نظرات ماسک مو موهای رنگ شده(آرگان)
زهرا ترابی کیا۷ آذر ۱۴۰۱

خیلی خوب موهارو نرم میکنه

شیوا۱۳ تیر ۱۴۰۱

موهارو خیلی نرم و براق میکنه♥️♥️♥️

فاطمه رضایی۱۳ تیر ۱۴۰۱

اینکه طبیعی و بدون مواد شیمیایی هستش خوبه

نرجس۱۳ تیر ۱۴۰۱

محصولاتتون عالیه،هم خیلی تنوع دارید و هم کیفیتشون واقعا عالیه

فاطمه کاوه۱۳ تیر ۱۴۰۱

من از محصولاتتون استفاده کردم از آرد نارگیل تا روغن ها و واقعا راضی هستم و از طرفی روغن آرگان ازتون خریدم برای موهام واقعا راضی بودم اول با اکرا خریدم گفتم چرب می‌کنه ولی بعد استفاده دیدم موهام مثل دنبه شده نرم و لطیف همینجور که میخاستم و بی شک‌این ماسک هم عالیه موفق باشید

ویدا قصاب باشی۱۳ تیر ۱۴۰۱

موفق باشید،محصولات عالی و با کیفیت و با تنوع بالا💫🌺

T۱۳ تیر ۱۴۰۱

محصولاتتون عالی هست

زهرا۱۳ تیر ۱۴۰۱

یعنی به جرات میتونم بگم زندگی من تقسیم میشه به قبل از آشنایی با مزرعه روغن و بعد از آشنای با مزرعه روغن….انقد که همه محصولاتتون عالیه،من واقعا خیلی کم پیش میاد که از محصولات شیمیایی استفاده کنم،ماسک موهم که عالی انقد خوبه که خواهرم برداشت رفت اصلا نزاشت دیگه خودم استفاده کنم😂

راضیه۱۳ تیر ۱۴۰۱

با سلام
ممنون از پیچ خوبتون من و خواهرام مشتری ثابتتونیم واقعا همیشه از محصولاتتون راضی بودیم خداوند به کارتون برکت بده😍

شیواا۱۳ تیر ۱۴۰۱

سلام
من اولین باره که دارم استفاده میکنم یعنی دفعه اوله و خیلی نرم و لطیف و براق کرده موهامو 😎💖