نظرات کوکتل پدیکور و مانیکور
خریدار
زهراموذن۱۰ شهریور ۱۴۰۰

عالیههههه😍

دلنیا۱۰ شهریور ۱۴۰۰

چقد خوشگل.تا حالا تجربه استفاده از کوکتل رو نداشتم ولی ب زودی امتحانش میکنم😍💃

خریدار
زهراموذن۱۰ شهریور ۱۴۰۰

وای من از این کوکتل استفاده کزدم خیلی خیلی خوب یود کاملا لایه های مرده رو از بین برد. ☺️👍👌این محصول و واقعا پیشنهاد میکنم.👌

زهرا۱۰ شهریور ۱۴۰۰

ای خدااا فقط قلبای روش🥺😍 خیلی خوبهههه شما بهترینی😍❤️🌹🥰😝

راضیه۱۰ شهریور ۱۴۰۰

كوكتل های پدیکور و مانیکور شما بسیار موثره من سالن زیبایی دارم برای مشتریام استفاده میکنم همشون راضین

عادله بیگی۱۰ شهریور ۱۴۰۰

سلام تا حالا استفاده نکردم ولی خیلی خوشگل هستند

آلاء نجفی۱۰ شهریور ۱۴۰۰

عالیه 😍😍

لیلا۱۰ شهریور ۱۴۰۰

چه قدر عالی،من نمی دونستم چه کارآیی داری،در اولین فرصت تهیه می کنم

فاطمه۱۰ شهریور ۱۴۰۰

چه زیباست دلم میخواد بخورمش بس گوگولیه😍😍😍😍

مهشید روستایی۱۰ شهریور ۱۴۰۰

😍👌🏻عالیه میتونید پاهاتون رو بذارید داخل آب و این کوکتل رو بهش اضافه کنید احساس نرمی و آرامش بعدش فوق العادس😊
یادتون نره که پا قلب دوم ما آدم هاست بهش اهمیت بدید و خودتون رو دوست داشته باشید
ممنون مزرعه روغن 💕