تشخیص روغن آرگان اصل

در این مطلب می‌خوانید:

بهترین روش تشخیص روغن آرگان اصل از تقلبی

 

در سالیان اخیر میزان فروش روغن آرگان تقلبی متاسفانه بالا رفته است؛ به همین علت مصرف کنندگان و خریداران به دنبال بهترین روش برای تشخیص روغن آرگان اصل هستند. خواص فوق العاده روغن آرگان و کیفیت بالای آن برای رفع مشکلات متعدد موجب شده است که از جمله پرطرفدارترین عصاره های طبیعی شناخته شود. در این بین خرید روغن آرگان اصل مراکشی و مصرف اصولی آن نیز می‌ تواند از جمله نکات حائز اهمیت باشد.

راهکارهای مختلفی وجود دارند که شما را یاری می کنند تا برای خرید روغنی اصل، اعلا و درجه یک بتوانید اقدام نمایید. در کنار این که همواره تاکید می شود برای خرید روغن آرگان اصل از مراکز معتبر و فروشنده های وارد به این بخش کمک بگیرید، سعی کنید راهکارهایی نیز برای بررسی کیفیت و خلوص این عصاره طبیعی در نظر داشته باشید.

بدون تردید بخش زیادی از روغن های آرگان که امروزه در بازار عرضه می‌ شوند، می‌ توانند برای جوان کنندگی پوست، رفع جای جوش و آکنه و مرطوب کردن موهای خشک اثر مثبتی بگذارند. با این وجود روغن آرگان اصل در مقایسه با آن ها این فرآیند را به بهترین شکل انجام می دهد. شاید قیمت این روغن در مقایسه با روغن های بی کیفیت و تقلبی بیشتر باشد ولی اطمینان داشته باشید که با مصرف آن می توانید در سریعترین زمان به اهداف خود دست پیدا کنید.

 

برای دریافت مشاوره رایگان پوست و مو اینجا کلیک کنید.

مشاوره پوست و مو

 

 

فواید خرید روغن آرگان اصل مراکشی

 

اگر روی به خرید روغن آرگان اصل بیاورید، می توانید از خواص شگفت انگیز این عصاره استفاده نمایید. روغن آرگان می‌ تواند برای برطرف کردن مشکلات لکه در صورت بسیار موثر باشد. علاوه بر این به منظور رفع ترک های پوستی به خصوص در زمان بارداری، مصرف این روغن مورد تاکید قرار گرفته است. در گذشته بانوان مراکشی برای رفع لکه های پوستی و زیبا کردن ناخن های خود از این روغن استفاده کرده اند. اگر به بررسی سایر فواید روغن آرگان بپردازیم، متوجه می شویم که برای رفع بخش زیادی از مشکلات مو و پوست سر می تواند موثر باشد. با خرید روغن آرگان اصل و مصرف آن می توانید شادابی پوست خود را چند برابر کنید. مصرف مناسب و به اندازه روغن به دست آمده از میوه آرگان شما را یاری می‌کند تا به پیشگیری از سرطان بتوانید بپردازید. با خرید این روغن و مصرف آن تنظیم کلسترول خون را به خوبی انجام خواهید داد. علاوه بر تمام مواردی که عنوان کردیم، با بررسی خواص و فواید روغن آرگان اصل متوجه می شویم که می‌تواند محصولی بی نظیر برای بهبود دیابت و جلوگیری از بیماری های قلبی و عروقی نیز باشد.

این پایان کار نبوده و انتخابی مناسب و خریدی مطمئن می تواند شما را یاری کند تا به بخش زیادی از نیازهای خود در خصوص مصرف یک محصول ارگانیک دست پیدا کنید.

 

 

نحوه تشخیص روغن آرگان اصل از تقلبی

 

برای تشخیص روغن آرگان اصل، خالص و با کیفیت می توانید از روش های مختلفی استفاده نمایید. در حالت کلی راهکارهایی که در این زمینه ارائه می شوند به دو گروه تقسیم خواهند شد. در گام نخست برای تشخیص اصل بودن روغن آرگان می توان از تجهیزات آزمایشگاهی استفاده کرد. با توجه به اینکه بخش زیادی از مصرف کنندگان بدون تردید دسترسی به تجهیزات و علوم آزمایشگاهی ندارند باید ترفندهای دیگری را در نظر بگیرند. تشخیص روغن آرگان خالص با استفاده از چند ترفند ساده امکان پذیر شده است.

روغن آرگان

 

بررسی عطر و رایحه روغن آرگان

 

که به دنبال خرید روغن آرگان اصل هستید و قصد دارید از راهکاری مطمئن برای تشخیص اصل بودن آن استفاده نمایید، در گام نخست باید رایحه و عطر این عصاره را بررسی نمایید. با توجه به اینکه رایحه و عطر به عنوان صفت ذاتی نمی توانند تغییر کنند، یک راهنمای کاربردی برای تشخیص اصل بودن روغن آرگان خواهد‌ بود. روغن آرگان اصل معمولا دارای رایحه ای شبیه به بوی فندق تازه است و این رایحه بسیار ملایم خواهد بود. این رایحه به قدری خوشایند بوده که پس از استشمام قطعاً از آن لذت می برید. اگر در ساخت روغن آرگان از مواد افزودنی و مواد عطری دیگر استفاده نشده باشد و ترکیبات روغن خالص باشند، پس از مدتی این رایحه از بین خواهد رفت. دلیل از بین رفتن عطر روغن آرگان با استفاده بر روی پوست، بالا بودن سرعت جذب آن است.

نکته ای که در این زمینه وجود دارد این است که روغن آرگان اصل دارای بویی خاص بوده و سازگاری با ذائقه تمام افراد و هر مزاقی دارد. به همین علت مصرف خوراکی آن نیز هیچ مشکلی را ایجاد نخواهد کرد.

 

برای خرید روغن آرگان اینجا کلیک کنید.

 

بررسی بافت روغن آرگان

 

اگر به دنبال یک روش دیگر برای تشخیص روغن آرگان اصل از تقلبی هستید، پس از رایحه و عطر این عصاره می‌ توانید بافت روغن را نیز در نظر بگیرید. روغن آرگان اصل و خالص نه چندان شل و غلیظ بوده و نه چندان رقیق است. هنگامی که روی به استفاده از این روغن بر روی پوست بیاورید متوجه می شوید که در سریعترین زمان جذب خواهد شد. علاوه بر این روغن به دست آمده از گیاه آرگان هیچگونه سنگینی و اثر چربی بر روی پوست بر جای نخواهد گذاشت. اگر قصد داشته باشید از روغن آرگان اصل به منظور پخت و پز استفاده کنید، بد نیست بدانید که غلظت این عصاره مابین روغن های خوراکی نیمه جامد و مایع است.

روغن آرگان اصل دارای رنگ طلایی بوده و هیچگونه ذرات اضافی در آن وجود نخواهد داشت. این روغن اگر با خلوص بالا تهیه شود به هیچ عنوان کدر نیست. بافت کاملا یکدست و شفاف روغن آرگان به شما کمک می کند تا در تشخیص اصل بودن آن بتوانید به راحتی عمل کنید.

 

 

 

تشخیص روغن آرگان اصل با کمک رنگ آن

 

پس از این که عطر و بوی روغن آرگان را بررسی کردید و از بافت آن نیز اطمینان حاصل نمودید، می توانید در رنگ این روغن نیز دقت داشته باشید. باید بدانید که در تهیه روغن آرگان دو هدف مد نظر قرار می گیرد. بخش زیادی از افراد هنگام خرید روغن آرگان اصل به دنبال استفاده از آن به عنوان یک محصول آرایشی هستند. علاوه بر این روغن آرگان را برای پخت و پز نیز می توان به کار برد. روغن آرگان که برای مصارف بهداشتی و آرایشی تولید می شود از هسته خام میوه این درخت به دست می آید. در طرف مقابل اگر برای پخت و پز به دنبال تهیه روغن آرگان اصل هستید باید هسته بو داده شده این میوه را در نظر داشته باشید. در نتیجه برای خرید روغن آرگان اصل به منظور مصارف آرایشی و بهداشتی دقت کنید که رنگ آن زرد مایل به طلایی است. اگر روغن آرگان را برای مصارف پخت و پز خریداری می کنید، رنگ آن باید قهوه ای مایل به طلایی باشد. در این بین فراموش نکنید قرار دادن روغن آرگان در کنار سایر روغن های طبیعی نیز شما را یاری می کند که روی به تشخیص اصل بودن این عصاره بیاورید.

 

روغن آرگان

 

بررسی ترکیبات درج شده روی بسته بندی

 

بررسی و مطالعه ترکیباتی که بر روی محصولات مختلف درج می شود می تواند حائز اهمیت باشد. نه تنها برای تشخیص روغن آرگان اصل باید ترکیبات و ساختار این عصاره را مورد بررسی قرار دهید بلکه برای انتخاب هر خوراکی و مواد آرایشی این امر الزامی خواهد بود. معمولا بر روی بسته بندی روغن آرگان به مانند سایر عصاره های طبیعی ترکیبات خاصی درج نمی شود. با توجه به اینکه روغن خالص تنها از هسته میوه آرگان استخراج می شود، نباید هیچگونه ماده افزودنی دیگر در آن وجود داشته باشد. بنابراین اگر بر روی بسته بندی نشان استاندارد وجود داشته باشد، می توانید اطمینان حاصل نمایید محصول خریداری شده توسط شما از خلوص بالایی برخوردار است. فراموش نکنید برخی از فروشنده های روغن های طبیعی با درج برچسب‌ های تقلبی بیان می‌کنند که در ساخت و تهیه روغن آرگان هیچگونه مواد افزودنی به کار نبرده اند. پس بهتر است برای تشخیص روغن آرگان اصل، سایر راهکارهای بیان شده را در نظر داشته باشید.

 

 

 

بسته بندی و قیمت روغن آرگان

 

برای تشخیص روغن آرگان اصل از تقلبی در کنار تمام مواردی که عنوان کردیم، بهتر است قیمت این محصول را نیز در نظر داشته باشید. با توجه به اینکه تهیه روغن آرگان اصل فرآیند و پروسه ای زمانبر و سخت است، در مقایسه با سایر روغن های طبیعی ممکن است قیمتی بالاتر داشته باشد. هر چند که متاسفانه برخی از فروشنده ها با افزودن ترکیباتی دیگر و ناخالص کیفیت روغن آرگان را کاهش می دهند تا قیمت آن خریدار را ترغیب به انتخاب این محصول نماید ولی در بسیاری از شرایط با بررسی قیمت روغن آرگان می توانید به اصالت آن پی ببرید.

از طرف دیگر معمولا برای فروش روغن آرگان اصل از بسته بندی های شیشه ای و بطری های رنگ تیره استفاده می‌شود. طبق تحقیقات و آزمایشاتی که بر روی این روغن صورت گرفته است، مشخص شده که ظروف پلاستیکی که نگهدارنده روغن آرگان هستند، می توانند در برابر نور آفتاب واکنش نشان دهند و درصد بسیار بالایی از خواص این عصاره را از بین ببرند.

با وجود تمام نکاتی که عنوان کردیم و برای تشخیص روغن آرگان اصل می توانند شما را کمک کنند ولی قیمت و استفاده از بطری شیشه ای نیز به تنهایی نمی تواند در انتخاب محصولی اصل به شما را یاری نماید.

 

درمان خشکی مو

توجه به رسوب موجود در روغن آرگان اصل

 

روغن آرگان اصل معمولا در ته بطری خود رسوباتی را به همراه دارد. اگر در ته بطری روغن آرگان رسوب هایی را مشاهده کردید، هیچ نگرانی به خود راه ندهید. گاهی اوقات در تولید این روغن فرآیند تصفیه به خوبی دیده نمی شود. به همین علت ممکن است در ته بطری روغن خریداری شده رسوب مشاهده کنید. در عین حال اگر در تهیه روغن آرگان فرآیند و پروسه تصفیه به خوبی طی شود، هیچگونه اثری از رسوب در ظرف آن مشاهده نخواهید کرد.

 

 

نحوه خرید روغن آرگان اصل

 

تمام مواردی که عنوان کردیم می‌ توانند شما را یاری کنند تا در خرید روغن آرگان اصل بتوانید به راحتی عمل کنید. بدون تردید علاوه بر تمام راهکارهای بیان شده، خرید از یک فروشنده معتبر حائز اهمیت خواهد بود. با بررسی قیمت روغن آرگان اصل می توانید این محصول را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید. مجموعه مزرعه روغن تلاش کرده است در تهیه این عصاره شگفت انگیز با دستگاه های مخصوص، این محصول را در اختیار مصرف کننده قرار دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت روغن آرگان و ویژگی های این محصول بی نظیر می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی مزرعه روغن نیاز خود را برطرف نمایید.

 

 

 

روغن آرگان آشپزی یا آرایشی؟

 

همانگونه که عنوان کردیم در تهیه و تولید روغن آرگان آرایشی و روغن آرگانی که برای پخت و پز عرضه می‌شود، از روش‌ های متفاوتی استفاده خواهد شد. به منظور تهیه روغن آرگان برای پخت و پز معمولا هسته های این میوه را بو خواهند داد. با استفاده از این فرآیند بخش زیادی از مواد مغذی که برای مصارف آرایشی مورد نیاز هستند از بین خواهند رفت. با این حال تولید کنندگان اگر به دنبال تهیه و تولید روغن آرگان اصل مراکش با اهداف و مصارف آرایشی و بهداشتی باشند، طی کردن این پروسه متفاوت است.

 

روغن آرگان

 

جمع بندی

 

انتخاب و خرید روغن آرگان اصل به شما کمک می‌کند که یک محصول مراقبتی شگفت انگیز برای پوست و مو در اختیار داشته باشید. علاوه بر این اگر به دنبال تقویت موهای خود بوده و یا از مشکلات پوستی رنج می برید، مصرف اصولی و صحیح این عصاره می‌تواند به بهترین شکل شما را به اهداف خود برساند. حجم زیاد آنتی اکسیدان های موجود در روغن آرگان شما را یاری خواهند کرد که بتوانید برای متعادل کردن ترشح سبوم در پوست سر از قابلیت‌های آن بهره مند شوید. این روغن را می توانید با دستورالعمل‌های بیان شده مصرف کرده و خود را از خشکی پوست و مو در امان نگه دارید. لازمه رسیدن به این اهداف، خرید محصولی اصل و باکیفیت خواهد بود. برای انتخاب و خرید روغن آرگان اصل مراکشی و درجه یک سعی کنید از یک فروشنده معتبر و متخصص این عصاره را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

 

برای مطالعه خواص روغن آرگان برای پوست اینجا کلیک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
Start typing to see products you are looking for.