروزه مردان و زنان را با خود درگیر کرده است. با این حال برای رفع این مشکل می توانید از روش کاشت مو استفاده کنید. فراموش نکنید که برای رشد و سلامت موها پس از کاشت باید از محصولات کاربردی بهره ببرید.

انواع اسید چرب و آسیب آنتی اکسیدان های فعال در روغن زیتون این امکان را فراهم می‌کنند که برای بهبود بافت مو بتوانید پس از کاشت مو، از قابلیت های آن استفاده نمایید. این روغن سرشار از ویتامین e بوده که می تواند موهای شما را در برابر آسیب های احتمالی ناشی از تابش اشعه خورشید حفظ نماید. در کنار این موارد موهای پیوند خورده را میتوانید با استفاده از این روغن نرم تر کنید. ترمیم موهای آسیب دیده پس از کاشت به واسطه ترکیبات فوق العاده این روغن می تواند به عنوان یک ویژگی دیگر مدنظر قرار گیرد. ماساژ این روغن بر روی موهای کاشته شده موجب نرمتر شدن آنها خواهد شد. علاوه بر این برای جلوگیری از موخوره و نازک شدن مو پس از کاشت، آنتی اکسیدان های فعال در روغن زیتون عملکرد بی‌نظیری نشان می دهند. از دیگر فواید استفاده از این روغن می توان به پاکسازی پوست سر نیز اشاره کرد.

 

 

 

روغن زیتون برای گرفتگی بینی نوزاد

 

برای رفع گرفتگی بینی نوزاد، مصرف روغن زیتون بسیار موثر است. راه های درمانی مختلفی مادران برای برطرف کردن این مشکل مورد استفاده قرار می‌دهند. بدون تردید مشاهده گرفتگی بینی کودکان تازه متولد شده می تواند سخت باشد. تحقیقات نشان داده که استفاده از روغن زیتون علاوه بر رفع گرفتگی بینی می تواند به سرزندگی مغز و شادابی آن نیز کمک فراوان کند. سعی کنید برای مصرف این محصول با پزشک کودکان نیز مشورت نمایید. ماساژ دادن سوراخ بینی با استفاده از روغن زیتون یک روش خانگی موثر شناخته می‌شود. سعی کنید این کار را به آرامی انجام دهید.

 

روغن زیتون

 

روغن زیتون از کجا بخرم؟

 

خرید روغن زیتون مرغوب و اعلا به عنوان یک روغــن محبوب می‌تواند مد نظر افراد قرار گیرد. روغـن زیتـون با کیفیت و اصل می‌تواند برای شما ویژگی ها و مزایای گسترده‌ای به همراه داشته باشد. فراموش نکنید تقلبی بودن کالا ممکن است مشکلات عدیده‌ای برای شما به همراه داشته باشد. به همین علت همواره تاکید می شود اگر به سلامت خود اهمیت می دهید، برای خرید انواع محصولات، روی به خرید از یک مرجع تخصصی بیاورید. فروشگاه مزرعه روغــن انواع روغـن زیـتون بکر و فرابکر را با بالاترین کیفیت در اختیار شما قرار می دهد. برای خرید این محصولات می توانید از مشاوره های ما نیز استفاده کنید.

خرید روغن زیتون ارزان قیمت و با کیفیت بالا از جمله ویژگی‌هایی محسوب می شود که می توانید با مراجعه به سایت مــزرعه روغــن از آن ها بهره مند شوید. اطمینان داشته باشید قیمت روغن زیتون اعلا و مرغوب در فروشگاه ما نسبت به سایر فروشگاه ها بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *