خیلی خوب موهارو نرم میکنه
موهارو خیلی نرم و براق میکنه♥️♥️♥️
اینکه طبیعی و بدون مواد شیمیایی هستش خوبه
محصولاتتون عالیه،هم خیلی تنوع دارید و هم کیفیتشون واقعا عالیه
من از محصولاتتون استفاده کردم از آرد نارگیل تا روغن ها و واقعا راضی هستم و از طرفی روغن آرگان ازتون خریدم برای موهام واقعا راضی بودم اول با اکرا خریدم گفتم چرب میکنه ولی بعد استفاده دیدم موهام مثل دنبه شده نرم و لطیف همینجور که میخاستم و بی شکاین ماسک هم عالیه موفق باشید
موفق باشید،محصولات عالی و با کیفیت و با تنوع بالا💫🌺
محصولاتتون عالی هست
یعنی به جرات میتونم بگم زندگی من تقسیم میشه به قبل از آشنایی با مزرعه روغن و بعد از آشنای با مزرعه روغن….انقد که همه محصولاتتون عالیه،من واقعا خیلی کم پیش میاد که از محصولات شیمیایی استفاده کنم،ماسک موهم که عالی انقد خوبه که خواهرم برداشت رفت اصلا نزاشت دیگه خودم استفاده کنم😂
با سلام
ممنون از پیچ خوبتون من و خواهرام مشتری ثابتتونیم واقعا همیشه از محصولاتتون راضی بودیم خداوند به کارتون برکت بده😍
سلام
من اولین باره که دارم استفاده میکنم یعنی دفعه اوله و خیلی نرم و لطیف و براق کرده موهامو 😎💖