تغذیه, مقالات

روغن نارگیل خوراکی

روغن نارگیل خوراکی

خواص روغن نارگیل خوراکی:

 

اسیدهای چرب مفید موجود در روغن نارگیل خوراکی موجب شده که یکی از محبوب ترین خوراکی ها در میان روغن های ارگانیک شناخته شود. بررسی ویژگی ها و مزایای روغن نارگیل نشان می‌دهد به واسطه بهره مندی از انواع ویتامین و مواد مغذی و مواد معدنی می‌تواند بخش عمده‌ای از نیازهای بدن را برطرف کند. روغن نارگیل خوراکی به واسطه بهره مندی از اسید کاپریلیک، اسید کاپریک و اسید لوریک منبع عالی برای انرژی در بدن شناخته می شود.

ترکیبات به کار رفته در روغن نارگیل خوراکی به گونه ای است که می تواند هضم آن را آسان تر کرده و همچنین خاصیت ضد میکروبی و ضد قارچ به همراه داشته باشد. در کنار این که از روغن نارگیل می توان به صورت موضعی برای پوست و مو استفاده کرد، مصرف این روغن به شکل اصولی و با ترکیبات ایده‌آل می‌تواند بخش عمده‌ای از نیازهای بدن افراد که از مشکلات مختلفی رنج می‌برند را برطرف نماید. اگر به دنبال درمان طبیعی بیماری آلزایمر هستید یا قصد جلوگیری از بیماری‌های قلبی را دارید، مصرف روغن نارگیل خوراکی به شما توصیه می شود. استفاده مناسب از روغن نارگیل خوراکی در رژیم غذایی این امکان را می دهد که بتوانید از پیشرفت سرطان به خوبی جلوگیری نمایید. با ما همراه باشید تا به شما مزایا و ویژگی های استفاده از روغن نارگیل خوراکی را معرفی کنیم.

 

خواص روغن نارگیل خوراکی

ترکیبات روغن نارگیل:

 

بد نیست بدانید تا کنون بیش از ۱۵۰۰ تحقیق بر روی روغن نارگیل صورت گرفته است. تحقیقاتی که نشان می‌دهد استفاده از این روغن به عنوان یکی از سالم ترین غذاها می تواند خواص بی نظیری بر روی بدن ایجاد نماید. ترکیبات عالی به کار رفته در روغن نارگیل خوراکی کمک می‌کند که برای درمان مشکلات مختلف و بهبود سلامتی بدن بتوانید از محصولی کامل بهره مند شوید.

 

بررسی توسط محققین یک مجله پزشکی در کشور غنا در سال ۲۰۱۶ نشان می‌دهد که این ماده با بهره مندی از ۵۰ درصد چربی تری گلیسیرید مانند اسید لوریک که یک زنجیره متوسط MCT محسوب می‌شود، ساختاری فوق‌العاده داشته و به راحتی می‌تواند توسط روده جذب شود. در کنار این موارد، ترکیبات درمانی به کار رفته در روغن نارگیل خوراکی کمک می‌کند تا با افزایش انرژی در بدن، افراد بتوانند حال عمومی خود را به بهترین شکل بهبود بخشند. اسیدهای کاپریلیک، اسید لوریک و اسید کاپریک به عنوان ترکیبات کامل این روغن با ۶۲% اسید چرب و همچنین ۹۱ درصد چربی اشباع شده، ترکیبی سالم در اختیار مصرف کننده قرار خواهند داد. جالب است بدانید بخش زیادی از چربی‌هایی که ما به صورت روزانه مصرف می کنیم برای هضم شدن نیاز به مدت زمان طولانی خواهند داشت. این فرآیند ۲۶ مرحله ای با مصرف چربی های دیگر در بدن هضم و فرآیند تبدیل به انرژی را انجام خواهند داد. با این وجود روغن نارگیل خوراکی به واسطه بهره مندی از MCFA علاوه بر اینکه منبع عالی برای انرژی بدن شناخته می‌شود، برای سوخت و ساز و هضم تنها یک فرآیند سه مرحله ای طی کرده و در سریعترین زمان انرژی مورد نیاز بدن را تامین خواهد کرد.
ترکیبات به کار رفته در روغن نارگیل خوراکی نشان می دهد مصرف یک قاشق غذاخوری از این محصول ارگانیک می تواند ۱۲۱ کالری و ۱۳.۵ گرم چربی به بدن اضافه نماید. چربی اضافه شده به بدن، حجمی معادل ۱۱.۲ گرم آن اشباع ‌شده محسوب می شود. علاوه بر این روغن نارگیل خوراکی حاوی بخش زیادی از ویتامین ها بوده که ویتامین e سرآمد آن ها محسوب می شود.

 

 

برای خرید این محصول با قیمت استثنائی اینجا کلیک کنید.

 

خواص و ویژگی ها:

اگر به دنبال مصرف یک محصول خوراکی طبیعی هستید و قصد برطرف کردن مشکلات عمده ای در بدن خود را دارید، توصیه ما به شما مصرف روغن نارگیل خوراکی خواهد بود. در کنار این که ترکیبات ایده‌آلی می‌توانید از روغن نارگیل به منظور تقویت موهای خود ایجاد نمایید، مصرف این روغن به صورت خوراکی نیز بر روی بدن قابلیت‌های فراوانی نشان خواهد داد.
درمان طبیعی بیماری آلزایمر

 

درمان طبیعی بیماری آلزایمر با روغن نارگیل:

همانگونه که می دانید، بیماری آلزایمر یک بیماری بسیار خطرناک بوده که با کوچک شدن مغز یا آتروفی، یک اختلال عصبی پیش رونده بر روی بدن ایجاد می کند. بیماری آلزایمر که عمده ترین دلیل زوال عقل نیز شناخته می‌شود، باعث کاهش مداوم مهارت های فکری و همچنین ایجاد مشکلاتی در رفتار اجتماعی فرد خواهد شد. به همین علت فرد پس از ابتلا به بیماری آلزایمر با افسردگی نیز مواجه خواهد شد. ترکیبات به کار رفته و مواد معدنی و طبیعی موجود در روغن نارگیل خوراکی کمک می‌کنند تا با استفاده از راهکارهای مناسب بتوانید از روند آلزایمر به خوبی جلوگیری نمایید. ترکیب خاصی در این روغن طبیعی به نام MCFA وجود داشته که با ایجاد کتون در بدن موجب افزایش فعالیت‌های مغز شده و تولید انرژی با استفاده از آن به راحتی امکان پذیر است. بد نیست بدانید که این ترکیب برای تبدیل شدن به انرژی، نیاز به گلوکز نخواهد داشت. افرادی که به بیماری آلزایمر مبتلا می شوند با توجه به این که در بدن خود توانایی ساخت انسولین را از دست خواهند داد، باید به دنبال راهکاری باشند تا بتوانند این مشکل را برطرف کنند. کتون های تولید شده با مصرف روغن نارگیل خوراکی به خوبی می توانند به عملکرد مغز کمک کرده و تا حد زیادی از ابتلا به بیماری آلزایمر در افراد جلوگیری خواهد کرد.

 

 

جلوگیری از فشار خون بالا و بیماری های قلبی:

 

یکی از مشکلات عمده بسیاری از افراد، ابتلا به فشار خون بالا محسوب می شود. افرادی که به فشار خون بالا مبتلا می شوند، دیواره عروق آنها زیاد می شود. این بیماری ممکن است موجب ایجاد خطرات بزرگتری مانند بیماری های قلبی شود. روغن های طبیعی فراوانی وجود دارند که می‌توانند به شما کمک کنند تا با استفاده از طب سنتی از مشکلات عمده و بیماری‌های قلبی بتوانید خود را حفظ کنید. یکی از بهترین مواد طبیعی و ارگانیک، روغن نارگیل شناخته می شود. بهره مندی از چربی‌های اشباع شده طبیعی در روغن نارگیل خوراکی و همچنین ترکیباتی برای کاهش میزان کلسترول مضر LDL و همچنین افزایش کلسترول مورد نیاز بدن HDL به خوبی از ابتلا به بیماری های فوق جلوگیری خواهد کرد. بد نیست بدانید که ترکیب ایده آلی که روغن نارگیل خوراکی با خود به همراه دارد، موجب می شود که کلسترول های مضر تبدیل به کلسترول های مفید شوند. هر اندازه که بتوانید HDL را در بدن خود افزایش دهید، به ارتقاء سلامت قلب کمک کرده‌اید.

 

 

محافظت از کبد و درمان UTI عفونت کلیه:

 

یکی از ویژگی ها و مزایای دیگر روغن نارگیل خوراکی برای بدن، جلوگیری از مشکلات متعدد در کبد و عفونت کلیه محسوب می شود. اگر در دستگاه ادراری و کلیه با عفونت هایی مواجه می شوید، روغن نارگیل به بهترین شکل می تواند این مشکلات را برطرف نماید. همانگونه که عنوان کردیم یک ترکیب عالی در روغن نارگیل با نام MCFA وجود دارد. این ترکیب به خوبی می تواند آنتی بیوتیک فوق‌العاده‌ای در بدن ایجاد نماید. شرایطی که موجب می شود از تولید باکتری های بیماری زا در بدن به خوبی جلوگیری کند. تحقیقاتی گسترده نشان می‌دهد که استفاده از روغن نارگیل خوراکی به بهترین شکل می تواند از آسیب دیدگی کبد جلوگیری کرده و محافظت از اندام مختلف و بخش های دیگر مرتبط با کبد را برعهده خواهد داشت. در کنار روغن نارگیل که به صورت خوراکی می‌تواند خاصیت دیورتیک داشته باشد، پزشکان تاکید می‌کنند مصرف آب نارگیل نیز به خوبی برای از بین بردن کلیه مزایا و اثرات خود را نشان می دهد. خاصیت دیورتیک موجود در نارگیل این امکان را می دهد که عفونت های مجاری ادراری را در سریعترین زمان بتوانید برطرف کنید.

روغن نارگیل جامد

کاهش قند خون:

 

انجام تحقیقاتی بر روی حیوانات در سال ۲۰۰۹ نشان داد که در روغن نارگیل خوراکی MCTs به مقدار قابل توجهی وجود دارد. شرایطی که موجب می شود به خوبی بتوانید از کنترل قند خون خود با مصرف آن بهره مند شوید. علاوه بر این بررسی ‌های دیگری نیز نشان می‌دهد که یک رژیم غذایی پر چرب که در آن فروکتوز بالا و چربی های هیدروژن وجود دارند، نیاز به استفاده از محصولات طبیعی برای برطرف کردن مشکلات موجود خواهند داشت.

 

 

کاهش استرس:

افرادی که مدام دچار استرس می‌شوند باید خود را مهیای بیماری های خطرناک کنند. با توجه به اینکه پزشکان همواره تاکید می‌کنند خود را از استرس و اضطراب های بیهوده دور نگه دارید، سعی کنید از مواد طبیعی مختلف برای برطرف کردن این مشکل استفاده نمایید. روغن نارگیل به خوبی می تواند با خاصیت آنتی اکسیدانی موجود در خود، استرس های ناشی از شرایط مختلف مانند سرماخوردگی و ورزش را کاهش دهد. علاوه بر این مصرف روغن نارگیل خوراکی کمک می‌کند که با کاهش استرس بتوانید خود را از بیماری‌های مختلف، مانند افسردگی در امان نگه دارید.

 

کنترل صرع و تشنج:

 

تحقیقات گسترده بر روی رژیم کتوژنیک وجود دارد که به محققان اطلاعات جالبی نشان می دهند. رژیم درمانی کتوژنیک به خوبی می تواند به کودکان برای درمان صرع کمک نماید. علاوه بر این استفاده از این رژیم به افرادی که با بیماری صرع و دیابت مبتلا هستند کمک می‌کند تا تشنج و قند خون آن ها را به مقدار قابل توجهی کاهش دهد. جالب است بدانید در برخی شرایط افرادی که با چندین مدل دارو نتوانستند به نتایج مورد نیاز دست پیدا کنند، با مصرف روغن نارگیل خوراکی به خوبی به اهداف خود دست پیدا کرده اند. در این بین باید بدانید که MCT موجود در روغن نارگیل با انتقال به کبد، تبدیل به کتون خواهد شد. متخصصان حوزه درمان تاکید می‌کنند که افراد باید از یک رژیم کتوژنیک اصلاح شده که حاوی مقدار زیادی کربوهیدرات و MCT باشد استفاده کرده تا بتوانند با القای کتوز، به درمان صرع کمک کنند.

روغن نارگیل

 

کاهش التهاب و آرتریت:

 

آرتروز به عنوان یک حساسیت و تورم در مفاصل شناخته می شود. از مهمترین علائمی که می توانید به هنگام ابتلا به آرتروز در بدن مشاهده کنید، سفتی و وجود درد در مفاصل محسوب می شود. شایع ترین مدل آرتروز که با نام آرتریت روماتوئید شناخته می ‌شود، مشکلات عدیده برای افراد ایجاد می کند. برای رفع این التهاب و درمان آن می توانید از روغن های طبیعی مختلفی بهره ببرید. خواص بی نظیری که در روغن نارگیل خوراکی وجود دارد کمک می کند تا برای درمان آرتروز به راحتی بتوانید اقدام نمایید. تحقیقات گسترده ای نشان می دهد که در نارگیل خام، سطح آنتی اکسیدان به مقدار قابل توجهیی وجود دارد. این ساختار به خوبی برای درمان آرتروز و کاهش التهاب، عملکرد خود را نشان می دهد. در کنار این موارد اگر در استخوان ها و مفاصل خود با درد و سفتی مواجه هستید، برای کاهش التهاب و درد می توانید از روغن نارگیل خوراکی به عنوان یک داروی طبیعی بهره ببرید.

 

 

پیشگیری و درمان سرطان:

 

سرطان یک بیماری فوق ‌العاده خطرناک بوده که یک گروه بزرگ از بیماری ها شناخته می شود. این بیماری موجب می‌ شود که سلول‌ های غیرطبیعی در بدن با سرعت بسیار بالاتری تکثیر شده و با گسترش در اندام ها و بافت های بدن، موجب ایجاد مشکلات خطرناکی برای افراد شود. در واقع یکی از علل اصلی مرگ و میر در جهان، بیماری مهلک سرطان محسوب می شود. با توجه به اینکه تاکنون روش درمانی خاصی برای سرطان ارائه نشده است، تاکید می‌شود با مصرف مواد طبیعی بتوانید از پیشرفت این بیماری مهلک جلوگیری نمایید. یکی از بهترین مواد طبیعی که می تواند در درمان و پیشگیری سرطان عملکرد داشته باشد، روغن نارگیل خوراکی خواهد بود.

این روغن به واسطه بهره‌مندی از ویتامین ها و خواص آنتی اکسیدان، مواد مغذی و اسیدهای چرب مفید کمک می‌کند تا در پیشگیری از سرطان بتوانید اقدامات لازم را انجام دهید.
ترکیب ایده آل کتون به کار رفته که یک اسید چرب مفید محسوب می‌شود به خوبی در پیشرفت سرطان عملکرد خود را نشان خواهد داد. کتون یک اسید چرب بوده که با آزاد شدن از کبد، وارد جریان خون شده و از بیماری های خطرناک مانند قند و فشار خون جلوگیری خواهد کرد. در کنار این موارد برای نابود کردن باکتری های مضر، ساختار روغن نارگیل خوراکی به خوبی عملکرد خود را نشان می‌دهد. بهره مندی از مقدار قابل توجهی MCFA این نتیجه را در پی داشته که باکتری های مضر در سریع ترین زمان از بین بروند. ساختار باکتری هلیکوباکتر پیلوری با استفاده از MCFA شناسایی شده و برای مقابله با بیماری سرطان روده و معده MCFA به خوبی عمل کرد خواهد داشت.

 

 

بهبود انرژی و استقامت:

افرادی که فعالیت های بدن گسترده انجام می‌ دهند برای بهبود استقامت بدن خود، باید روی به مصرف مواد مغذی و طبیعی بیاورند. با توجه به اینکه ورزشکاران پس از مصرف مواد شیمیایی و مکمل ها ممکن است با مشکلاتی در کبد و کلیه همراه شوند، پزشکان و محققان تاکید می کنند با مصرف مواد ارگانیک به خوبی می توانمد استقامت بدن خود را افزایش دهند. یکی از مواد طبیعی که می‌تواند به ورزشکاران حرفه ‌ای کمک کند، مصرف روغن نارگیل خوراکی خواهد بود. افزایش انرژی بدن با مصرف این روغن به واسطه حجم زیادی از ویتامین‌ها و ترکیبات خاص، امکان پذیر است. برای افزایش قدرت بدنی و همچنین انرژی، روغن نارگیل عملکرد خود را به خوبی نشان می دهد. با توجه به اینکه هضم آسانی با مصرف روغن نارگیل خوراکی در بدن خواهید داشت، می توانید انرژی پایدارتری نیز در اختیار داشته باشید. افزایش متابولیسم و سوخت و ساز بدن با مصرف روغن نارگیل خوراکی در دسترس شما قرار می گیرد. علاوه بر این MCFAهای موجود در روغن نارگیل خوراکی که به شکل مستقیم در کبد موجب ایجاد انرژی می شوند، برای بسیاری از ورزشکاران به عنوان منبع انرژی فوق العاده برای مسابقات طولانی شناخته می شوند.
اگر به دنبال مصرف روغن نارگیل خوراکی هستید، سعی کنید یک قاشق غذاخوری از این روغن را به همراه دانه چیا و عسل ترکیب کرده و این معجون خارق ‌العاده را قبل از تمرین ورزشی خود مصرف کنید. بهترین زمان برای مصرف این ترکیب ۳۰ دقیقه قبل از شروع فعالیت های ورزشی سنگین محسوب می شود. پس از مصرف آن مشاهده خواهید کرد چگونه به میزان قابل توجهی انرژی بدن شما افزایش یافته است.

 

 

بهبود زخم معده:

 

مصرف خوراکی های متعدد، امروزه موجب ایجاد مشکلات عدیده‌ای برای معده افراد می‌شود. یکی از بیماری های خطرناک در مخاط معده، زخم معده بود که بسیار دردناک خواهد بود. زخم ‌معده هنگامی رخ می دهد که افراد با کاهش لایه های ضخیم مخاطی در معده مواجه شوند. برای درمان و جلوگیری از زخم معده باید از روغن های طبیعی کمک بگیرید. یکی از بهترین روش ها برای برطرف کردن زخم معده، استفاده از روغن نارگیل خوراکی خواهد بود. این روغن طبیعی با کنترل زخم معده و ترمیم لایه های مخاطی کمک می‌کند تا مشکل به وجود آمده در سریع‌ترین زمان برطرف شود. علاوه بر این مصرف روغن نارگیل خوراکی به بدن کمک می کند که انواع کلسیم، منیزیم ویتامین و چربی ها در سریع ترین زمان جذب شوند. شرایطی که کمک می‌کند هضم غذا با سرعت بالاتری در بدن اتفاق بیفتد. بهتر است چنانچه قصد استفاده از روغن نارگیل خوراکی را دارید، آن را با روغن امگا ۳ ترکیب کنید. استفاده از این روغن ها به صورت همزمان به خوبی می تواند علاوه بر افزایش انرژی در بدن، موجبات بهبود زخم معده را فراهم نماید. علاوه بر این روغن نارگیل برای افزایش باکتری های مفید و همچنین سلامت رود می تواند اثرگذاری خود را نشان داده و باکتری های مضر را با استفاده از ترکیبات خود از بین خواهد برد. در حالت کلی اگر به دنبال هضم سریع غذاها هستید و قصد استفاده از محصولاتی برای بهبود زخم معده را دارید، توصیه ما به شما مصرف روغن نارگیل خوراکی و ترکیب آن با روغن امگا ۳ است.

 

 

کاهش علائم بیماری کیسه صفرا و پانکراس:

 

بیماری کیسه صفرا که ممکن است انسداد کیسه صفرا سنگ التهاب و عفونت آن را به همراه داشته باشد، یکی از مشکلاتی است که بسیاری از افراد با آن مواجه می شوند. کیسه صفرا که در زیر کبد قرار گرفته است وظیفه دارد که صفراهای تولید شده را در کبد ذخیره نماید. محصولات طبیعی و گیاهان دارویی امروزه به شکل گسترده در اختیار شما قرار گرفته که میتوانید برای رفع مشکلات پانکراس تا حدود زیادی از آنها کمک بگیرید. در کنار تمام داروها و گیاهان دارویی و همچنین استفاده از راهکارهای طب سنتی، مصرف روغن نارگیل خوراکی نیز به عنوان یک روش طبیعی، اثرگذاری خود را نشان خواهد داد. روغن نارگیل خوراکی باید به شکل مرتب مورد استفاده قرار گرفته و می تواند به مقدار قابل توجهی فشار ایجاد شده بر روی پانکراس را کاهش دهد. علاوه بر این با توجه به این که این روغن شگفت انگیز به راحتی هضم می شود، علائم بیماری های مختلف مانند کیسه صفرا را به بهترین شکل کاهش خواهد داد.

 

جلوگیری از پوسیدگی دندان و بیماریهای لثه:

 

 

قبل از این که بسیاری از مواد شیمیایی و داروهای مختلف برای سلامت دندان و لثه مورد استفاده قرار گیرند، برای قرن ها استفاده از روغن نارگیل خوراکی به عنوان بهترین روش جهت از بین بردن باکتری های دهان شناخته می‌شد. خاصیت آنتی بیوتیک موجود در روغن نارگیل خوراکی کمک می‌کند تا بسیاری از بیماری‌های دهان و دندان را بتوانید برطرف نمایید. توصیه می شود برای بهبود مشکلات دهان و دندان در طول هفته سه بار از این روغن به مدت ۲۰ دقیقه استفاده نمایید. در کنار این که استفاده از روغن نارگیل خوراکی می تواند مشکلات زیادی از دهان و لثه را برطرف کند، مصرف روزانه آن موجب درخشندگی دندان ها و سفیدی آنها می شود.

 

سفید کردن دندان

سفید کردن دندان ها با روش های طبیعی

جلوگیری از پوکی استخوان:

 

ضعیف شدن استخوان ها موجب افزایش احتمال شکستگی آنها را می‌شود. پوکی استخوان که یکی از مشکلات عدیده خصوصاً برای افراد بزرگسال شناخته می شود، باید با مصرف مواد غذایی مقوی برطرف شود. استرس و همچنین رادیکال های آزاد به عنوان دو عامل مهم در بروز پوکی استخوان شناخته می‌شوند. این بیماری که به صورت آهسته در چندین سال توسعه می یابد، موجب زمین خوردن افراد به شکل ناگهانی شده و باعث شکستگی استخوان خواهد شد. یکی از محصولات مفید برای برطرف کردن این بیماری، روغن نارگیل خوراکی شناخته می شود. سطح بسیار بالایی از آنتی اکسیدان که در روغن نارگیل وجود دارد کمک می کند تا برای مبارزه با رادیکال های آزاد بتوانید از ترکیبی فوق العاده بهره ببرید. علاوه بر این با توجه به اینکه کلسیم به عنوان مهمترین خوراک استخوان شناخته می شود، تحقیقات گسترده نشان داده که مصرف روغن نارگیل خوراکی به افراد کمک می کند تا جذب کلسیم را در بدن خود افزایش دهند.

 

 

 

خرید روغن نارگیل خوراکی:

 

در کنار مواردی که بیان کردیم، استفاده از روغن نارگیل خوراکی مزایا و ویژگی‌های بسیار بیشتری برای شما در پی خواهد داشت. کاهش وزن و همچنین جلوگیری از ابتلا به دیابت از دیگر مزایا و ویژگی های این روغن محسوب می شوند. اگر به دنبال استفاده از روغن نارگیل هستید، سعی کنید برای خرید حساسیت بالایی به خرج دهید. فروشگاه مزرعه روغن این محصول را با کیفیت بسیار بالا در اختیار شما قرار می دهد.