پوست, مقالات

خواص روغن آرگان برای پوست

فواید روغن آرگان

از خواص روغن آرگان برای پوست چه می دانید؟

 

فواید و خواص روغن آرگان برای پوست را که بررسی می کنیم، متوجه می شویم که خرید این روغن می تواند بخش زیادی از نیازهای ما را برطرف کند. استفاده از روغن آرگان برای پوست و کاهش مشکلات پوستی از دیرباز تا به امروز مورد تاکید قرار گرفته است. روغن آرگان می‌تواند به روش های مختلف برای کمک به سلامت پوست مورد استفاده قرار گیرد. این گیاه یک ضد آفتاب بی نظیر، اسکراب صورت و تونر پوست بوده و به واسطه بهره مندی از خواص آنتی اکسیدان های قدرتمند می تواند ضمن برطرف کردن چین و چروک های صورت به کاهش علائم پیری زودرس کمک فراوان نماید. اگر از جمله افرادی به شمار می روید که دارای پوست چرب هستید و یا قصد رهایی از شهر آکنه را دارید، خرید روغن آرگان اصل و مراکشی به شما توصیه می شود. این روغن می‌تواند با تولید سبوم به خوبی سلامت پوست را تضمین کند.

خواص روغن آرگان برای پوست به گونه ای هستند که با استفاده از آن می توانید تمام شرایط مورد نیاز برای بهبود کیفیت، شفافیت پوست و رفع مشکلاتی مانند ترک و آکنه را در آن مشاهده کنید.

 

برای دریافت مشاوره رایگان پوست و مو اینجا کلیک کنید.

مشاوره پوست و مو

 

چرا روغن آرگان بهترین گزینه برای تقویت و سلامت پوست است؟

 

با بررسی خواص روغن آرگان برای پوست متوجه می‌ شویم که انتخاب این عصاره بی نظیر می تواند بهترین محصول را برای تقویت و حفظ سلامت پوست در اختیار شما قرار دهد. با توجه به ساختار روغن آرگان، این محصول خواص کاملی برای پوست خواهد داشت. اگر بخواهیم ترکیبات موجود در روغن آرگان را مورد بررسی قرار دهیم متوجه می شویم که تمام نیازهای پوست را می تواند پاسخگو باشد. روغن آرگان به واسطه بهره مندی از انواع آنتی اکسیدان می تواند پوست شما را در برابر بیماری های مختلف و آسیب های ناشی از تابش اشعه آفتاب و آلودگی ها حفظ کند.

علاوه بر این با توجه به اینکه اسیدهای چرب موجود در روغن آرگان اصل کامل هستند، با مصرف صحیح و اصولی این روغن می توانید پوستی مرطوب و شفاف داشته باشید. روغن آرگان سرشار از ویتامین امگا ۶ و امگا ۹ بوده و خواص کاملی برای پوست دارد. این روغن با استفاده از ترکیبات آنتی اکسیدانی برای بهبود آکنه و رفع التهاب های پوستی نیز بسیار قوی عمل می کند. روغن آرگان دارای اسیدهای چرب و ویتامین e بوده که خاصیت آبرسانی را به بهترین شکل با خود به همراه خواهد داشت. اگر بخواهیم به دلایل انتخاب روغن آرگان به عنوان بهترین محصول برای تقویت پوست و حفظ سلامت آن اشاره کنیم، می توانیم موارد دیگری را نیز نام ببریم. به عنوان مثال در روغن آرگان ترکیباتی مشاهده شده است که با استفاده از آن ها می توانیم از خواص ضد قارچی و ضد باکتریایی یک محصول طبیعی بی نظیر کمک بگیریم.

 

برای خرید روغن آرگان اینجا کلیک کنید.

 

مهمترین خواص روغن آرگان برای پوست

 

همانگونه که عنوان کردیم خواص روغن آرگان برای پوست بسیار متعدد هستند. با خرید این روغن و مصرف صحیح آن به خوبی می توانید پوست خود را تقویت کنید. علاوه بر این به منظور کاهش بیماری‌ های پوستی و تنظیم چربی پوست، استفاده از عصاره آرگان مورد تاکید قرار گرفته است. اگر بخواهیم به صورت کلی خواص روغن آرگان برای پوست را عنوان کنیم، می توانیم گزینه های زیر را نام ببریم.

 

داشتن پوست سالم

مرطوب کننده طبیعی پوست

 

روغن آرگان می تواند استرس اکسیداتیو و التهابات را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. به همین علت در روند پیری پوست می تواند تغییر زیادی ایجاد نماید. علاوه بر این استفاده از روغن آرگان برای ترمیم پوست نیز بسیار موثر خواهد بود. این روغن از یک آنتی اکسیدان قدرتمند به نام ویتامین E بهره برده و شما را یاری می کند تا تولید سلول در پوست خود را بتوانید به خوبی افزایش دهید. به همین علت در مقابله با آسیب رادیکال‌ های آزاد قدرت زیادی از خود نشان می دهد.

هنگامی که صحبت از خواص روغن آرگان برای پوست می شود، یکی از مهمترین فواید این عصاره خاصیت مرطوب کنندگی آن را می توانیم نام ببریم. احتمالا بخش زیادی از افراد هنگام خرید روغن آرگان سعی دارند از آن به عنوان یک مرطوب کننده طبیعی استفاده کنند. به همین دلیل امروزه در بخش زیادی از نرم کننده ها، صابون و لوسیون ها می توانید ردی از این عصاره بی نظیر را مشاهده نمایید. با وجود مقادیر زیادی ویتامین E که در روغن آرگان وجود دارند، می توانید از آن برای مرطوب شدن پوست و احتباس آب کمک بگیرید.

اگر به دنبال بهره گیری از خواص روغن آرگان برای پوست هستید و قصد دارید از آن به عنوان یک مرطوب کننده طبیعی استفاده نمایید، کافیست چند قطره از این روغن را به آرامی بر روی پوست خود بمالید.

پس از آن ماساژ دورانی با حرکات ملایم را سعی کنید انجام دهید. این کار شما را یاری می کند تا پوستی نرم و مرطوب داشته باشید.

 

 

رفع چین و چروک و ضد پیری

 

امروزه خواص روغن آرگان برای پوست و رفع چین و چروک مورد توجه قرار گرفته است. این روغن یک درمان کننده طبیعی و قوی بوده و می تواند الاستیسیته پوست را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. در این زمینه بد نیست بدانید که ترکیب روغن آرگان آرایشی و خوراکی نیز نقش بسزایی در کاهش پیری پوست و جوان ماندن آن خواهد داشت. برای بهره‌ مندی از خاصیت ضد پیری روغن آرگان به راحتی می توانید آن را بر روی پوست به شکل مستقیم اعمال نمایید. علاوه بر این استفاده از مکمل های خوراکی یا ترکیبی از روغن خوراکی و آرایشی نیز در این زمینه کمک فراوان به شما خواهند کرد. روغن آرگان نه تنها یک محصول طبیعی برای رفع چین و چروک پوست است بلکه می تواند یک مرطوب کننده بی نظیر نیز عنوان شود. افرادی که به دنبال جوانسازی پوست صورت هستند به راحتی می توانند از خواص روغن آرگان کمک بگیرند.

اگر به دنبال روش استفاده از روغن آرگان برای اثر ضد پیری و جوانسازی پوست هستید، کافیست که این روغن را شب قبل از خواب به آرامی بر روی پوست گردن و صورت خود ماساژ دهید.

پس از آن را به هنگام بیدار شدن می توانید صورت خود را با آب ولرم بشویید.

متوجه خواهید شد که خواص روغن آرگان برای پوست و رفع چین و چروک بسیار کاربردی هستند.

 

 

روشن کننده پوست

 

 

حجم زیاد اسیدهای چرب و توکوفرول موجود در این روغن موجب شده اند که خواص روغن آرگان برای پوست به میزان قابل توجهی افزایش یابند. روغن آرگان اصل با استفاده از این ترکیبات می تواند شما را یاری کند تا رنگ پوست خود را روشن کنید. از قدیم الایام خانم های مراکشی به منظور زیبایی پوست صورت خود از این روغن استفاده کرده اند. علاوه بر این در کنار خاصیت درخشندگی در پوست، مصرف روغن آرگان شما را یاری می کند تا بتوانید جای زخم و آکنه را نیز به راحتی از بین ببرید. به همین علت با استفاده از خواص روغن آرگان برای پوست می توانید شفافیت را در پوست خود مشاهده نمایید.

 

روغن آرگان

 

پیشگیری از ترک پوست

 

اگر بخواهیم به معرفی بهترین روغن برای جلوگیری از ترک پوست بپردازیم، روغن آرگان را می توانیم نام ببریم. با توجه به اینکه بانوان در دوران بارداری معمولا با ترک های پوستی مواجه می شوند، برای بهبود این مشکل نیاز به مصرف روغن های طبیعی دارند. علاوه بر این افزایش وزن نیز به عنوان یکی از مشکلاتی به شمار می‌ رود که ترک های پوستی را می تواند ایجاد کند. روغن آرگان با توجه به آنتی اکسیدان های زیادی که دارد، می تواند به تولید کلاژن کمک نماید. به همراه این موارد بد نیست بدانید که روغن به دست آمده از گیاه آرگان خاصیت ارتجاعی پوست را می تواند حفظ نماید.

کافیست چند قطره از این روغن را در هنگام بارداری بر روی نقاط مختلف بدن ماساژ دهید. با انجام این کار مشاهده می کنید که علائم ترک ایجاد شده بر روی پوست خود را کاهش داده اید. در این بین فراموش نکنید که برای استفاده از خواص روغن آرگان برای پوست به منظور رفع ترک ایجاد شده در دوران بارداری سعی کنید با پزشک خود مشورت نمایید.

 

 

محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش

 

کاروتنوئیدها به میزان مناسبی در روغن آرگان مشاهده شده است. همان گونه که می دانید این عنصر می تواند شما را یاری کند که به مقابله با عوامل آسیب زننده پوست بپردازید. این روغن به خوبی در برابر اشعه ماورا بنفش نیز از پوست شما مراقبت خواهد کرد. علاوه بر این استرول هایی که در روغن آرگان وجود دارند به شما کمک می‌کنند تا کاهش التهاب های پوستی را بتوانید مشاهده نمایید. خرید روغن آرگان اصل و استفاده اصولی از آن به بهبود فرآیند متابولیسم پوست نیز کمک فراوانی خواهد کرد. این روغن می‌تواند ضمن حفظ رطوبت پوست از عوامل آسیب رسان به پوست از شما مراقبت نماید.

 

 

رفع آکنه

 

یکی دیگر از فواید و خواص روغن آرگان برای پوست، درمان آکنه است. با توجه به ترکیبات ضد التهابی و آنتی اکسیدانی موجود در روغن آرگان می توانید با ماساژ دادن آن ضمن تحریک پوست به رفع کاهش قرمزی ناشی از آکنه بپردازید. این روغن تولید سبوم را بهترین شرکت تقویت کرده و آن را تنظیم خواهد کرد. استفاده اصولی و منظم از عصاره آرگان نه تنها ظاهر آکنه را می تواند به راحتی از بین ببرد، بلکه به شما کمک می کند تا بتوانید جلوگیری از بزرگتر شدن ترک های پوستی نیز بپردازید. در کنار این موارد استفاده از این روغن بر روی پوست هیچ گونه عوارضی در پی نداشته و به راحتی می‌ توانید برای رفع جای جوش و آکنه و حفظ ظاهر پوست خود اقدام نمایید.

 

دلیل جوش صورت

خواص روغن آرگان برای پوست و کاهش خارش و حساسیت

 

یکی از مهمترین خواص روغن آرگان برای پوست، جلوگیری از حساسیت و کاهش خارش است. برخی از افرادی که از خشکی پوست رنج می برند، ترجیح می دهند به جای استفاده از کرم های مرطوب کننده که عوارض زیادی دارند، روی به خرید روغن آرگان اصل و باکیفیت بیاورند. علاوه بر این استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی حساسیت های پوستی را نیز افزایش خواهد داد. روغن آرگان یک مرطوب کننده قدرتمند بوده که به جلوگیری از خارش و حساسیت پوست نیز کمک خواهد کرد. اگر در اثر عوامل مختلف مانند تابش نور آفتاب، آلودگی های مختلف و مصرف داروهای شیمیایی با حساسیت پوستی مواجه شده اید، کافیست که مقدار کمی روغن آرگان را بر روی مواضع مورد نظر ماساژ دهید. با انجام این کار مشاهده می کنید که ضمن رفع حساسیت توانسته اید از خارش پوستی نیز جلوگیری نمایید.

 

 

بهبود جای زخم

 

فواید و مزایای روغن آرگان برای پوست بسیار متنوع هستند. با بررسی خواص روغن آرگان برای پوست متوجه می‌ شویم که این عصاره طبیعی و کامل می تواند زخم های ایجاد شده و خراش های روی پوست را در سریع ترین زمان برطرف کند. علاوه بر این با ماساژ دادن روغن آرگان بر روی پوست می توانید به جلوگیری از عفونت کردن زخم ها نیز بپردازید. برای رسیدن به این مهم می توانید به صورت موضعی مقداری روغن آرگان اصل را بر روی پوست خود استعمال نمایید. اسیدهای چرب اشباع نشده، ویتامین e، ترپنول ها و استرول ها در این بین می توانند کمک فراوانی به شما کنند. علاوه بر این با بررسی ترکیبات و ساختار روغن آرگان متوجه می‌ شویم که مصرف آن به پیشگیری از بیماری های پوستی مانند سرطان کمک فراوان خواهد کرد.

 

 

خواص روغن آرگان برای پوست چرب

 

یکی دیگر از خواص روغن آرگان اثرگذاری شگفت‌ انگیز آن برای بهبود وضعیت پوست های چرب است. این روغن با توجه به اینکه منافذ پوست را مسدود نمی کند، شما را یاری خواهد کرد تا بتوانید از یک عصاره شگفت انگیز با قدرت جذب بالا استفاده نمایید. روغن آرگان به هیچ عنوان بر روی پوست باقی نخواهد ماند. این روغن برای افرادی که دچار خشکی پوست هستند نیز می‌ تواند بسیار موثر باشد. سعی کنید به مقدار مناسب از روغن به صورت موضعی بر روی نواحی صورت و بدن خود استفاده کنید.

 

 

خواص روغن آرگان برای پوست دور چشم

 

ساختار روغن آرگان به گونه ای است که بسیار ملایم و سبک بوده و در سریعترین زمان جذب پوست خواهد شد. به همین علت استفاده از آن در نواحی مختلف صورت همواره مورد تاکید قرار می گیرد. پزشکان و متخصصین طب سنتی نیز بر این باورند که روغن آرگان برای نواحی دور چشم می تواند بهترین گزینه باشد. این روغن ضمن رفع چین و چروک اطراف چشم، خاصیت آبرسانی را نیز داشته و در سریعترین زمان می‌ تواند التیام بخش پوست حساس اطراف چشم باشد.

روغن آرگان به مراقبت از پوست شما در برابر آسیب های محیطی نیز خواهد پرداخت. با بررسی مزایا و خواص روغن آرگان برای متوجه می‌ شویم که به منظور ماساژ دادن در دور چشم، یک محصول کامل انتخاب کرده‌ اید.

سیاهی و گودی دور چشم

 

تسکین درماتیت آتوپیک

 

با بررسی خواص روغن آرگان برای پوست متوجه می شویم که این محصول طبیعی می‌ تواند شما را در برابر درماتیت آتوپیک کمک کند. همانگونه که می دانید درماتیت آتوپیک از جمله بیماری‌ های شایع پوستی شناخته می‌ شود. افرادی که به این بیماری مبتلا می‌ شوند بر روی پوست خود خارش و قرمزی را مشاهده خواهند کرد. طبق تحقیقاتی که بر روی روغن آرگان صورت گرفته است، مشخص شده استفاده از آن به صورت موضعی در نواحی آسیب دیده به بهترین شکل می تواند در درمان درماتیت آتوپیک موثر باشد. علاوه بر این با مصرف این روغن به بهبود علائم ناشی از این بیماری کمک خواهید کرد. خواص ضد التهابی طبیعی و ویتامین e موجود در روغن آرگان به بهترین شکل در مقابله با درماتیت آتوپیک ایستادگی می کنند.

 

 

درمان پسوریازیس و اگزما

 

اگر به دنبال این هستید که از یک محصول طبیعی برای درمان پسوریازیس و درمان اگزما کمک بگیرید، خرید روغن آرگان را به شما توصیه می‌ کنیم. استفاده از این روغن در مناطق ملتهب به مقدار لازم شما را یاری می کند که بتوانید لکه های پسوریازیس را در سریعترین زمان از بین ببرید. علاوه بر این افرادی که مبتلا به اگزما می شوند، می‌ توانند به صورت موضعی از این روغن استفاده کرده تا روند بهبود آن را تسریع بخشند. روغن آرگان اثر لکه های ایجاد شده بر روی پوست را در کمترین زمان از بین خواهد برد.

 

اگزما دست

خواص روغن آرگان برای لک صورت

 

یکی از دغدغه‌ های بانوان، رفع لک صورت و سیاهی های مختلف در اطراف چشم است. به همین دلیل سعی بر آن دارند که روی به خرید محصولات مختلف بیاورند. استفاده از انواع کرم‌ ها و لوسیون‌ها ممکن است عوارض مختلفی را به همراه داشته باشد. به همین علت خرید روغن های طبیعی در این زمینه گزینه‌ ای عاقلانه تر به نظر می رسد. با بررسی خواص روغن آرگان برای پوست متوجه می شویم که این محصول طبیعی به واسطه داشتن اسیدهای چرب ضروری می تواند بهترین انتخاب برای درمان لک صورت باشد. علاوه بر این موارد، مقدار زیاد آنتی اکسیدان های موجود در روغن آرگان مانند ویتامین e به شما برای پاکسازی پوست صورت کمک فراوان خواهند کرد. در کنار خواص روغن آرگان برای لک صورت می توانید با استفاده از آن به درخشان شدن پوست خود نیز کمک نمایید. این روغن خاصیت ترمیم کنندگی پوست صورت را نیز داشته و در کمترین زمان ممکن می تواند آسیب های پوستی و لک صورت را از بین ببرد.

 

 

خواص روغن آرگان برای پوست صورت

 

استفاده از روغن آرگان برای پوست صورت می تواند شما را یاری کند تا مشکلات مختلفی را در این ناحیه از بدن برطرف کنید. هنگامی که به بررسی خواص روغن آرگان برای پوست صورت می پردازیم، متوجه می شویم که خرید آن شما را از هر محصول دیگری بی نیاز خواهد کرد. از جمله خواص روغن آرگان برای پوست صورت می توان به پیشگیری از پیری زودرس اشاره کرد. روغن آرگان به واسطه بهره مندی از ساپونین می تواند خشکی پوست صورت را برطرف کرده و مانع از ایجاد مجدد آن شود.

در کنار این موارد، یکی دیگر از خواص روغن آرگان برای پوست صورت، پیشگیری و درمان آکنه خواهد بود. این روغن خواص دیگری را نیز داشته که از مهمترین آن ها گزینه های زیر می توانند باشند.

 

  • مرطوب کننده پوست صورت
  • پاک کننده مناسب پوست های حساس
  • رفع جوش های سرسیاه
  • رفع جای جوش
  • ترمیم ترک های پوست
  • صورت بهبود پوست اطراف چشم

 

 

 

 

رفع التهاب های پوستی پس از اصلاح و اپیلاسیون

 

بخش زیادی از آقایان و بانوان پس از اصلاح صورت و اپیلاسیون با مشکلات مختلفی مانند خارش پوست مواجه می شوند. به همین دلیل میل دارند از درمان کننده های مختلفی کمک بگیرند. روغن آرگان برای درمان التهاب و خارش پوست یک محصول طبیعی شناخته می‌ شود. اگر پس از اصلاح صورت خود با عوارضی مانند خارش پوست مواجه می شوید، می توانید روی به بهره گیری از خواص روغن آرگان برای پوست بیاورید. علاوه بر این بانوان نیز پس از اپیلاسیون ممکن است با این مشکلات و عوارض مواجه شوند. به همین علت با ماساژ روغن آرگان بر روی پوست در سریعترین زمان التهاب های ایجاد شده را رفع خواهند کرد.

برای رسیدن به این هدف کافیست بر روی پوست صورت یا بدن خود یک قطره از روغن آرگان را به آرامی ماساژ دهید. با انجام این کار متوجه می شوید که التهاب های پوستی در سریع ترین زمان رفع شده اند.

 

روغن آرگان

لایه برداری و پاکسازی پوست با روغن آرگان

 

یکی دیگر از خواص روغن آرگان برای پوست، خاصیت پاکسازی آن است. روغن آرگان به راحتی می تواند پوست صورت شما را پاکسازی کرده و به عنوان یک لایه بردار عمل کند. این روغن می‌تواند سلول‌های مرده پوست را به راحت ترین شکل ممکن از بین ببرد. علاوه بر این با توجه به لایه بردار بودن روغن آرگان از ایجاد چین و چروک پوست نیز جلوگیری خواهد کرد.

برای رسیدن به این هدف کافیست چند قطره روغن آرگان را با یک قاشق شکر قهوه ای ترکیب کنید. حال می توانید به مدت ۲ الی ۴ دقیقه به صورت دایره ای، روی به ماساژ پوست صورت خود بیاورید.

پس از انجام این کار با آب گرم صورت خود را شسته و آن را خشک کنید.

این کار به شما کمک می کند تا پوست خود را پاکسازی نمایید.

 

 

عوارض جانبی روغن آرگان برای پوست

 

با وجود فواید و خواص روغن آرگان برای پوست، ممکن است برخی از افراد هنگام استفاده از آن با التهاب هایی مواجه شود. این روغن خواص منحصر به فردی داشته که می تواند شما را یاری کند تا پوستی شفاف، سالم و بدون چین و چروک داشته باشید. اگر از آن دسته افرادی به شمار می‌ روید که دارای پوست حساس هستید، سعی کنید ابتدا تست این روغن را بر روی پوست آرنج خود انجام دهید. پس از اینکه مقداری از روغن آرگان را بر روی پوست قرار دادید، ۲۴ ساعت منتظر بمانید تا اطمینان حاصل کنید که هیچگونه علائمی ایجاد نخواهد شد.

اگر هر گونه علائمی مانند التهاب، قرمزی و یا پوسته پوسته شدن پوست خود را مشاهده کردید، سعی کنید مصرف این روغن را قطع نمایید.

 

 

آیا روغن آرگان باعث جوش صورت می شود؟

 

برخی از افراد بر این باورند که مصرف روغن آرگان ممکن است موجب ایجاد جوش صورت شود. با این حال بد نیست بدانید که با توجه به امتیاز بندی موجود برای روغن های کومدوژنیک، مشاهده شده است که این روغن به هیچ عنوان موجب بستن منافذ پوست نخواهد شد. به همین علت افرادی که دچار پوست های آکنه ای هستند بدون کمترین دغدغه می‌ توانند روی به مصرف آن بیاورند. علاوه این روغن آرگان برای از بین بردن آکنه و جای جوش بسیار مفید است.

 

 

بهترین فواید روغن آرگان برای پوست کدامند؟

 

با بررسی خواص روغن آرگان برای خود متوجه شدید که این محصول طبیعی می تواند به تنهایی نیازهای شما را برای تقویت پوست و حفظ سلامت آن یاری نماید. اگر بخواهیم به معرفی بهترین فواید و خواص روغن آرگان برای پوست بپردازیم، چندین گزینه را می توانیم نام ببریم. این روغن یک مرطوب کننده طبیعی پوست بوده و شما را می تواند یاری کند تا از خشکی پوست خود را دور نگه دارید. اگر برای درمان آکنه و جوش صورت به دنبال یک محصول طبیعی هستید، خرید روغن آرگان اصل و مراکشی به شما توصیه می شود. بانوان باردار می توانند برای درمان ترک های بارداری روی به مصرف این روغن بیاورند.

 

روغن آرگان

جمع بندی

 

قیمت روغن آرگان را که بررسی می کنید متوجه می شوید با خرید آن می توانید یک محصول طبیعی بی نظیر با قیمت استثنایی برای درمان مشکلات پوستی در اختیار داشته باشید. با توجه به اینکه خرید روغن آرگان اصل و باکیفیت شما را بی‌ نیاز از سایر محصولات می کند، انتخاب آن می تواند یک گزینه کاربردی باشد. علاوه بر خواص روغن آرگان برای صورت، با بررسی ترکیبات این محصول متوجه می شویم که برای بهبود بیماری های مختلف، بهبود عملکرد قلب و تقویت مو نیز می تواند انتخابی کاربردی باشد.

 

 

برای مطالعه خواص روغن آرگان برای مو اینجا کلیک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *