فروشگاه

میوه خشک مخلوط

۱۷۹,۰۰۰ تومان
(دیدگاه 1 کاربر)

وزن: ۲۵۰ گرم

میوه های موجود :

انجیر

نارگیل

خربزه

سیب

کیوی

آلو

پرتغال

هلو

گلابی

دسته:

خرید میوه خشک یکی از خریدهایی است که به حفظ و ارتقای سطح سلامت خانه و خانواده کمک شایانی می کند. میوه خشک میوه ای ست که تمام محتوای آب آن خارج شده است. میوه های خشک انباری از ویتامین ها، فیبر، مواد معدنی و آمینو اسید و… هستند.

ارزش غذایی میوه خشک همانند میوه معمولی ست اما از مزه و طعمی قوی تر ومنحصر به فرد برخوردار است. علاوه بر طعم ،خواص درمانی بی شمار میوه خشک هم از ویژگی های بی نظیر آن است.

 

 

خواص میوه خشک :

 

با اضافه کردن میوه خشک به سبد خرید خود از خواص بی شماری از جمله خواص زیر بهره مند خواهید شد.

 

افزایش مقدار مواد معدنی در بدن:

 

استفاده بیشتر از میوه خشک ها به جای میوه معمولی باعث رسیدن مقدار بیشتری از ویتامین ها به بدن شما می شود.فرایند خشک کردن میوه باعث متراکم شدن موادمعدنی ای مانند پتاسیم , منیزیم و ….در میوه خشک می شود . در نتیجه حجم یکسانی از میوه خشک ارزش غذایی بالاتری از میوه معمولی دارد.

 

کنترل کردن دیابت :

 

شاید تصور کنید خرید میوه خشک برای افراد دارای دیابت مناسب نیست اما برخلاف حجم شکر بالای موجود در میوه خشک این خوراکی خوشمزه می تواند از بروز دیابت جلوگیری و سطح قندخون را کنترل کند. این امر به دلیل وجود آنتی اکسیدان های فراوان در میوه خشک می باشد . آنتی اکسیدان سطح انسولین خون را متعادل نگه می دارد .

 

 

بهبود سیستم ایمنی بدن:

 

میوه خشک ها را اغلب می توان به عنوان یک مکمل طبیعی برای افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن استفاده کرد . مواد معدنی موجود در میوه خشک ها به خصوص آهن , زینک , روی و … باعث تقویت گلبول های سفید و سیتم ایمنی بدن می شوند.

 

 

تقویت سیستم گوارش :

 

خرید میوه خشک باعث بهبود وضعیت گوارشی شما می شود. میوه خشک ها سرشار از پروبیوتیک فیبر هستند . این نوع از فیبر ها باعث تقویت باکتری های مورد نیاز برای تقویت سیستم گوارش انسان می شوند.

 

مقابله با افسردگی :

 

خوردن میوه خشک باعث افزایش سطح هورمون ملاتونین در بدن انسان می شود .  ملاتونین هورمونی است که توسط پینه آل، شبکیه، دستگاه گوارش و چند اندام دیگر تولید، و توسط پینه آل ترشح می گردد.این هورمون از بروز افسردگی در افراد جلوگیری می کند.

 

کمک به کاهش وزن :

 

در بسیاری از منابع از میوه خشک به عنوان خوراکی ای جهت کاهش وزن و لاغری یاد می شود . باید در نظر داشت استفاده بیش از حد از میوه خشک می تواند باعث اضافه وزن شدید شود . اما اگر از این میان وعده به جای میان وعده های ناسالم و پرکالری استفاده کنید پس از مدت زمانی شاهد کاهش وزن و تناسب اندام خود خواهید بود.

 

با خرید میوه خشک سطح سلامت خود و خانواده خود را بالا ببرید .

در فرایند تهیه میوه خشک های مزرعه روغن هیچگونه افزودنی مانند شکر و نمک به میوه ها اضافه نمیگردد.

 

پس از خرید میوه خشک :

آن را در مکانی کاملا خشک و به دور از رطوبت و گرمای شدید قرار دهید.

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.

1 دیدگاه برای میوه خشک مخلوط

  1. profile avatar

    معصومه (خریدار محصول)

    خب من یبار سفارش دادم اصلا مقدار خاصی از محصولات نبود،کل بسته رو نگا میکردی خرمالو و پرتقال به چشمت میخورد حالا قاطی اینا یه دوتا دونه بقیه میوه ها هم بود. کاش بجا مخلوط میوه جدا جدا باشن

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…