تغذیه, مقالات

خواص روغن نارگیل برای سفیدی دندان

خواص روغن نارگیل برای سفیدی دندان

خواص روغن نارگیل برای سفیدی دندان

 

داشتن دندان های سفید و دهان سالم کار آسانی نخواهد بود. به همین علت باید با مصرف محصولات مختلف و باکیفیت بتوانید به این خواسته دست پیدا کنید. روغن نارگیل برای سفیدی دندان بسیار موثر است. اگر به دنبال درخشان کردن دندان های خود هستید و محصولات مختلفی را امتحان کرده‌اید، خرید روغن نارگیل را به شما توصیه می‌کنیم. استفاده از روغن نارگیل به طور فزاینده‌ای بین خریداران روغن های طبیعی محبوب شده است. بسیاری از مردم بر این باورند که روغن نارگیل برای سفیدی دندان می تواند یک محصول کامل با خواص شگفت انگیز باشد. بررسی فواید روغن نارگیل برای دهان و دندان نشان می‌دهد که با مصرف اصولی آن قادر هستید به سلامت دهان، لثه ها و دندان کمک فراوان کنید. علاوه بر این موارد متخصصین طب سنتی بر این باورند که غرغره روغن نارگیل با شستشوی دندان ها و دهان موجب رفع بوی بد این ناحیه خواهد شد.

جالب است بدانید که در کشورهای اسکاندیناوی روغن نارگیل برای سفیدی دندان به عنوان یک راهکار همیشگی مدنظر قرار گرفته است. روغن نارگیل به خوبی می‌تواند رادیکال های آزادی که واکنش شیمیایی را ایجاد می کنند را از بین برده و سفیدی دندان های شما را به ارمغان بیاورد.

 

برای دریافت مشاوره رایگان پوست و مو اینجا کلیک کنید.

مشاوره پوست و مو

 

 

 

خواص روغن نارگیل برای دهان و دندان

 

روغن نارگیل برای سفیدی دندان با بهبود سلامت لثه بسیار موثر است. با بررسی خواص روغن نارگیل برای دهان و دندان متوجه میشویم که این راهکار کم خرج و طبیعی شما را یاری خواهد کرد که باکتری های مضر دهان را از بین ببرید. علاوه بر این با مصرف روغن نارگیل بر روی لثه و دهان متوجه می شوید که از بیماری های مختلف نیز جلوگیری کرده اید. روغن نارگیل برای سفیدی دندان به راحت ترین شکل ممکن می تواند به کار گرفته شود.

 

لینک خرید روغن نارگیل

 

سفید کردن دندان

 

همانگونه که عنوان کردیم یکی از بدیهی ترین خواص و مزایای خرید روغن نارگیل اصل، قدرت سفید کنندگی دندان به شمار می رود. تنها در چند هفته می توانید با استفاده از روغن نارگیل و بدون محصولات شیمیایی دیگر، روی به سفید کردن دندان های خود بیاورید. مصرف روغن نارگیل برای سفیدی دندان موجب روشن تر شدن آنها نیز می شود.

 

خواص روغن نارگیل برای مو

کاهش هالیتوز یا بد بوی دهان

 

همانگونه که می دانید یکی از بزرگترین مسائل اجتماعی، تنفس بدبو به شمار می رود. بخش زیادی از افراد که با دهانی بدبو مواجه هستند احساس شرم می کنند. گازها و مواد شیمیایی که به وسیله باکتری های دهان ایجاد می شوند مهمترین دلایل بد بوی دهان هستند. روغنی کردن دهان با استفاده از روغن نارگیل به بهترین شکل میتواند برای از بین رفتن این باکتری ها اثر گذاری خود را نشان دهد. علاوه بر این با غرغره کردن روغن نارگیل متوجه می‌شوید که نفس شما بسیار خوشبو است.

 

 

کاهش باکتری های مضر دهان

 

یکی از مهمترین عناصری که موجب افزایش جرم و خراب شدن دندان میشود، باکتری استرپتوکوک موتانس نام دارد. با توجه به این مورد برای مقابله با آن نیاز به مصرف محصولات باکیفیت خواهید داشت. روغن نارگیل با استفاده از ساختاری بی نظیری که حمل می کند قادر است باکتری های استرپتوکوک موتانس را به راحتی از بین ببرد. در نتیجه با مصرف مداوم روغن نارگیل برای سفیدی دندان و بهبود وضعیت دهان متوجه می شوید که جرم های آن ها بسیار کمتر شده اند.

 

روغن نارگیل جامد

جرم گیری دندان با روغن نارگیل

 

علاوه بر فواید روغن نارگیل برای سفیدی دندان، با استفاده از آن می توانید ویژگی های ضد باکتریایی را نیز دریافت کنید. روغن نارگیل برای جرم گیری دندان می تواند عملکردی شگفت انگیز نشان دهد. کافی است که برای رسیدن به این خواسته روزانه به مدت ۵ دقیقه روی به غرغره کردن روغن نارگیل بیاورید. با کاهش جرم های دهان موجبات جلوگیری از خراب شدن دندان را نیز به خوبی مشاهده خواهید کرد.

 

 

پیشگیری از بیماری لثه و دهان

 

یکی از مهمترین دلایل ابتلا به بیماری‌های لثه، پلاک دندان به شمار می رود. افزایش پلاک دندان موجب ایجاد التهاب لثه نیز خواهد شد. طبق تحقیقاتی که اخیرا بر روی روغن نارگیل صورت گرفته است، مشخص شده که این عصاره طبیعی قادر است که با کاهش پلاک دندان شما را از خطر ابتلا به بیماری‌های لثه بهترین مراقبت نماید. در یک مطالعه مشخص شده که شستشوی دندان و دهان با بهره گیری از روغن نارگیل به شکل قابل توجهی می تواند پلاک دندان را از بین ببرد. علاوه بر این در تحقیقات دیگر مشخص شده که علائم التهاب لثه و بیماری های دهان در افرادی که از روغن نارگیل استفاده کرده اند به خوبی بهبود یافته اند.

اگر به مدت ۷ روز از روغن نارگیل برای سفیدی دندان و شستشوی دهان استفاده کنید، به میزان قابل‌ توجهی پلاک دندان ها را از بین خواهید برد. با مصرف عصاره میوه نارگیل تا ۶۸ درصد این عارضه را می توانید از بین ببرید.

 

خواص روغن نارگیل

 

جلوگیری از پوسیدگی دندان

 

لاکتوباسیلوس و استرپتوکوک موتانس دو گروه باکتری بسیار خطرناک بوده که موجب ایجاد پوسیدگی دندان خواهند شد. طبق مطالعاتی که بر روی روغن نارگیل صورت گرفته است، مشخص شده برای از بین بردن این گروه باکتری ها، به خوبی عمل خواهد کرد. علاوه بر این با مصرف روغن نارگیل در بلند مدت خطر ابتلا به پوسیدگی دندان را می توانید به شکل قابل توجهی کاهش دهید.

 

 

نحوه استفاده از روغن نارگیل برای سفیدی دندان

 

اگر به دنبال شستشوی دهان و دندان با استفاده از این روغن هستید، به راحتی می توانید به مدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه آن را غرغره کنید.

پس از آن روی به آب کشیدن آن بیاورید. کافیست یک قاشق غذاخوری از این روغن را درون دهان خود بگذارید.

پس از گذشت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه و غرغره کردن مناسب آن این روغن را به بیرون بریزید. در اینجا میتوانید از مسواک کمک گرفته و دندان‌ های خود را مسواک بزنید. ترکیباتی که در روغن نارگیل وجود دارند به خوبی می توانند باکتری های مضر را از بین ببرند. علاوه بر این با کاهش پلاک دندان به حفظ سلامت دهان کمک خواهند کرد. بهترین زمان برای استفاده از روغن نارگیل برای سفیدی دندان هر روز صبح پس از بیدار شدن از خواب است.

روغن نارگیل

 

ترکیب جوش شیرین و روغن نارگیل برای سفیدی دندان

 

روغن نارگیل برای سفیدی دندان فواید و تاثیر بی نظیری خواهد داشت. علاوه بر این کاربردهای دیگر روغن نارگیل موجب شده‌اند که بسیاری از افراد به دنبال ترکیب آن با عصاره محصولات طبیعی دیگر شوند. اگر قصد تهیه خمیر دندان خانگی را دارید و به دنبال مسواک کردن دندان های خود با استفاده از آن هستید، راهکار زیر را مد نظر قرار دهید.

 

 

مواد لازم

 

روغن نارگیل: یک دوم فنجان

اسانس نعناع یا دارچین: ۱۰ الی ۲۰ قطره

جوش شیرین: ۲ قاشق غذاخوری

 

لینک خرید روغن نارگیل

 

 

دستور تهیه

 

ابتدا روغن نارگیل را به خوبی حرارت داده تا نرم یا مایع شود.

پس از آن میتوانید جوش شیرین را به روغن نارگیل اضافه نمایید.

حال ترکیبی که ایجاد کرده اید را به خوبی هم بزنید.

در گام بعدی اسانس نعناع یا دارچین را به ترکیب مورد نظر بیفزایید.

حال خمیر دندان شما آماده شده و می توانید از آن استفاده نمایید.

برای مسواک زدن دندان ها با خمیر دندان روغن نارگیل و جوش شیرین می توانید دو دقیقه زمان بگذارید.

با انجام مداوم این کار به سفید شدن دندان ها کمک خواهید کرد.

 

نکته مهمی که در این زمینه وجود دارد استفاده از این خمیر دندان یک مرتبه در هر هفته خواهد بود. با توجه به اینکه زیاده‌روی در مصرف اسانس های مختلف و جوش شیرین ممکن است مشکلاتی را برای دهان شما ایجاد کند، سعی کنید این نکته را مد نظر قرار دهید.

 

فواید روغن نارگیل

محکم کردن دندان

 

روغن نارگیل قادر است در سریع ترین زمان مواد معدنی و کلسیم مورد نیاز را جذب کند. به همین علت مصرف آن به عنوان دهان شویه شما را یاری خواهد کرد که دندان هایی محکم و سالم داشته باشید. روغن نارگیل برای سفیدی دندان و جلوگیری از کرم خوردگی نیز بسیار موثر است.

 

 

سخن پایانی

 

استفاده اصولی از روغن نارگیل برای سفیدی دندان و رفع مشکلات دهان بسیار موثر عمل می‌کند. مسواک زدن با استفاده از روغن نارگیل شما را یاری خواهد کرد تا خطر ابتلا به التهاب لثه را به شکل قابل توجهی کاهش دهید. علاوه بر این روغن نارگیل موجبات از بین بردن بوی بد دهان و علائم برفک را نیز فراهم خواهد کرد. در کنار این موارد استفاده از روغن نارگیل شما را یاری می کند تا بتوانید به نوسازی دندان‌ها کمک نمایید. این روغن به بهترین شکل از شکل گیری حفره جلوگیری می کند.

خرید روغن نارگیل اصل و باکیفیت همواره مورد تاکید قرار گرفته است. اگر به دنبال استفاده از روغن نارگیل برای سفیدی دندان و رفع مشکلات دهان هستید، سعی کنید از یک فروشنده معتبر نیاز خود را دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت روغن نارگیل اصل و خرید این محصول می توانید از سایت مزرعه روغن کمک بگیرید.

 

2 thoughts on “خواص روغن نارگیل برای سفیدی دندان

  1. AHMAD گفت:

    روغن نارگیل برای دندان خوب نیست این چرت و پرت نشر ندهید روغن بنفشه روغن نارگیل

    1. مدیریت گفت:

      درود
      با تشکر از نظرتون
      روغن نارگیل برای جلوگیری از عفونت لثه بیشتر موثر است در تمامی مقاله ها اثبات شده که موثر حالا شما به دندان نزنید برای پوست و مو استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *