فروشگاه

سه شیره

۱۱۹,۰۰۰ تومان

وزن: ۷۰۰ گرم

خواص سه شیره شامل پیشگیری و درمان کم خونی، افزایش قدرت یادگیری، تسکین دردهای مفصلی، تقویت سیستم ایمنی بدن، رفع خستگی، ضعف و بی حسی است.

سه شیره ترکیبی از شیره انگور، خرما و توت سفید است. خواص سه شیره شامل پیشگیری و درمان کم خونی، افزایش قدرت یادگیری، تسکین دردهای مفصلی، تقویت سیستم ایمنی بدن، رفع خستگی، ضعف و بی حسی است.

 

خواص:

درمان کم خونی و فقر آهن

مهمترین ویژگی درمانی سه شیره استفاده از آن به منظور پیشگیری و درمان کم خونی است. فولات و آهن موجود در ترکیب این مواد از مهمترین مواد خون ساز میباشند. جالب است بدانید جذب آهن موجود در این ترکیب غذایی بسیار بالاتر از قرص آهن است چراکه آهن موجود در قرصها ظرف ۲۴ ساعت از بدن دفع میشود ولی این آهن گیاهی به خوبی جذب سلولهای بدن میگردد و مصرف آن برای درمان کم خونی به ویژه برای زنان باردار و کودکان بسیار مفید است.

تقویت کننده قوای جنسی و جسمانی

مطالعات نشان داده است که شیره خرما برای افزایش قوای جنسی و رفع ضعف جنسی بسیار مفید می باشد. پشتیبان علمی این موضوع بیشتر طب سنتی می باشد و متخصصان طب سنتی از دیرباز از سه شیره را برای درمان ناتوانی های جنسی استفاده می کرده اند

 

انرژی‌زا و مقوی بدن

میران کالری بالای موجود در ترکیب سه شیره آن را به یک ماده غذایی مفید برای تامین انرژی و کالری مورد نیاز بدن تبدیل کرده است. مصرف سه شیره انرژی مورد نیاز کودکان و دانش آموزان را تامین کرده و از همین رو قدرت یادگیری و فعالیت آنها را افزایش میدهد. همچنین خواص سه شیره در تامین انرژی نیز باعث رفع بی حسی  و کرختی در افراد بزرگسال و سالمند میگردد.

 

تقویت کننده حافظه

سه شیره به علت دارار بودن فولات و آهن باعث تقویت حافظه شده و شما را از آلزایمر و بیماریهای مشابه دور نگه میدارد

 

 تسکین دردهای مفصلی، روماتیسم و آرتروز

به دلیل طبع گرم و خاصیت ضد التهابی این معجون استفاده از آن باعث تسکین دردهای مفصلی و آرتروز میشود. مواد معدنی موجود در این شیره‌های گیاهی نظیر کلسیم، منیزیم و فسفر به استحکام و سلامت استخوانها کمک میکند.

 

 شاداب و جوان کننده پوست

سه شیره جوان کننده پوست است و باعث آبرسانی پوست میشود. سه شــیره منافذ باز پوست را کنترل و مانع پیری زود رس میشود.

 

رفع خواب رفتن دست وپا

بعصی وقت ها به دلیل شرایط شغلی و یا بیماریهای مختلف دچار خواب رفتن دست و پا میشویم. با مصرف معین شده سه شیره میتوانید از این عارضه رهایی پیدا کنید.

 

 درمان کم خونی

درمان کم خونی و بسیار بهتر از انواع قرص آهن ، قرص آهن بعد از مدتی از بدن دفع می شود ولی سه شــیره کاملا جذب بدن می شود

 

درمان ضعف و بی حالی

سه شیره دارای انرژی و کالری بالا میباشد که این ویژگی به تنهایی باعث درمان ضعف و بی حالی شما شده

 

 رفع سردرد وسرگیجه ناشی از کم خونی

افراد کم خون معمولا با سر درد و یا مشکلاتی که در اثر کم خونی به وجود می آید. روبرو میشوند معجون سه شیره میتواند برطرف کننده دائم این مشکلات باشد

 

کمک به رشد کودکان و نوجوانان

تمامی املاح، مواد معدنی و ویتامینهای ضروری برای رشد بهتر و سالمتر کودکان و نوجوانان در این ماده غذایی وجود دارد. همچنین به دلیل فعالیت و تحرک بالای کودکان، مصرف سه شیره در وعده صبحانه، علاوه بر رساندن انرژی لازم به آنها، باعث تقویت حافظه و افزایش قدرت یادگیری آنها نیز می شود

 

 ملین و برطرف کننده یبوست

سه شیره به علت دارا بودن ویتامین های گروه ب و همچنین میزان فراوانی از مواد معدنی باعث روان شدن معده و برطرف کننده یبوست میباشد

 

 مناسب برای افراد دیابتی

سه شیره دارای مواد مغذی و قند کاملا طبیعی میباشد. و علاوه بر تنظیم میزان قند بدن شخص دیابتی باعث بهبودی ضعف حاصل از پایین آمدن قند خون میشود.

 

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

    چه خواصی داره
  1. 0 رأی
    س چه خواصی داره حالا جواب بده
    ج

    خواص سه شیره شامل پیشگیری و درمان کم خونی، افزایش قدرت یادگیری، تسکین دردهای مفصلی، تقویت سیستم ایمنی بدن، رفع خستگی، ضعف و بی حسی است.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.