شايد دهمين خريد من از اين ماسك مو هستش و فوق العاده ترين بوده
از همه برندهاي خارجي و ايراني با انواع قيمتها كه مصرف كردم،اين ماسك بهترين بوده
موها رو فوق العاده لطيف و براق و شيشه اي ميكنه اصلا هم ريزش نداره
شايد دهمين خريد من از اين ماسك مو هستش و فوق العاده ترين بوده
از همه برندهاي خارجي و ايراني با انواع قيمتها كه مصرف كردم،اين ماسك بهترين بوده
موها رو فوق العاده لطيف و براق و شيشه اي ميكنه اصلا هم ريزش نداره