مقالات, مو

طرز استفاده روغن آرگان برای مو

درمان خشکی مو

طرز استفاده روغن آرگان برای مو چگونه است؟

 

آشنایی با طرز استفاده روغن آرگان برای مو به شما کمک می کند تا بتوانید از این محصول بی نظیر کمک گرفته و بخش زیادی از مشکلات مو و پوست سر را برطرف کنید. روغن جادویی آرگان که به عنوان طلای مایع شناخته می شود برای حفاظت از پوست و مو خواص بی نظیری دارد. علاوه بر اینکه مصرف روغن آرگان به خوبی می تواند از بروز سرطان و مشکلات گوارشی جلوگیری کند، با استفاده اصولی از آن می‌توانید بخش زیادی از مشکلات پوست و مو را برطرف کنید. این روغن از جمله بهترین محصولات طبیعی بوده که سرشار از امگا ۶، امگا ۹، ویتامین A و ویتامین E است. به همین علت اگر به دنبال خرید محصولی به منظور مراقبت از موهای خود هستید، انتخاب و خرید روغن آرگان اصل را به شما توصیه می‌کنیم.

طرز استفاده روغن آرگان برای مو می‌تواند به روش های مختلف انجام پذیر است. اگر به صورت مرتب از این طلای مایع بر روی پوست سر خود استفاده کنید، مشاهده خواهید کرد که ساقه موهایتان تقویت شده و همچنین به خوبی از خاصیت ترمیم کنندگی آن نیز استفاده کرده اید. بهره گیری از خواص شگفت‌ انگیز روغن آرگان برای مو به شما این امکان را می دهد که بتوانید برای رفع خشکی مو، جلوگیری از موخوره و همچنین جلوگیری از ریزش مو از یک محصول طبیعی با کمترین عوارض استفاده نمایید.

 

 

برای دریافت مشاوره رایگان پوست و مو اینجا کلیک کنید.

مشاوره پوست و مو

 

فواید روغن آرگان برای مو

 

قبل از اینکه در خصوص طرز استفاده روغن آرگان برای مو صحبت کنیم بهتر است به بررسی فواید این روغن شگفت انگیز برای مو بپردازیم. همانگونه که عنوان کردیم ترکیبات موجود در روغن آرگان به گونه ای هستند که شما را یاری می کنند تا بتوانید از ریزش موهای خود جلوگیری نمایید. علاوه بر این با توجه به انواع ویتامین و املاح معدنی موجود در روغن آرگان، با مصرف اصولی این عصاره می توانید رشد مجدد موها را تحریک کنید. به همین علت افرادی که از کمبود رشد موهای خود رنج می برند، می توانند از این محصول کمک بگیرند. با بررسی فواید روغن آرگان برای مو متوجه می‌شویم که استفاده از این روغن به حالت دادن موها کمک خواهد کرد. در کنار این موارد با توجه به اینکه روغن آرگان خاصیت نرم کنندگی دارد، با مصرف اصولی آن می توانید موهای خشک خود را به خوبی مرطوب کنید. استفاده از روغن آرگان برای مو ویژگی ها و فواید دیگری نیز در پی خواهد داشت. به عنوان مثال اگر از شکنندگی موهای خود رنج می برید و در اثر مواد شیمیایی و حرارت موهایتان آسیب دیده اند، با مصرف روغن آرگان می توانید به مقابله با این مشکلات بپردازید.

نکته ای که در خصوص فواید روغن آرگان برای مو وجود دارد این است که استفاده از آن برای موهای نقاط مختلف بدن می‌تواند بسیار مفید باشد. به عنوان مثال اگر از جمله افرادی به شمار می‌ روید که علاقه مند به داشتن مژه های پرپشت هستید، خرید روغن آرگان اصل مراکشی و استفاده اصولی از آن به شما توصیه می شود. بخش زیادی از بانوان همواره به دنبال خرید محصولی برای پرپشت کردن ابروهای خود و زیبا کردن آن ها هستند. به همین علت از داروهای شیمیایی و محصولات آرایشی و بهداشتی مختلفی کمک می‌ گیرند. با بررسی فواید روغن آرگان برای مو متوجه می شویم که این محصول به خوبی می‌تواند اثر گذاری خود را بر روی ابرو و مژه نیز نشان دهد.

 

برای خرید روغن آرگان اینجا کلیک کنید.

 

چگونگی طرز استفاده روغن آرگان برای مو

 

با بررسی راهکارها و طرز استفاده روغن آرگان برای مو متوجه می‌ شویم که چندین روش پیش روی شما قرار می گیرند. اگر به دنبال داشتن موهایی سالم هستید، یکی از بهترین روش ها، استفاده از روغن تراپی مو خواهد بود. بخش زیادی از افراد ترجیح می‌ دهند که در روغن تراپی موها از روغن آرگان کمک بگیرند. این روغن با توجه به اینکه در دسته روغن های درمانی نیز قرار دارد، به خوبی می تواند برای موهای شما نتایج فوق العاده ای را به همراه داشته باشد. با آموزش طرز استفاده روغن آرگان برای مو به خوبی در سریع ترین زمان تاثیر این محصول شگفت انگیز را مشاهده خواهید کرد. فراموش نکنید که برای هر کدام از ویژگی های این روغن شگفت انگیز باید راهکار اصولی آن را فرا بگیرید.

 

روغن آرگان

ماسک با روغن آرگان برای موهای خشک

 

بهترین راهکار و طرز استفاده روغن آرگان برای مو، تهیه ماسک های شگفت انگیز و کمک گرفتن از سایر محصولات طبیعی خواهد بود. اگر به دنبال مقابله با خشکی موهای خود هستید، می توانید یک ماسک شگفت انگیز بر پایه روغن آرگان تهیه کنید. استفاده از این ماده برای تغذیه و شادابی موها بسیار موثر خواهد بود. طرز استفاده روغن آرگان برای مو با بهره‌گیری از این ماسک به گونه‌ای است که ۱۰ میلی لیتر روغن آرگان را با روغن جوجوبا ترکیب کنید.

حال ۵ قطره از روغن لاوندر و ۵ قطره روغن نعنا فلفلی را نیز به آن بیفزایید.

۶۰ میلی لیتر آب را بر روی حرارت قرار داده و سعی کنید به خوبی آن را بجوشانید.

پس از سرد شدن کامل آب، تمام ترکیبات بیان شده را به آن بیفزایید.

حال می‌توانید پس از ترکیب تمام مواد آن را درون یک بطری ریخته و به موهای خود اسپری نمایید. مشاهده خواهید کرد که این ماسک که تهیه کرده اید اثرگذاری شگفت انگیزی خواهد داشت.

 

 

طرز استفاده روغن آرگان برای موهای خشک

 

اگر از جمله افرادی به شمال می روید که به دنبال آموزش طرز استفاده روغن آرگان برای موهای خشک هستید، به راحتی می توانید از این محصول کمک بگیرید.

ابتدا در کف دستان خود ۲ الی ۵ قطره روغن آرگان اصل بریزید.

حال به خوبی برای گرم کردن این روغن، کف دست های خود را به هم بمالید. این کار علاوه بر که موجب پخش شدن راحت روغن می‌ شود به نفوذ بهتر آن در موها نیز کمک خواهد کرد. فراموش نکنید که بیش از ۵ قطره از روغن آرگان را برای هر بار استفاده بر روی دستان خود قرار ندهید.

در گام بعدی موهای خود را با استفاده از دست های آغشته به روغن می توانید به شانه کنید.

با توجه به خاصیت حالت دهندگی مو توسط روغن آرگان، متوجه می شوید که به صورت طبیعی حجم موهای خود را نیز افزایش داده اید.

در گام بعدی اگر به دنبال آب رسانی به پوست سر خود هستید، انگشتان را بر روی پوست سر با حرکات دایره ای بمالید.

استفاده از ماساژ پوست سر شما را یاری می کند که روغن آرگان در سریع ترین زمان به عمق پوست نفوذ کند.

با استفاده از این کار به مبارزه با خارش و شوره سر خواهید پرداخت

سعی کنید در هفته ۲ الی ۳ مرتبه از روغن آرگان بر روی موهای خود استفاده کرده تا آن ها را صاف و ابریشمی کنید.

 

درمان موخوره

نحوه استفاده از روغن آرگان برای مو

 

همانطور که بیان کردیم، طرز استفاده روغن آرگان برای مو به شکل های مختلف امکان پذیر است. اگر به دنبال حالت دادن به موهای خود بوده و به دنبال جلوگیری از شکسته شدن ناشی از شانه کردن موهای تان هستید، می توانید طبق دستورالعمل زیر به این خواسته دست پیدا کنید.

ابتدا سعی کنید با شامپوی با کیفیت به صورت کامل موهای خود را بشویید. (ترجیحا خرید شامپوی آرگان را به شما توصیه می کنیم)

سپس پس از شستشوی کامل موهای خود سعی کنید با استفاده از حوله آن ها را خشک کنید. سعی کنید مقداری رطوبت را بر روی موهای خود باقی بگذارید. پس از آن می توانید دو یا سه قطره از این روغن شگفت انگیز را بر روی دستان خود بمالید.

حال با گرم کردن روغن با استفاده از کف دست ها، آن ها را به موهای خود بزنید.

در گام بعدی موهایتان را خشک کرده و می توانید آن ها را حالت دهید. این عمل را در هفته ای یک الی دو مرتبه می توانید انجام داده تا به خوبی تاثیر شگفت انگیز آن را مشاهده نمایید.

 

 

ماسک روغن آرگان برای تحریک رشد مو و درخشندگی

 

بررسی دستورالعمل و طرز استفاده روغن آرگان برای مو نشان می‌ دهد که از یک ماسک بی نظیر می توانید برای تحریک رشد موها کمک بگیرید. اگر قصد دارید موهایی درختان داشته باشید، از این ماسک نیز می توانید استفاده نمایید.

ابتدا یک قاشق سوپخوری روغن آرگان را با یک قاشق سوپخوری روغن زیتون ترکیب کنید. فراموش نکنید که در خرید روغن زیتون و خرید روغن آرگان باید محصولی اصل و درجه یک را انتخاب نمایید.

حال می توانید یک قاشق سوپ خوری خوری عسل طبیعی را نیز به آن اضافه کنید.

پس از مخلوط کردن کامل این مواد با استفاده از یک برس رنگ، موهای خود را به این ماسک آغشته نمایید. حال به خوبی برای اینکه ماسک به همه نقاط سر برسد آن را ماساژ بدهید.

نکته ای که در این زمینه وجود دارد آغشته کردن نوک موها به این ماسک است. با توجه به اینکه در اثر سشوار کردن و حرارت دیدن، موها همواره دچار آسیب می شوند، سعی کنید به خوبی نوک موهای خود را به آن آغشته نمایید.

پس از انجام این کار با استفاده از حوله یا کلاه حمام به خوبی موهای خود را کاور کنید.

با گذشت ۱۵ دقیقه به روال معمول می توانید موهای خود را بشویید.

 

روغن آرگان

 

طرز استفاده روغن آرگان برای مو و مقابله با موخوره

 

آشنایی با طرز استفاده روغن آرگان برای مو به منظور رفع مشکلات متعدد می تواند متفاوت باشد. اگر به دنبال یک ماسک شگفت انگیز به منظور مقابله با موخوره هستید، می‌توانید از روغن آرگان کمک بگیرید.

برای تهیه این ماسک کافیست که ۲۰ قطره از روغن آرگان را با یک قاشق سوپخوری روغن نارگیل و یک قاشق سوپ‌خوری روغن زیتون بکر مخلوط کنید.

اکنون از عسل طبیعی کمک گرفته و یک قاشق غذاخوری را به آن بیفزایید.

یک عدد زرده تخم مرغ بزرگ را نیز به آن اضافه کنید.

حال می توانید تمام مواد را به خوبی با هم مخلوط کرده و به آرامی از ریشه به سمت ساقه موهای خود ماساژ دهید.

چنانچه موهای بلندی دارید سعی کنید با جمع کردن آن ها، روی سر خود را بپوشانید.

پس از گذشت دو ساعت می توانید از شامپوی معمولی کمک گرفته و روی به شستشوی موهای خود بیاورید.

 

 

لوسیون ترمیم کننده موی آسیب دیده

 

با معرفی طرز استفاده روغن آرگان برای مو متوجه می شویم که این عصاره شگفت انگیز برای ترمیم موهای آسیب دیده میتواند مفید باشد. بدون تردید از میان روغن های گیاهی، یکی از بهترین گزینه ها برای روغن تراپی، عصاره آرگان است. اگر به دنبال تقویت ساقه موهای خود هستید و قصد دارید از روش موثری برای ترمیم بافت از دست رفته مو استفاده کنید، روغن تراپی با روغن گیاهی آرگان را توصیه می کنیم. این روغن با توجه به آنتی اکسیدان های زیاد، اسیدهای چرب و انواع ویتامین که دارد، به خوبی خاصیت ترمیم کنندگی موهای آسیب دیده را از خود نشان می دهد.

کافیست که ۸ الی ۱۰ قطره از این روغن را بر روی ساقه موهای خود ماساژ دهید.

ماساژ دادن به مدت ۱۰ دقیقه با این روغن گیاهی، مورد تاکید قرار گرفته است.

حال می توانید از یک پارچه خشک و تمیز کمک گرفته و ساقه موهای خود را بپوشانید.

این عمل را شب قبل از رفتن به رختخواب انجام داده و تا صبح هنگام بیدار شدن، روغن آرگان را بر روی موهای خود به همان حالت باقی بگذارید.

پس از آن می توانید با آب ولرم، روی به شستشوی موهای خود آورده و آن را خشک کنید.

 

 

 

 

نحوه مراقبت از مو در برابر عوامل آسیب زننده

 

حجم زیاد اسید پالمیتیک، اسید اولئیک و اسید لینولئیک در این روغن شما را یاری می کنند تا بتوانید بر روی ساقه موهای خود یک لایه محافظتی ایجاد کنید. لایه ای که با استفاده از روغن آرگان ایجاد کرده اید، می تواند موهای شما را از شکستگی رهایی دهند. علاوه بر این استفاده از روغن آرگان برای آسیب هایی مانند موخوره نیز بسیار موثر است. در کنار مواردی که عنوان کردیم، با توجه به اینکه استفاده از انواع مواد شوینده، رنگ مو و وسایل حرارتی ممکن است موهای شما را مورد آسیب قرار دهند، خرید روغن آرگان و مصرف آن ایده ای کاربردی برای مقابله با این مشکلات است.

طرز استفاده روغن آرگان برای مو به منظور مقابله با عوامل آسیب دیده نشان می دهد که به راحتی می توانید از این روغن کمک بگیرید. برای مقابله با آسیب های ناشی از استفاده کردن رنگ موهای شیمیایی بهتر است روغن تراپی آرگان را در دستور کار خود قرار دهید.

برای انجام این کار ابتدا موهای خود را به خوبی بشویید.

پس از گرفتن رطوبت موهای خود می توانید از این عصاره شگفت انگیز بر روی ساقه موها مقداری بمالید.

حال ماساژ دادن موهای خود را شروع کنید. با گذشت مدت زمانی کوتاه متوجه می شوید که این عمل به خوبی می تواند تاثیرگذاری خود را نشان دهد.

 

 

فواید روغن آرگان

طرز استفاده روغن آرگان برای موهای کدر

 

طرز استفاده روغن آرگان برای موهای کدر و تهیه یک ماسک شگفت انگیز با این عصاره بی نظیر نیز بسیار آسان است. اگر به دنبال تهیه ماسک برای موهای کدر هستید، کافیست یک قاشق چایخوری روغن آرگان را با ۱ قاشق چایخوری خوری عسل ترکیب نمایید.

استفاده از روغن زیتون به واسطه املاح معدنی شگفت انگیزی که دارد، به مقدار یک قاشق چای خوری در این ماسک توصیه می شود. علاوه بر این ۱ قاشق چای خوری روغن کرچک را نیز می‌توانید به آن بیفزایید.

در کنار این موارد سعی کنید از تخم مرغ نیز کمک گرفته و یک عدد زرده تخم مرغ بزرگ را به ماسکی که تهیه کرده اید اضافه کنید. حال ماسکی که تهیه کرده‌ اید را از ریشه تا نوک موهای خود و به تمامی نواحی بزنید. پ از انجام تمام این مراحل می توانید با استفاده از شامپوی معمولی و آب ولرم موهای خود را شستشو دهید.

 

 

 

حفظ سلامت پوست سر با روغن آرگان

 

متخصصین طب سنتی بر این باورند که خواص ضد قارچی روغن آرگان می تواند برای مقابله با شوره سر، پسوریازیس و درماتیت سبورئیک بسیار کاربردی باشد. با توجه به این موارد، برای حفظ سلامت پوست سر، کمک گرفتن از روغن آرگان ایده ای کاربردی خواهد بود. استفاده از این روغن به مقابله با خارش در پوست سر نیز خواهد پرداخت. علاوه بر تمام این موارد، با مصرف صحیح روغن آرگان به مقابله با ریزش مو نیز کمک خواهد کرد. سعی کنید طرز استفاده روغن آرگان برای مو را فرا گرفته تا با مصرف اصولی این عصاره شگفت انگیز، از بیماری های پوستی در ناحیه سر و مشکلات متعدد خود را در امان نگه دارید.

 

 

سخن پایانی

 

دستورالعمل های طرز استفاده روغن آرگان برای مو می توانند شما را یاری کنند تا از این محصول بی نظیر برای مقابله با مشکلات پوست و موی سر کمک بگیرید. استفاده از این عصاره شگفت انگیز برای درمان موخوره کمک به رفع شکنندگی موها و حالت دادن تار موها بسیار مفید خواهد بود. با توجه به املاح معدنی سرشاری که در روغن آرگان اصل مراکشی وجود دارند، می توانید از خواص آن کمک بگیرید. نحوه استفاده روغن آرگان برای مو به شکل های مختلف پیش روی شما قرار می گیرد. با توجه به اینکه هر کدام از افراد دنبال رفع نیازهای خود با خرید روغن آرگان اصل هستند، باید راهکاری اصولی برای رسیدن به اهداف خود در نظر داشته باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر , قیمت روغن آرگان اصل و خرید این محصول می توانید از قسمت فروشگاه سایت مزرعه روغن استفاده نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *