پوست, مقالات

مشاوره رایگان پوست و مو

مشاوره رایگان پوست و مو

چرا مشاوره بگیرم ؟

 

انسان های مختلف از نظر جنس پوست , حساسیت , بیماری ها , ژنتیک , سبک زندگی , ممنوعیت ها و سلایق با هم متفاوت هستند . پس امکان تجویز یک محصول خاص به تمام افراد وجود ندارد . تیم مزرعه روغن برای رفع این مشکل امکان دریافت مشاوره پوست و مو آن هم به صورت رایگان را برای مشتریان خود فراهم آورده است.

 

هدف ما از ارائه این خدمات کمک به شما عزیزان برای انتخاب محصول مورد نیاز خود و جلوگیری از هدر رفت وقت و هزینه شما با انتخاب محصول غلط است. همچنین ممکن است در صورت استفاده از محصول نامتناسب مشکل شما شدت یابد و شما را در وضعیت بحرانی قرار دهد .

 

 

پس به صورت خلاصه می توان به این صورت از فواید مشاوره گفت:

  • انتخاب محصول با توجه به مشخصات فردی
  • جلوگیری از هدر رفت هزینه با انتخاب محصول غلط
  • جلوگیری از بروز حساسیت و مشکلات با استفاده از محصول نامناسب

 

 

 

چطور مشاوره رایگان پوست و مو بگیرم؟

 

۱) مشاوره تصویری:

 

برای دریافت مشاوره تصویری روی دکمه زیر کلیک کنید . پس ورود به صفحه مربوطه روز , ساعت و مشاور خود را انتخاب کنید . پس از آن در زمان مقرر در اپلیکیشن واتساپ آنلاین باشید. تا مشاوران متخصص ما با شما تماس تصویری برقرار کنند.

 

 

۲) مشاوره تلنفی :

 

اگر امکان دریافت مشاوره تصویری را ندارید می توانید در روزهای کاری هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۴ با شماره زیر تماس حاصل کنید.

۳۸۹۱۹۶۴۵-۰۵۱

 

۳) مشاوره پیام محور:

 

در صورتی که دو راه قبلی را برای خود مناسب ندانستید می توانید به صفحه اینستاگرام ما به آدرس mazrae.roghan پیام بدهید. و از ادمین های ما مشاوره رایگان دریافت کنید.