نظرات کوکتل پدیکور و مانیکور
عاطفه۱۰ شهریور ۱۴۰۰

من تا جالا استفاده نکردم ولی خیلی دوست دادم تست کنم .از کسانی که تجربه داشتن پرسیدم خیلی راضی بودن

اسما فضلی۱۰ شهریور ۱۴۰۰

عالیه و بینظیرن نرمی و لطافت خاصی به پوست مدن و از همه مهتر حس خوب و ارامش میبخشه

Negin۱۰ شهریور ۱۴۰۰

ب جز کارایی عالیشون چقدررر خوشگلن😍😍حتماااا باید بیاد جزو روتینم😌🌹