فروشگاه

نمک صورتی

۷۵,۰۰۰ تومان۱۲۰,۰۰۰ تومان

وزن : ۱۵۰ گرم

نمک صورتی از دل کوه‌های هیمالیا استخراج می‌شود و میلیون‌ها نفر از سراسر جهان آن را مورد استفاده قرار می‌دهند. وجود عناصری چون پتاسیم باعث ایجاد طعمی متفاوت در این نمک به نسبت نمک های معمولی می شود و از آن در مصارف عادی چون پخت و پز و نمک‌سود کردن مواد غذایی استفاده می شود.

دسته: شناسه محصول: نامعلوم

 

نمک صورتی از دل کوه‌های پاکستان و در رشته کوه هیمالیا استخراج می‌شود و میلیون‌ها نفر از سراسر خرید نمک صورتی را به خرید نمک معمولی ترجیح می دهند.

 

بر اساس تحقیقات، در صورتی که نمک صورتی که خریداری کردید اصل باشد، حدود ۹۸ درصد از آن را کلرید سدیم تشکیل می‌دهد و باقیمانده آن نمک خالص بوده که دارای عناصری چون پتاسیم، منیزیم و کلسیم است؛ عناصری که رنگ غیر عادی و زیبایی را به آن می‌بخشند و باعث تفاوت در طعم این نمک می شوند.

 

برای دریافت مشاوره رایگان پوست و مو اینجا کلیک کنید.

دریافت مشاوره پوست و مو

 

 

خواص نمک هیمالیا کدامند؟ طرز استفاده از نمک صورتی هیمالیا

 

نمک هیمالیا یکی از بهترین و خاص ترین نمک ها شناخته می شود. بررسی ترکیبات و ساختار این نمک نشان می دهد که می تواند برای سلامتی بدن فواید و خواص شگفت انگیزی داشته باشد. امروزه برای درمان بیماری‌های مختلف می توانید روی به خرید نمک هیمالیا و مصرف اصولی آن بیاورید. نمک صورتی هیمالیا نوعی سنگ نمک بوده که می‌توان آن را در منطقه پنجاب پاکستان به دست آورد. طبق ادعاها و باورها، نمکی که از این منطقه به دست می‌آید سرشار از مواد معدنی بوده و می تواند برای جلوگیری از کمبود آب در بدن تاثیر گذار باشد. علاوه بر این موارد بد نیست بدانید که متخصصان و کارشناسان طب سنتی بر این باورند که با مصرف نمک صورتی هیمالیا می‌توانید فشار خون را متعادل کرده و تنش عضلانی را از بدن خود برطرف نمایید.

بررسی ترکیبات و ساختار این نوع نمک نشان می دهد که می توانید از آن برای تنظیم قند خون و تعادل هورمونی و همچنین رفع مشکلات تنفسی نیز استفاده نمایید.

 

 

 

نمک هیمالیا چیست؟

 

نمک هیمالیا نوعی نمک صورتی رنگ بوده که در منطقه پنجاب پاکستان می‌توان آن را استخراج کرد. همانگونه که می دانید هیمالیا به عنوان بلندترین کوهستان دنیا شناخته می شود. این رشته کوه بلند، صفحات قاره ای آسیا مرکزی به هندوستان را متصل می کند. بد نیست بدانید که حدود ۲۵۰ میلیون سال قبل در اطراف قله های سرکش و سر به فلک کشیده کوهستان هیمالیا یک دریای عظیم قرار داشته است. با توجه به حرکت صفحات زمین، امروزه هیمالیا نیز به سمت بالاتر سوق داده شده‌ است. با تبخیر دریای اطراف این کوهستان مواد معدنی باقی مانده در آن در زیر نور آفتاب به شکل کریستالی درآمده اند. حال می‌توان از این مواد معدنی و سنگ های باقیمانده یک نمک فوق‌العاده و سرشار از مواد معدنی مورد نیاز بدن به دست آورد. با توجه به حالت هایی که بیان کردیم، بدون تردید سنگ نمک باقی مانده در اطراف رشته کوه هیمالیا خالص ترین نمک دریا محسوب می شود. نمک صورتی هیمالیا نسبت به سایر نمک های طعام سفید و تسویه شده ارزش غذایی و مصرفی بالاتری دارد. بررسی فواید خارق العاده نمک هیمالیا نشان می دهد با مصرف آن می توانید سلامتی بدن خود را تضمین کنید.

 

 

مقایسه نمک صورتی و نمک معمولی:

 

عناصر نمک صورتی هیمالیا نمک معمولی
کلسیم    (Ca) ۰.۱۶ % ۰.۳۰ %
پتاسیم    (K) ۰.۲۸ % ۰.۰۹ %
منیزیم  (Mg) ۰.۱ % ۰.۰۱ %
آهن     (Fe) ۰.۰۰۰۴ % ۰.۰۱ %
سدیم   (Na) ۳۶.۸ % ۳۹.۱ %

به این دلیل است که اکثر محققان خرید نمک صورتی را به مردم توصیه می کنند.

 

 

نمک هیمالیا برای چی خوبه؟

 

اگر از جمله افرادی به شمار می‌روید که نسبت به خواص و ویژگی های نمک صورتی هیمالیا آگاهی ندارید باید بدانید که این سنگ بی نظیر دارای خواص درمانی فوق العاده‌ای است. نمک صورتی برای رفع بوی بد دهان، درمان کمردرد و جلوگیری از پوکی استخوان بسیار موثر است. اگر به دنبال پیگیری یک رژیم لاغری و کاهش وزن هستید، توصیه می‌کنیم از این نمک در غذاهای خود بهره ببرید. این سنگ نمک برای افراد مبتلا به دیابت نیز می‌تواند بسیار موثر باشد. ترکیبات و ساختار نمک صورتی هیمالیا افراد مبتلا به دیابت را یاری می کند که بتوانند کاهش قند خون و تعادل آن را برای خود به ارمغان بیاورند. نمک هیمالیا به بهبود گردش خون در بدن نیز کمک می‌کند. به همین علت برای رفع شوره و همچنین درمان آکنه می‌تواند موثر باشد. خواص ضدعفونی و ضد باکتریایی نمک صورتی هیمالیا به از بین بردن جای جوش نیز کمک فراوان خواهد کرد.

 

 

 

 

خواص نمک هیمالیا

 

همانگونه که عنوان کردیم، بررسی خواص نمک صورتی هیمالیا نشان می دهد در مقایسه با سایر نمک هایی که می توانید استفاده کنید، فواید منحصر به‌ فردی خواهد داشت. این سنگ نمک به خوبی می‌تواند برای بدن سدیم مورد نیاز را تأمین کند. با توجه به اینکه در نمک صورتی، کلرید سدیم به میزان مناسبی یافت می شود، به خوبی می‌تواند برای رفع کم خوابی شما را یاری نماید. علاوه بر این، مقدار مناسب سدیم موجود در نمک صورتی به جذب گلوکز، آب و اسیدهای آمینه در بدن کمک خواهند کرد. به همین علت با مصرف آن می توانید برای بهبود عملکرد دستگاه گوارش، قدم بردارید. نمکی که از رشته کوه های هیمالیا به دست می آید برای رفع گرفتگی عضلات و تسکین دردها نیز می‌تواند مفید باشد. این سنگ نمک دارای خاصیت ضد عفونی و ضد باکتری نیز است. به همین علت برای مقابله با آلودگی های سینوس ها و مجاری تنفسی می تواند بسیار مفید باشد. برای شادابی پوست صورت نیز بد نیست بدانید که نمک صورتی نقش موثری ایفا می کند. در کنار مواردی که عنوان کردیم، می توان خواص متعدد دیگری برای نمک هیمالیا بیان کرد. از جمله این خواص گزینه های زیر هستند.

 

 

  • کمک به تنظیم خواب
  • تنظیم فشار خون
  • کمک به هضم غذا
  • دفع سموم از بدن
  • جوانسازی پوست
  • کمک به هیدراتاسیون
  • تنظیم تعادل هورمونی
  • پاکسازی و لایه برداری پوست
  • درمان سرماخوردگی و آنفولانزا
  • تقویت استخوان ها

 

 

نمک هیمالیا برای میگرن

 

مقادیر بالای مواد معدنی موجود در نمک صورتی هیمالیا این امکان را میدهد که بتوانید با مصرف آن به افزایش هورمون سروتونین کمک کنید. همانگونه که می دانید این هورمون برای درمان سریع میگرن بسیار ضروری است. علاوه بر این با توجه به اینکه در نمک هیمالیا می توانید خواص ضد التهابی را مشاهده کنید، برای درمان سردردهای شدید می توانید گامی موثر بردارید. این نمک به تقویت سیستم ایمنی بدن و بهبود گردش خون کمک کرده و برای رفع میگرن بسیار ضروری است. اگر قصد مصرف نمک هیمالیا برای درمان میگرن را دارید، سعی کنید روزانه دو قاشق چایخوری از این محصول بی نظیر را با یک لیوان آب و آب دو عدد لیمو ترش تازه ترکیب کنید. هنگامی که با سردردهای میگرنی مواجه می شوید، روی به مصرف این ترکیب بیاورید. فراموش نکنید گاهی اوقات مصرف این نوشیدنی ممکن است حالت تهوع و استفراغ به همراه داشته باشد.

 

 

 

نمک هیمالیا برای پوست

 

نمک هیمالیا از نمک های دریایی منحصر به فرد بوده که می‌تواند برای درمان بیماری‌های پوستی نیز موثر باشد. این نمک با توجه به اینکه خاصیت ضدعفونی کنندگی طبیعی را حمل می کند برای رفع باکتری های پوستی به خوبی اثرگذار است. علاوه بر این به واسطه اینکه نمک صورتی هیمالیا دئودورانت طبیعی شناخته می شود، با مصرف آن میتوانید بوی بد عرق را از بدن خود دور کنید.

 

 

 

رفع جوش و آکنه با نمک هیمالیا

 

همان‌گونه که عنوان کردیم، نمک صورتی هیمالیا می تواند یک محصول ضد باکتری و ضد عفونی کننده باشد. اگر قصد دارید برای رفع جوش صورت و آکنه از این نمک طبیعی کمک بگیرید، میتوانید ماسک شگفت انگیزی را تهیه نمایید. نصف قاشق سوپ خوری از نمک هیمالیا را با نصف فنجان آب مقطر مخلوط کرده و آن را بر روی نواحی مورد نظر پوست صورت بمالید. پس از گذشت ۲۰ دقیقه با استفاده از آب سرد به خوبی صورت خود را شستشو دهید. این عمل را به صورت مداوم انجام داده تا برای درمان آکنه و رفع جوش صورت از یک ترکیب طبیعی کمک گرفته باشید.

 

دلیل جوش صورت

لایه برداری پوست صورت و بدن

 

ساختار نمک هیمالیا به شکلی است که می تواند برای از بین بردن سلول های مرده پوست به خوبی اثرگذاری خود را نشان دهد. این محصول برای پاکسازی پوست نیز بسیار مفید است. نمک دریایی هیمالیا در واقع یک اسکراب طبیعی به شمار می‌رود. برای تهیه اسکراب طبیعی و ماسکی مناسب می توانید نصف فنجان روغن نارگیل را با یک فنجان نمک صورتی هیمالیا ترکیب کرده و ۱۰ قطره گلاب نیز به آن بیفزایید.

پس از ترکیب کردن مناسب آنها به مدت ۵ دقیقه این اسکراب طبیعی را بر روی بدن خود ماساژ دهید.

با گذشت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه با استفاده از آب گرم صورت خود را بشویید.

 

 

پاکسازی پوست

 

اگر از محصولات مختلف برای افزایش تولید کلاژن استفاده کنید، می توانید به زیبایی پوست خود بیفزایید. لایه برداری منظم پوست کمک می کند تا بتوانید برای رسیدن به پوستی زیبا و لطیف اقدام نمایید. نمک هیمالیا به واسطه خاصیت لایه برداری و سم زدایی بالایی که دارد، می‌تواند بافت‌های چربی پوست و آلودگی ها را به خوبی دفع کند. با استفاده از آن می توانید پوست شفاف و درخشنده ای داشته باشید.

برای تهیه یک ماسک لایه بردار بر پایه نمک صورتی هیمالیا کافیست یک قاشق غذاخوری از این محصول را با روغن زیتون به اندازه نصف قاشق غذاخوری ترکیب کنید.

حال ماسکی که تهیه کرده اید را به صورت دورانی بر روی پوست خود به آرامی ماساژ دهید.

پس از گذشت ۵ دقیقه می توانید با آب ولرم، ماسک قرار گرفته شده بر روی پوست را بشویید. این ماسک علاوه بر این برای جلوگیری از چین و چروک صورت و پیری پوست نیز بسیار موثر است. از دیگر خواص لایه برداری پوست با استفاده از نمک صورتی می توان به از بین بردن سلول های مرده نیز اشاره کرد.

 

 

تونر طبیعی صورت

 

نمک هیمالیا میتواند برای صورت یک تونر طبیعی باشد. استفاده از این نمک موجبات کاهش منافذ باز پوست را فراهم می کند. به همین علت با مصرف آن می توانید به روشن تر شدن رنگ پوست خود کمک نمایید. اگر به دنبال تهیه یک تونر طبیعی هستید، می توانید روش زیر را در پیش بگیرید. یک قاشق چای خوری روغن نارگیل را با دو قطره روغن لیمو ترکیب کرده و نصف قاشق چای خوری نمک هیمالیا را نیز به آن بیفزایید.

برای افزایش کیفیت این تونر طبیعی، نصف فنجان آب مقطر را نیز به ترکیب مورد نظر اضافه کنید.

حال این محلول ایجاد شده را درون بطری ریخته و به خوبی هم بزنید. پس از آن از یک اسپری کمک گرفته و آن را به صورت خود اسپری کنید.

با گذشت چند دقیقه و خشک شدن تونر قرار گرفته شده بر روی پوست، می توانید از یک دستمال پارچه ای تمیز کمک گرفته و ترکیبی که بر روی صورت خود قرار داده اید را پاک کنید.

 

 

نمک هیمالیا برای مو

 

در کنار این که با خرید نمک صورتی هیمالیا می‌توانید از آن به عنوان یک محصول شگفت انگیز برای رفع مشکلات پوستی کمک بگیرید، این سنگ نمک به خوبی برای درمان شوره سر نیز می‌تواند مفید باشد. همانگونه که عنوان کردیم، نمک هیمالیا با بهره مندی از خواص ضدعفونی کننده، برای رفع مشکلات پوستی کیفیت بالای خود را نشان می دهد. برای درمان شوره سر و خارش پوست سر نیز می توانید از این محصول کمک بگیرید.

دو قاشق چای خوری از نمک صورتی را با ۲ قاشق غذاخوری شامپوی مورد استفاده ترکیب کنید.

حال محلول ایجاد شده را به آرامی بر روی موهای خود ماساژ دهید.

پس از ماساژ ۵ دقیقه ای از آب ولرم کمک گرفته و موهای خود را بشویید.

مداومت در انجام این کار شما را یاری می کند که ضمن رفع شوره سر از خارش پوست سر نیز بتوانید خود را دور نگه دارید.

 

روغن تراپی مو

ترمیم ساقه مو آسیب دیده با روغن تراپی

نمک هیمالیا در بارداری

 

بانوان باردار در مصرف برخی از خوراکی ها باید دقت کافی داشته باشند. منع مصرفی نمک های معمولی در دوران بارداری برای بخش زیادی از بانوان آزار دهنده است. با این وجود سعی کنید اگر به دنبال دریافت سدیم لازم در هنگام بارداری هستید سعی کنید، ابتدا با پزشک خود مشورت نمایید.

 

 

 

نمک صورتی هیمالیا برای سم زدایی

 

ترکیب کردن نمک هیمالیا با آب ولرم حمام کمک می کند تا علاوه بر تامین مواد مغذی مورد نیاز بدن بتوانید از خاصیت سم زدایی قوی آن نیز بهره ببرید. هنگامی که نمک صورتی در آب حل می شود به یک محلول یونی تبدیل شده که برای دفع بافت های چربی و مواد سمی بدن بسیار موثر است. این روند را سعی کنید به صورت مداوم انجام داده تا حس تازگی را برای خود به ارمغان بیاورید.

 

 

درمان بیماری های تنفسی

 

طبق اعلام متخصصین ریه، نمک هیمالیا به واسطه خواص ضد التهابی و ضد باکتری که دارد می تواند برای بهبود سیستم تنفسی بسیار مفید باشد. این نمک به کاهش خلط گلو نیز کمک خواهد کرد. استنشاق نمک صورتی به رفع برونشیت مزمن نیز کمک فراوان می کند. علاوه بر مواردی که بیان شد، بد نیست بدانید که خواص ضد التهابی بی‌نظیری که در نمک صورتی هیمالیا مشاهده شده است، برای رفع آسم و پاکسازی ریه ها نیز تاثیر خود را نشان می دهند.

کافیست که یک قاشق غذاخوری از این نمک را به آب جوش اضافه کنید. این ترکیب را در ظرفی بزرگ قرار داده و از بخور آن استفاده نمایید. بخور آب نمک صورتی به پاکسازی سیستم تنفسی می تواند کمک فراوان کند.

 

 

درمان سینوزیت

 

خواص ضد میکروبی موجود در نمک هیمالیا به پاکسازی سینوس ها نیز کمک فراوانی می کند. به همین علت برای رفع سینوزیت و درمان گرفتگی بینی می توانید از این محصول شگفت انگیز کمک بگیرید. اگر قصد درمان سینوزیت با یک روش طبیعی را دارید، می توانید یک لیتر آب مقطر تهیه کرده و یک قاشق غذاخوری نمک صورتی را به آن بیفزایید. حال با اسپری کردن این محلول ایجاد شده می‌توانید برای شستشوی بینی اقدام نماید. علاوه بر این اگر به دنبال درمان گلودرد هستید، غرغره کردن این ترکیب می‌تواند موثر باشد.

در کنار مواردی که بیان شد، دو قطره از این اسپری را درون چشم های خود بریزید تا از حساسیت های چشمی نیز بتوانید خود را دور نگه دارید.

 

 

بهبود دستگاه گوارش و عملکرد معده

 

متخصصین طب سنتی بر این باورند که با مصرف نمک صورتی هیمالیا میتوانید به تعادل اسید معده کمک فراوان کنید. با توجه به اینکه این نمک تولید مایعات گوارش در پانکراس و کبد را افزایش میدهد، با بهره گیری از خواص آن می توانید برای بهبود عملکرد معده و دستگاه گوارش از آن کمک بگیرید.

 

 

درمان بی خوابی شبانه

 

مطالعات گسترده ای بر روی علل بی خوابی شبانه افراد صورت گرفته است. طبق این تحقیقات مشخص شده که کاهش سطح سدیم در خون موجب فعالیت بیشتر سیستم عصبی سمپاتیک می شود. به همین علت و به واسطه کاهش حجم خون با بی خوابی های شبانه مواجه خواهیم شد. برای رفع و درمان بی خوابی شبانه از نمک هیمالیا می‌توانید کمک بگیرید. حجم زیاد سدیم و مواد معدنی موجود در نمک صورتی، موجبات آرامش اعصاب را فراهم خواهد کرد. به همین علت با مصرف آن می‌توانید به مبارزه با بی خوابی شبانه بپردازید.

 

 

پاکسازی محیط و تصفیه هوا

 

یکی از جالب‌ترین خواص نمک هیمالیا، خاصیت پاک کنندگی محیط و تصفیه هوا است. نمک صورتی را می توانید برای تصفیه هوای اتاق به کار ببرید. کافیست چند تکه از این سنگ نمک را درون اتاق خود بگذارید. پس از گذشت مدت زمانی کوتاه، تاثیر فوق العاده آن را مشاهده خواهید کرد. این نمک می‌تواند آلودگی‌های محیط را به خوبی جذب کند. به همین خاطر هوای خانه را تصفیه کرده و برای شما تنفس را راحت‌تر خواهد کرد.

 

 

خواص نمک هیمالیا در طب سنتی

 

این روزها که استقبال مردم از راهکارهای درمانی طب سنتی افزایش یافته است، به دنبال بررسی خواص انواع محصولات طبیعی بر اساس یافته های طب سنتی هستند. در طب سنتی به مصرف نمک هیمالیا تأکید شده است. استفاده از این نمک می‌تواند برای رفع فشار خون و همچنین جلوگیری از ابتلا به بیماری های قلبی مفید باشد. در کنار این مورد، متخصصین طب سنتی بر این باورند که برای درمان پادرد و کمردرد نیز می‌توانید روی مصرف نمک صورتی حساب ویژه‌ای باز کنید. جالب است بدانید که حجم بالای مواد معدنی موجود در نمک صورتی کمک می کنند که با مصرف آن بتوانید برای جلوگیری از پوسیدگی دندان ها گامی بلند بردارید. این نمک برای از بین بردن بوی بد دهان نیز موثر است.

کافیست که یک قاشق چایخوری از این نمک را به همراه ۵ قطره روغن نعناع و یک فنجان آب مقطر ترکیب کنید. این ترکیبی ایجاد شده را هر روز غزغزه کرده تا علاوه بر حفظ سلامت دندان ها و جلوگیری از پوسیدگی آنها بتوانید بوی بد دهان را نیز برطرف کنید.

 

 

 

چرا بدن به نمک صورتی احتیاج دارد؟

 

 

دریافت سدیم:

 

سدیم اصلی ترین ماده تشکیل دهنده نمک می باشد و بدن احتیاج زیادی به این ماده معدنی دارد . در ادامه به دلایل اهمیت سدیم برای بدن خواهیم پرداخت:

 

  • سدیم باعث جلوگیری از انقباض و گرفتگی عضلات می شود.
  • سدیم از کم آبی و خشکی بدن جلوگیری می کند.
  • سدیم از فشارخون پایین جلوگیری می کند.
  • باعث تقویت سیستم عصبی می شود.

 

اما باید توجه کرد که استفاده بیش از حد سدیم خطرات جدی مانند ریسک بیماری های قلبی را برای ما در بر دارد.

اما نکته قابل توجه در خصوص نمک صورتی این است که شما با خرید نمک صورتی طعم قوی تری نسبت به نمک های کارخانه ای دریافت می کنید. پس شما با مصرف مقدار کم تری از این نمک به شوری دلخواه خود دست خواهید یافت.

 

 کاربردهای نمک صورتی :

 

استفاده خوراکی :

 

جایگزین کردن نمک صورتی با نمک های صنعتی در آشپزخانه می تواند باعث سلامت تمام اعضای خانواده شما شود. نمک صورتی سرشار از مواد معدنی مورد نیاز بدن است . خوردن این نمک باعث تنظیم اسید معده , کاهش رفلکس معده , تنظیم ph بدن و سم زدایی بدن می شود.

 

 لایه برداری پوست:

 

نمک صورتی یک اسکراب طبیعی برای پوست  بدن است. اسکراب کردن بدن باعث جایگزین شدن سلول های مرده پوست با سلول های جدید می شود . با خرید نمک صورتی و روغن نارگیل می توانید یک اسکراب کاملا طبیعی را در منزل خود تهیه کنید.

 

 

تشخیص نمک هیمالیا اصل

 

بدون تردید با توجه به کیفیت و خواص بی نظیر نمک صورتی هیمالیا، بسیاری از افراد هنگام خرید آن به دنبال تشخیص نمونه اصلی از تقلبی هستند. نسبت به سایر محصولاتی که ما در فروشگاه مزرعه روغن برای شما عرضه می کنیم، تشخیص اصل بودن نمک صورتی هیمالیا می تواند کاری آسان تر باشد. راهکارهای مختلفی برای تشخیص نمک هیمالیا اصل وجود دارد. بدون تردید نخستین روش برای شناسایی نمک صورتی هیمالیا اصل و باکیفیت بررسی رنگ آن است. با توجه به اینکه یکی از ناخالصی های موجود در نمک انواع اکسیدهای آهن به شمار می روند، ممکن است سنگ نمک را به سمت قرمز یا نارنجی کم رنگ بکشاند. لازم است بدانید که در تشخیص اصل بودن نمک هیمالیا، رنگ صورتی آن تاثیر زیادی دارد.

علاوه بر این مورد، هنگام خرید نمک هیمالیا سعی کنید طعم آن را نیز بررسی کنید. با توجه به وجود عناصری مانند پتاسیم در این نمک، نسبت به نمک های معمولی طعمی متفاوت و بسیار مطلوب دارد. به همین علت برای پخت و پز و مصارف خانگی، خرید نمک هیمالیا کاربردی تر است.

یکی دیگر از راهکارهایی که می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند تا روی به خرید نمک صورتی هیمالیا اصل بیاورید، تست کردن آن درون آب به شمار می‌رود. مقداری از این نمک را درون آب بریزید و مدتی منتظر بمانید. اگر رنگ آب پس از مدت زمانی کوتاه صورتی شود، یعنی نمک خریداری شده تقلبی است. متاسفانه برخی از فروشنده ها نمک های معمولی و سفید را با استفاده از رنگ های صنعتی، صورتی کرده و در اختیار مصرف کننده قرار می دهند.

 

 

ترکیبات نمک هیمالیا

 

بررسی تخصصی ساختار شیمیایی نمک هیمالیا نشان می دهد که تقریبا مشابه نمک معمولی است. با این حال باید بدانید که در نمک هیمالیا حجم زیادی سدیم کلرید وجود داشته و مواد معدنی را با مقادیر متفاوتی می توانید دریافت کنید.

از جمله مهمترین عناصری که در نمک صورتی وجود دارد، عنصر آهن است. علاوه بر این بد نیست بدانید که در نمک صورتی هیمالیا حجم زیادی منیزیم و کلسیم را می توانید مشاهده نمایید. این سنگ نمکی حاوی ۹۸ درصد سدیم کلراید بوده و به واسطه وجود مواد معدنی شگفت انگیزی که در ساختار خود حمل می کند، نسبت به نمک معمولی مزه ای کاملا متفاوت دارد.

 

 

 

مضرات نمک هیمالیا

 

مصرف نمک هیمالیا خواص و فواید شگفت انگیزی برای بدن شما به ارمغان می آورد. درباره نمک صورتی هیمالیا باید موارد دیگری را نیز در نظر داشته باشید.

زیاده روی در مصرف این نمک ممکن است به واسطه حجم زیاد سدیم موجود در آن موجب افزایش فشار خون شود. علاوه بر این، افرادی که از نارسایی قلبی رنج می برند یا با بیماری کلیوی دست و پنجه نرم می کنند باید در مصرف نمک صورتی هیمالیا حد تعادل را رعایت نمایند. این نوع نمک به واسطه مقدار زیاد سدیم موجود ممکن است حساسیت های دیگری برای افراد به وجود بیاورد. طبق مطالعات انجام شده در موسسه تحقیقاتی آمریکا، نتایجی به دست آمده است که پزشکان اعلام کرده‌اند روزانه باید کمتر از ۲۳۰۰ میلی گرم سدیم مصرف کنیم. این مقدار تقریبا به اندازه یک قاشق چای خوری از نمک سفره است. علاوه بر این موارد، سعی کنید به منظور مقابله با پوکی استخوان و افزایش مشکلات قلبی و عروقی، در مصرف این نمک حد تعادل را در نظر داشته باشید.

 

 

نمک صورتی هیمالیا از کجا تهیه کنیم؟

 

هر اندازه از خواص نمک هیمالیا بگوییم کم گفته ایم. نمک صورتی هیمالیا ساختار شگفت‌انگیزی داشته که می‌تواند برای رفع مشکلات پوستی و درمان بیماری های متعدد اثر گذار باشد. با توجه به این شرایط باید در خرید این نمک خوراکی دقت کنید که محصولی اصل را از فروشنده دریافت نمایید. مجموعه مزرعه روغن به واسطه تجربه و تخصصی که در زمینه فروش نمک هیمالیا در کنار سایر محصولات دارد، شما را یاری می کند که بتوانید از محصولی اصل و اعلا بهره ببرید. برای تهیه این نمک نیز می‌توانید بدون کمترین نگرانی از محصولات ارائه شده در فروشگاه ما استفاده نمایید.

 

 

 

خرید نمک هیمالیا

 

برای طعم دادن به غذاهای خود و رفع مشکلات متعدد، خرید نمک هیمالیا را در مقایسه با سایر نمک های موجود در بازار به شما توصیه می کنیم. با خرید نمک هیمالیا اصل ما می توانید فرآیند جذب آب در بدن را به خوبی بهبود بخشید. علاوه بر این با تشخیص اصل بودن نمک هیمالیا و خرید آن می‌توانید برای درمان بیماری‌های مختلف نیز اقدام نمایید. اگر به دنبال خرید نمک صورتی هیمالیا هستید، مجموعه مزرعه روغن این محصول شگفت انگیز را در کنار انواع روغن های طبیعی و محصولات خوراکی دیگر با کیفیت بی نظیر در اختیار شما قرار می دهد. برای کسب اطلاع از قیمت نمک هیمالیا می توانید به سایت مزرعه روغن مراجعه کنید.

 

 

 

 

 

 

پس از خرید نمک صورتی :

 

برای نگهداری از این نمک پس از خرید آن کافی است آن را در مکانی خشک , دور از رطوبت و گرمای شدید قرار دهید. نمک صورتی عرضه شده در مجموعه مزرعه روغن در ظرف سرآسیابی ارائه می شود . این امر موجب سهولت استفاده از سنگ این نمک ارزشمند برای شما عزیزان می شود.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نمک صورتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *